To, że nie jest designerem a użytkownikiem, nie zabrania mu chyba proponować swoich pomysłów.
Natomiast zgadzam się ze Zbig72, że takie rozwiązanie przyniosłoby więcej komplikacji niż to potrzebne i świetnym sposobem byłoby raczej wprowadzenie doświadczenia dla jednostek (a raczej generałów, ze względów technicznych - podczas przeliczania skryptu walki, każdy żołnierz musiałby mieć liczony dodatkowy parametr, inny dla każdego żołnierza).



Tak mi przyszło do głowy, że jeśli już ten generał miałby wpływać na jakość walczących jednostek, to byłbym za tym, aby jednostki takie otrzymywały wręcz mniej PD niż walczące pod "zielonym" generałem. Większe obrażenia, więcej punktów życia - zgoda, ale z lepszymi parametrami idzie im szybciej (czyt. łatwiej) więc i PD powinni mieć mniej. Tak na logikę, nie?
domyśl sie) dodanie budynku takiego jak zbrojownia albo nowego warsztatu , jednostki pozostawały by niezmienne ale zmieniało by sie ich wyposażenie np. zlecasz wymyślenie technologii hmm może zbroja płytowa ,trwało by to określony czas kiedy mamy projekt na zbroje produkujemy je (wiadomo z czego) i wyposażamy w nie żołnieży,jednostka taka ma coś jak +5 do ataku,życia,celności a każda technologia do szczebel do nowej kolczuga-zbroja łuskowa-zbroja płytowa,
