Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Kustomizacja trybu pracy budynkow

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    18.03.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Czarci Gaj

    Kustomizacja trybu pracy budynkow

    Pomysł:

    Wprowadzenie paska w menu jakiegokolwiek budynku, który reguluje szybkość wydobycia , pasek który przełącza tryb pracy budynku np na niższy level gdy zachodzi taka potrzeba.

    Przykład:

    Np nie posiadam idealnie dopasowanego procesu wydobycia i przetworzenia surowców.
    Gdzieś mi ucieka na inne dobra np drzewo, mianowicie idzie na deski i na węgiel ale na węgiel więcej. Dlatego zamiast wyłączać jeden piec do węgla lepiej zmniejszyć jego szybkość czyli obniżyć level takim "paskiem szybkości - suwakiem " ale nie na stale. Oczywiście ważne żeby była możliwość powrotu do normalnej szybkości pracy, tej najszybszej.

    Ta gra się rozwija także takie kombinacje będą potrzebne.

    No i co !!!? Mam Racje??
    Jak tak to 5 zł. Hahaha

  2. #2
    Poznańczyk
    Dla mnie zbędna, rozwiazanie proste, podnoszenie budynków na wyższe poziomu się planuje/robi z głową.

    edit:literówka
    Ostatnio edytowane przez Poznańczyk ; 08.09.2012 o 14:56

  3. #3
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Z głową, czy bez głowy, czasem potrzebne są różne zmiany, tym bardziej jeśli miałyby coś komuś ułatwić. Mimo, że moja wyspa jest całkiem nieźle zbalansowana, to czasem rzeczywiście przydałaby mi się możliwość downgrade'u, bo nie jestem krową i to, co dziś uznaję za rozwiązanie idealne, jutro może mi się zmienić. Natomiast jako uzupełnienie tego pomysłu wprowadziłbym jakieś narzędzie ułatwiające planowanie. Np w podglądzie ekonomicznym brakuje mi informacji na temat liczby posiadanych budynków określonego typu. Albo (biorąc przykład z pewnej strony, z której wszyscy chyba korzystali zanim się pojawił podgląd ekonomiczny) wprowadziłbym opcję, która pozwalałaby ocenić jak levelowanie jakiegoś budynku wpłynie na gospodarkę. W tej chwili trzeba to liczyć ręcznie. Niektórym to się podoba, innym nie. Ja jestem za wprowadzeniem Twojego pomysłu, choćby dlatego, że może pomóc innym, a na pewno nikomu nie zaszkodzi.

  4. #4
    daveandnokia
    A nie lepiej zatrzymać produkcje w jednym budynku?? Na pół dnia, wtedy dany surowiec uzbiera ci się i możesz znów działać to jest właśnie kombinowanie. A po drugie, Poznańczyk ma całkowitą rację. Przed podnoszeniem lvlu budynku zastanawiam się, czy warto. I nie korzystam z ekonomii, tylko sam próbuję zauważyć, jak u mnie przebiega gospodarka...

  5. #5
    Banned
    Dołączył
    19.03.2012
    Posty
    30
    Serwer
    Czarci Gaj
    Ankieta.
    Zamykam.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.