Zobacz wyniki ankiety: Jak Ci się podoba ten pomysł?

Głosujących
18. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Podoba mi się!

    15 83.33%
  • Nie podoba mi się!

    3 16.67%
  • Nic nie wniesie do gry, nie wiem co o tym myśleć.

    0 0%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Dodatkowa kolejka budowania

  1. #1
    Początkujący Osadnik Awatar Stonka
    Dołączył
    23.02.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Dodatkowa kolejka budowania

    Witam,

    Ostatnio, kumpel wpadł na pomysł że pomocną rzeczą byłoby dodatnie dodatkowej kolejki budowania.
    Nie chodzi tutaj o dodatkowe sloty, ale o dodatkowego "rzemieślnika" który by budował nowy budynek w trakcie powstawania już jednego.

    Teraz chcąc czy nie chcąc można budować tylko jeden budynek na raz, co w przypadku osób z małą ilością młynów wodnych/silosów sprowadza się do budowania kilkunastu pól tego samego typu. Niby budowa jednego pola trwa krótko, ale pomnożenie tego x -naście zabiera już trochę czasu i jest po prostu męczące.

    Dodatkowego "budowniczego" można by dokupić w sklepie za diamenty.




    Co o tym sądzicie?

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Kolonia
    Zdecydowanie wolałbym zakup za złoto, np. za 5.000 monet...

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Kolejkowanie budowy, dodatkowy slot a dodatkowy budowniczy

    W sklepie można dokupić dodatkowe sloty do kolejki budowania. Max można dokonać trzech zakupów.
    A może zamiast zakupu dodatkowych slotów dać możliwość kupna dodatkowych budowniczych? Cena w klejnotach pozostała by taka sama, a zamiast kilku budynków w kolejce, gdy jeden byłby budowany byłaby sytuacja, gdy do roboty wychodziło by kilku budowniczych. Wtedy proces rozwoju osady byłby znacząco przyspieszony.

  4. #4
    Jakubboss
    Pomysł całkiem dobry, wtedy mogłyby się budować kilka budynków naraz ;] Można też dodatkowy slot kolejki budowania dać jako możliwość zakupu za gildyjne monety, ma się rozumieć, że cena byłaby duża, ale coś za coś ;]

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Nowa Ziemia
    O tym nie pomyślałem . Rzeczywiście zakup za monety gildii jest niezły. No i nie powinno być możliwości handlu takim pozwoleniem pomiędzy graczami.

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    15.02.2012
    Posty
    51
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jak dla mnie pomysł do bani. Nie sądzę, aby ktoś wydawał aż tyle klejnotów (bo to jest 60 sztuk), za dodatkowego budowniczego, który wybuduje budynek poza kolejnością. A nawet - jeśli znajdą się takie osoby - to będzie ich niewiele. Odpowiedz mi xTrebus czy Ty chcesz płacić klejnotami za dodatkowego budowniczego?

  7. #7
    Jakubboss
    Ogólnie pomysł z budowniczymi jest dobry, teraz tak jakby chodził każdy osadnik i budował sobie coś, po czym szedł i tam pracował, natomiast z etatowym budowniczym prace te np. byłyby wykonywane 2x szybciej niż normalnie, z jeszcze jednym 3x szybciej i np. max byłby 5x szybciej. Wcale niegłupie, a podejrzewam, że dużo graczy skusiłoby się na chociaż jednego takiego Boba, sam chciałbym mieć jednego przy najmniej

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Looneq Zobacz posta
    Odpowiedz mi xTrebus czy Ty chcesz płacić klejnotami za dodatkowego budowniczego?
    Tak, kupiłbym drugiego budowniczego.
    Czasem trzeba szybko odnowić kopalnie, postawić kilka budynków. A gdy jeden budowniczy doczłapie do każdej budowy, ukończy ją by po godzinie odbębnić całą kolejkę budowania to człowieka zaczyna wnerwiać taki sposób rozbudowy osady.

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Kolonia
    Spoko pomysł.
    Irytuje mnie czekanie na budowę np. 15 pul pszenicy i 20 studni.

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowy Świat
    Przychodzi człowiek po pracy siada do swojej ulubionej gry i uzupełnia złoża. Wiadome nowe kopalnie i wysyłanie geologów. I wszystko było by super gdyby nie pola i studnie ;/ je też trzeba uzupełnić i tu tracimy (w moim przypadku) jakieś 40 min. a to dużo biorąc pod uwagę fakt ze patrzymy tępo w grę jak zmieniają się cyferki w kolejce budowania. Ciesze się ,że ktoś poruszył ten problem bo faktycznie to bezsensowna strata czasu.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.