Zobacz wyniki ankiety: Czy możliwość szkolenia jednostek na wyższe poziomy uważasz za dobry pomysł ?

Głosujących
43. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    33 76.74%
  • Nie

    10 23.26%
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Wątek: Koszary - Szkolenie Weteranów/Elit

  1. #21
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.05.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    wolałbym już opcję by ze zwykłego generała można by było wyszkolić Szłoma a ze Szłoma i jego odpowiedników wyszkolić Weterana - tylko czy to by było opłacalne??

  2. #22
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.06.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Nowy Świat
    Odośnie pierwszej propozycji - napewno byłoby to jakieś urozmaicenie dla graczy wysoko lvl'owych, ale tak jak ktoś wspominał przy puszkarzach straty są minimalne, więc przy szkoleniu jednostek byłyby one jeszcze mniejsze, więc człowiek mógłby szybko znurzyć się całym tym szkoleniem. Chyba, że bardzo trudno byłoby szkolić jednostki.

    Co do zdobywania doświadczenia przez generała - ciekawa sprawa, gdyby miał on jakieś dodatkowe umiejętności - ale jest to pojedyńcza jednostka - więc czy miałyby te umiejętności przełożenie w walce? Chyba, że umiejętnośc ta dotyczyłaby jednostek walczących u boku danego generała - np bonus do ataku lub obrony.

    Co do przekwalifikowania generałów na szlomów lub weterana - BB nie po to karze placić 5k klejnotów za weterana, żeby każdy mógł go sobie wyszkolić - wierzycie w cuda?

  3. #23
    wladajacydzida
    Nie wiem czy taka propozycja juz nie padła... ale moznaby wprowadzic takie ułatwienie w koszarach (podobne jak w przypadku garnizonów - które juz zostało wprowadzone) ze jesli brakuje któregos surowca do wyprodukowania danej jednostki w koszarach to zeby się on nie tylko podswietlał na czerwono ze go brak, ale zeby suwak sie zatrzymał na tej ilosci która jest mozliwa do wyprodukowania. mozna by tez wprowadzic większe limity na produkcję jednostek a nie 25 za jednym razem. jesli się ktoś zbroi to klikanie po 25 jednostek przy produkcji np 500 jednostek jest monotonne. co Wy na to?

  4. #24
    Osadnik
    Dołączył
    14.06.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Słoneczny Gród
    To jest bardzo dobry pomysł, żeby była możliwość większego limitu produkcji jednostek a nie max 25 i ponowne klikanie, szczególnie jak ktoś ma dużo osdanikow do przeskzolenia (np. w nocy) to troche trzeba się naklikać aby dać do szkolenia 1000 rekrutów. Proponuje zrobić ankietę na ten temat

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.