TAWERNA
Witam, jak wiadomo budynek Tawerna każdy sobie usuwa zaraz po wykupieniu wszystkich możliwych jednostek czyli:
Generał
Odkrywca
Geolog
Dlatego mam pomysł na ten budynek , który wiąże sie z tymi jednostkami i magazynem prowiantu.
Proponuje żeby można było ulepszyć Tawerne do 5 poziomu:
Koszt podniesienia:
z 1 poziomu na 2 poziom - 500650
czas podniesienia budynku : 30 minut
z 2 poziomu na 3 poziom - 10003000
czas podniesienia budynku : 1 godzina
z 3 poziomu na 4 poziom - 50003000
czas podniesienia budynku : 1 dzień
z 4 poziomu na 5 poziom - 80005000
czas podniesienia budynku : 7 dni
Budynki dawały by premię dla jednostek wymienionych powyżej czyli :
Generał
Odkrywca
Geolog
W zależności od poziomu budynku czyli:
Premia na czas trwała by tylko na Generała ze względu że generał sie porusza.
Generał:
na 1 poziomie – 2,5 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 1 godzina
na 2 poziomie – 5,0 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 3 godziny
na 3 poziomie – 10 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 6 godzin
na 4 poziomie – 15 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 12 godzin
na 5 poziomie – 20 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 1 dzień
Odkrywca:
na 1 poziomie – 5 % więcej surowca znalezionego surowca lub 5% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.
na 2 poziomie – 10 % więcej surowca znalezionego surowca lub 10% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.
na 3 poziomie – 15 % więcej surowca znalezionego surowca lub 15% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.
na 4 poziomie – 20 % więcej surowca znalezionego surowca lub 20% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.
na 5 poziomie – 25 % więcej surowca znalezionego surowca lub 25% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.
Premie działałyby tylko jednorazowo.
Geolog:
na 1 poziomie – 5 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca
na 2 poziomie – 10 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca
na 3 poziomie – 15 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca
na 4 poziomie – 20 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca
na 5 poziomie – 30 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca
Premie działałyby tylko jednorazowo.
Wszystkie te premie bedą działać pod jednym warunkiem, że każdej tej jednostce wyprodukujemy w Magazynie prowiantu poszczególne premie odpowiednie dla Generała , Odkrywcę i Geologa.
Premie znadować będa sie w zakładce "Premie" w Magazynie Prowiantu
Załącznik zrobiony przykładowo gdzie znajdowały by się premie, obrazki do zmiany.
Premia dla Geologa:
"Podarunek od gosposi" - koszt premi : 100, 70
, 50
Info o premii:
Wszystkie gosposie w twojej osadzie przynoszą dla nich jedzenie i picie na długie poszukiwania, by nie był zmęczony i wrócił z lepszym odnaleziskiem.
Czas działania premii zależny od poziomu Tawerny
(czym wiekszy tym więcej gosposi się tam udziela )
Premia dla Odkrywcy:
"Specjalność barmana" - koszt premi : 70, 70
, 20
Info o premii:
Barman specjalnie dla Odkrywcy gotuje dobrą uczte i by ten szedł w pełni sił w podróż i odkrywał nowe tereny lub ciekawe surowce.
Premia dla Generała:
"Saszeta monet" - koszt premi : 505
Info o premii:
Pijaki w Tawernie jak juz się opiją , zostawiają lub gubią monety, a Generałowie nie pogardzą żeby mogli kupić lepsze szybsze konie.
INFO O PREMII to jest tekst który wyświetla sie po najechaniu myszką na premie.
Premie dla Generała mogłby być dawane na garnizon, natomiast dla Odkrywcy i Geologa poprzez zaznaczenie opcji "Użyj premii" przy wyborze na ile wysyłamy Odkrywce lub jakiego surowca szukamy poprzez Geologa.
PS. nazwy premii mogą zostać zmienione
Uwagi mile widziane.



650
czas podniesienia budynku : 30 minut
3000
, 70
, 50 
, 70 

