Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5
Pokaż wyniki od 41 do 47 z 47

Wątek: Wiktor Podstepny -naprawde podstepny ....

  1. #41
    Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    106
    Serwer
    Słoneczny Gród
    BB_xaar nie czaruj, bo support ma w nosie graczy. Wiem po swoim przykładzie oraz z opowieści i wielu wątków na tym forum. Dopiero jak się zrobi szum to zaraz tu przylatujesz z pretensjami, że trzeba zgłaszać do supportu. Przestań pisać te głodne kawałki, bo zgłoszenia ludzie wysyłają nawet kilka razy w tej samej sprawie i albo cisza, albo „proszę czekać będzie rozmowa”. Po tygodniu proszę czekać na konserwacje, a jak się nie poprawi to proszę zgłosić ponownie.

    BB_xaar dwa tygodnie temu pisałeś na chat, że pracujecie nad lagami i że za kilka dni będzie poprawa. I jak tam poprawa? Nie ma jej. Też mam to zgłosić do supportu?


    Pozdrawiam.
    szpilek

  2. #42
    Osadnik Awatar Mayk--DoUrden
    Dołączył
    11.08.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Nowa Ziemia
    To Smutne ale Szpilek ma niestety racje.

  3. #43
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Oczywiście nie można oczekiwać, że Support będzie przyznawał surowce za sam fakt wysłania zgłoszenia opisującego sytuację, w której nie wystąpił żaden błąd. Jednak jeśli ktoś faktycznie utracił surowce/przygodę/jednostki w wyniku błędu gry (i nie mam tutaj na myśli tzw. "bloków"), to otrzymanie rekompensaty jest możliwe.

    Natomiast jeśli chodzi o lagi: występują one głównie w godzinach, w których online jest sporo osób. Nowe serwery to jedno z rozwiązań, które zdecydowanie ograniczyło "pogłębianie" się problemu lagów, jednak inne rozwiązania wymagają dalszych testów przed ich ewentualną implementacją na polskich serwerach gry. Jeśli pojawią się jakieś konkretne daty z tym związane, od razu o tym poinformuję.

  4. #44
    Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    106
    Serwer
    Słoneczny Gród
    BB_xaar wczoraj dzięki lagom straciłem 370 konnych, 90 elitarnych żołnierzy i 148 kuszników. Gdyby nie lagi nic takiego by się nie stało. Do tego supportu już nie zamierzam pisać.

  5. #45
    Osadnik
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    186
    Serwer
    Nowa Ziemia
    lagi sa takie,ze przed chwila nie wychodzac poza swoja wyspe rzucajac sobie kanapki 2 szt poszly gdzie sie ..... no comment
    Ps.nowe serwery nie poprawily problemu a wrecz odnosze wrazenie,ze pogorszyly

  6. #46
    Osadnik Awatar Unkown
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    49
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Blaszka1971
    Ps.nowe serwery nie poprawily problemu a wrecz odnosze wrazenie,ze pogorszyly
    To nie wrażenie to brutalna rzeczywistość. Wcześniej przed powstaniem nowych serwerów kosze rzucane u znajomego pojawiały się po rzuceni 3-5 koszy, teraz po rzuceniu nawet 20 jest problem z ich widocznością i nie są to incydenty jednorazowe. Potem ludzie piszą mi, że kosze nie weszły, a po kilku minutach, że jednak są. Nie wspominam już o podróżach miedzy wyspą - przygodą, albo wyspą - wyspą znajomego.

    @BB_Xaar tu nawet nie chodzi o rozdawanie surowców, a o rzetelne wykonywanie swoich obowiązków i profesjonalne podejście do gracza. Po co, każą mi się ze sobą ścierać o niedziałający link aktywacyjny, zamiast od razu napisać, że nie zamierzają w tym kierunku robić nic (rzekomo filtry innych domen blokują mi link) i mam zmienić skrzynkę bo niestety producent nie przewidział wysyłania linków na takie domeny, których używam. Po co I-l-I wysyłał wiadomość, żeby przez słowo "blok" go spławiono.

    PS: Prościej byłoby napisać przy zgłaszaniu po raz n-ty tych samych problemów "Nie potrafimy na dzień dzisiejszy tego naprawić" niż wciskać kit, że technicy-widma znają problem i już prawie go naprawili co jest nieprawdą bo po dzień dzisiejszy problemy dalej są, a do tego zaczynają pojawiać się nowe.

  7. #47
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    21
    Serwer
    Czarci Gaj
    Spory temat ... długo brnąłem.
    Ja też miałem przejście z support'em i to nie w temacie bloków, akurat robiłem przygodę "Dzieci sawanny" i we wshodniej części wyspy jest przywódca otoczony 3 obozami, podejście go nie jest łatwe i wymaga kilku ataków z użyciem opcji ODWRÓT która to nie chciała zadziałać na czas przez co straciłem sporo woja i mailowałem się przez tydzień o zwrot "kosztów". Nie było żadnych bloków, przygodę robiłem jak pisał support "obóz po obozie" i straciłem wojo gdzie go nie powinienem stracić i to typowo przez problem po stronie gry a i tak był problem z dogadaniem się z ludźmi z support'u.
    Poza tym miłem drugą sytuację gdy wykonywałem przygodę współ z innym graczem i wysłaliśmy po jednym generale na ten sam obóz (jeden za drugim - dwie fale), obaj widzieliśmy jak Ci generałowie idą jeden za drugim do tego obozu a po walce okazało się że obaj polegli bo jeden z nich "zboczył na panienki" znaczy na inny obóz (a nie powinien) i gra tego nie pokazała, następny błąd i następny tydzień mailowania się o "swoje".
    Nie piszcie więc, że z supportem można się dogadać bo na prawdę to tak nie wygląda, że"można" się dogadać, trzeba wymuszać, i mędzić to czasem coś oddadzą i to nie wszystko bo napiszą, że według gry wszystko odbyło się jak należy a to był problem po stronie interfejsu (taką miałem odpowiedź), ale przecież nie ja do diaska tworzyłem ten interfejs.
    No cóż zostało nam pomarzyć aby transfer i logika wymiany danych była zadowalająca, pomyślmy co by zrobili gracze World of Warcraft czy innej MMORPG jakby się działy takie hece w czasie ich gry

Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.