Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś za wprowadzeniem tej propozycji?

Głosujących
13. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    6 46.15%
  • Nie

    6 46.15%
  • Obojętne(brak zdania)

    1 7.69%
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Rozmnażanie rybek

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    06.09.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Kolonia

    Rozmnażanie rybek

    Proponuję wprowadzenie rozmnażania się ryb w momencie gdy w łowisku jest więcej niż 0 ryb oraz wszystkie chaty rybaka mają wstrzymaną prace. Zapobiegnie to(tak jak i w naszym codziennym życiu) wymieraniu ryb. Jeżeli warunki byłyby spełnione to w łowisku wg. ilości ryb dodawałyby się co określony czas nowe np:
    1-100 ryb w łowisku - 1 nowa ryba na 30 minut
    101-200 ryb w łowisku - 2 ryby na 30 minut
    201-300 ryb w łowisku 3 ryby na 30 minut
    itd.

  2. #2
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    wiecej klikana z wstrzymywaniem i uruchamianiem rybaków niż z wyprodukaowniem rybek w mag prowiantu

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    06.09.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Kolonia
    Oczywiście czas można skrócić, wedle uznania większości graczy.

  4. #4
    Odkrywca Awatar Fourola
    Dołączył
    24.02.2012
    Posty
    182
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Proponuję rozmnażanie koni.

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    28.04.2012
    Posty
    139
    Serwer
    Kolonia
    Przy tych czasach co podałeś to dwa dni czekania aż łowisko uzbiera się 100 ryb to ja dziękuje, wole wydać chleb i mieć w te dwa dni ponad 80k ryb przy moim poziomie produkcji chleba dziennie

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.08.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A mnie się pomysł podoba. Rozszerzyłbym go na łowcę oraz dodał jeszcze kilka obostrzeń:
    1) z zera nie ma samodzielnego przyrostu - trzeba "doładować";
    2) doładowanie bardziej "kosztowne" niż teraz;
    3) samodzielny przyrost tylko do określonego poziomu;
    4) powyższy poziom może być przekroczony przez doładowanie,
    5) ale wtedy samodzielny przyrost jest ujemny (czyli sukcesywnie zmniejsza wartość łowiska).
    Takie troche uwzględnienie ekologii i pojemności środowiskowej :-)

  7. #7
    Osadnik Awatar Maghemit
    Dołączył
    04.08.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Kolonia
    Jarek606: z zatrzymywaniem rybaków lepiej dać sobie spokój, ale rybki mogłyby się rozmnażać w tych łowiskach, które nie są eksploatowane, i należałoby zwiększyć maksymalny limit rybek (albo do dużej wartości albo zależnie od poziomu?)

    Fourola: rozmnażanie koni to świetna rzecz, ale takie coś ma już stajnia, możnaby wprowadzić coś takiego jak oswajanie dzikich koni, ale wprowadziłoby trochę zamieszania w grę

    TataRobert: zgoda co do pkt 1-4. 5 też dobry pomysł, ale trochę zbyt skomplikowany. Ujemny współczynnik rozrodu + ryby łowione przez rybaka = doładowane złoże szybko powróci do poziomu max, chyba że będzie bardzo duża wartość doładowania. Ale im większa wartość doładowania tym jest ono mniej opłacalne ze względu na produkcję chleba (nie liczyłem, ale tak mi się wydaje).

  8. #8
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.08.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Nowa Ziemia
    I oto właśnie chodzi. IMHO, im gra ma więcej zależności, tym jest ciekawsza. Przy propozycji, jak powyżej, byłby pewien optymalny poziom przekroczenia maksymalnego poziomu za pomocą doładowań. Poziom ten zależałby dynamicznie od wydajności rybaków/łowców, poziomu ich ulepszeń i odległości od ławicy/łowiska. Z drugiej strony, pilnowanie przed całkowitym wyczerpaniem łowicy/łowiska wymuszałby zarządzanie lokalizacjami rybaków/łowców. Funkcjonalność do tego jest - przenoszenie budynków.

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.08.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Nowa Ziemia
    No i oczywiście, trwałe podniesienie maksymalnego poziomu ławicy/łowiska byłoby dostępne za klejnoty.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.