Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś za wprowadzeniem takiego systemu PvP?

Głosujących
55. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    30 54.55%
  • Nie

    18 32.73%
  • Nie wiem

    3 5.45%
  • Jest mi to obojętne

    4 7.27%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: PvP

  1. #1
    Osadnik Awatar Archax
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    24
    Serwer
    Słoneczny Gród

    PvP

    nie wiem czy pomysł jak wyglądałoby PvP już był, ale przedstawie jak powinno wyglądać według mnie.

    więc tak
    PvP odbywało by się na nowej wyspie (albo raczej kontynęcie)
    co by było na tej wyspie, jak ją znaleśc, jak tam dojść?

    zaczna od pytania nr 2 i 3
    żeby wgl móc brać udział w PvP trzeba by mieć 26 poziom, następnie musielibyśmy wysłać odkrywce na poszukiwanie wyspy wojennej, jak nasz odkrywca wróci z poszukiwań będziemy mogli wysłać tam naszych generałów (czas taki sam jak wysłanie na przygodę)

    no ale co by się tam znalazło?

    więc tak cała wyspa była by podzielona na sektory według kolorów:
    -kolor biały (strefa kontrolowana przez nas opis niżej)
    -kolor zielony (strefe kontrolowane przez członka naszej gildi)
    -kolor niebieski (strefa kontrolowana przez członka sojuszu naszej gildi patrz niżej sojusze)
    -kolor brązowy (strefa neutrala z obozami bandytów (takiej strefy niemożna przejąć)
    -kolor czerwony (strefa kontrolowana przez członka innej gildi z której jesteśmy w stanie wojny, patrz wojny)
    -kolor złoty (strefa bez PvP (niemożemy atakować graczy którzy są w tej strefie, jej również niemożna przejąć (jeśli nasza gildia, przyjaciel (patrz p[rzyjaciele) ani my nieposiadamy żadnej strefy nasz generał wylonduje na takiej strefie)
    -kolor fioletowy (strefa naszego przyjaciele (patrz przyjaciele)
    -kolor czarny (strefa każdego innego gracza)
    -każdy inny kolor (dodatkowo możemy dla każdego gracza i gildi przypisać własny wybrany przez nas kolor)


    sojusze i wojny
    od teraz osoby do tego upoważnione w gildi mogą podpisywać sojusze i wypowiadać wojny innym gildią
    sojusz- gildie pomagają sobie, nasi generałowie mogą przebywać na strefach sojuszników, wspólny chat)
    wrogowie- gildie walczą ze sobą


    przyjaciele
    od teraz istniałyby nowe rodzaje przyjaźni
    -partner handlowy- jest to osoba z którą możemy handlować i do której możemy wejść (by np. dać buffy)
    -przyjaciel (przyjaciele różnią się tym od /\ że możemy pezbywać na ich strefach [u /\ mają oni ten sam kolor co każdy inny gracz (chyba że jest naszym spjusznikiem/wrogiel itd.)



    kżysci wynikające ze stref

    więc tak na każdej strefie postawione by były budynki, budynki te produkowały by dla nas surowce nie zużywając naszych surowców czyli jeśli stałby tam hutnik złota na poziomie 3 produkował by on dla nas sztaby złota nie używając naszej rudy złota ani wegla
    budynków tych niemożna ulepszać ani buffować w przypadku kopalni są one nieskończone i jednocześnie cały czas zbuffowane czyli kopalnia złota na poziomie 5 produkuje rude złota w nieskończoność razy dwa. tutaj też ważna informacja że mogły by się tam znajdować budynki niemożliwe do zbudowania na naszej zwykłej wyspie (chodzi tu o kopalnie tytanu drwal,a egzotycznego (w przypadku każdego rodzaju drwali lesnik jest zbedny) kopalnia saletry itd.) oraz takie budynki jak: opactwo i kopalni diamentów (też nieskończona)


    przejęcie i kontrola stref

    stref białych i brązowych niemożna przejąć

    strefy białe służą do atakowania na inne strefy z nich możemy atakowac innych graczy i przejąć ich strefy lub walczyć z bandytami w strefach b rązowych, będą w strefie bialej niemżemy być zaatakowani przez innego gracza (wyjątek, jeśli zaatakujemy gracza on (i jego gildia/sojusznicy/przyjaciele) mogą nas zaatakować przez 12h od naszego ataku)
    strefa brązowa- strefa z bandytami (możemy tam atakować bandytów do woli i zdobywać expa/loota (oczywiście mneij niż na anszej wyspie) obozy bandytów odnawiają się (respia, pojawiają się nowe) po kilku godzinach (albo dniu)

    jak pzrejąć strefę i ją bronić

    to bardzo proste
    w każdej strefie (możliwej do przejęcia) na jej środku znajduje się zamek
    w zamku możemy pomieścić 200 jednostek (jednak możemy go rozbudować do max lvl 5/10 rozbudowa zwiększa max liczbę jednostek ale również zwiększa statystyki obronne i atakujące naszych jednostek (zamek tak samo jak obozy przywudców nie posiada pola zasięgu (tego czerwonego czegoś jak klikniemy na inne obozy) ) żeby przejąc strefe należy pokonać armie w zamku proste

    a więc teraz jak bronić naszej strefy przed łaknymi surowców wrogami?
    też proste

    wystarczy poustawiać naszych generałów i generałów naszych przyjaciół lub gildi, w momęcie gdy wróg wyśle swojego generała na nasz zamek i "nadepnie" na pole chronione przez naszego generała (lub kolegi/członka gildi) będzieo on musiał najpierw z nim wygrać


    łączone walki

    w momęcie gdy np. stoi 4 generałów obok siebie (w formie piramidki jeden z przodu 3 z tyłu) najpierw zostanie zaatakowany obóz z przodu
    teraz też tak się stanie ale oco mi chodzi, otóż jeśli jakiś generał zauważy że w jego strefie ochronnej ktoś zaatakował obóz jego przyjaciele pujdzie mu z pomocą ()

    generał "w" to członek naszej gildi (czerwona ramka to jego zasięg)
    generał "p" to my
    generał "c" to ktoś kto chce przejąć naszą strefe (czerwona strzałka to jego ruch)
    czarna linia to granica stref
    w momęcie gdy generał "p" zostanie zaatakowany generał "w" automatycznie wyśle mu pomoc (chyba że w opcjach miał zaznaczoą opcje niepomaga członką gildi (to by była nowa opcja)oczywiście generał dołaczy w której rundzie bo musi dojsć (od teraz mniedzy rundami było by 5-15 sekund przerwy)czyli zaużmy że generał "w" "p" i "c" miali armie 200S zanim generał "w" przybył z pomocą obie armie zostały pozbawione 20S więc zostało im 180S teraz do armi generała "p" dolancza 200S i w tym momecie w nastepnej rundzie mamy walke 380S vs 180S chyba wszystko jasne?

    lączone ataki oczywiście tak samo można zrobić z atakiem jeśli wyśley 2 generałow połączom oni siły by razem walczyć (chyba że 2 generał nienalezy do nas a do kolegi/członka gildi któy ma zanznaczoną opcje (w przypadku ataku poczekajć az (tu kilka wariantó kolega/czlonek gildi/sojusznik [oczywiscie można zaznaczyć kilka opcji] skonczy walczyc)

    automatyczne przekazanie surowców mająz jakąs strefe możemy zdecydować czy chcemy jakiemuś koledze/członkowi gildi/sojusznikowi przekazywać jakąś częsć 9lub ałość) z zyskiwanych przez nas przedmiotów wtedy zamkiast donas trafiają one do niego
    poco to robić? a więc załużmy że mamy 2x kop tytanu a kolega z gildi ma 6x kop zelaza my jednak niemamy pieca tytanu ale mamy miecznika i piec zelazny czego niemam nasz kolega ale zato ma piec tytanu, chyba nie musze dalej tłumaczyć?

    no tak więc koniec mojego pomysłu, zachęcam do komentowania, a i sorki za bledy ortograficzne i, interpunkcyje?,
    Ostatnio edytowane przez Archax ; 26.08.2012 o 20:28 Powód: drobne poprawki

  2. #2
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    80
    Serwer
    Kolonia
    Chce ci się wymyślać takie rzeczy, na które nikt, ale to absolutnie nikt spośród twórców nie będzie zwracał uwagi?

  3. #3
    Osadnik Awatar Archax
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    24
    Serwer
    Słoneczny Gród
    skąd wiesz, że nikt nie będzie zwracał uwagi? Po to mamy tu dział pomysły by je przedstawiać? Po to mamy mózg, żeby go użyć, więc tak chciało mi się i liczę, że ktoś to przeczyta i choć część z tego trafi do gry

  4. #4
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    80
    Serwer
    Kolonia
    heh, powodzenia zatem

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    19.04.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Kolonia
    Przestańcie z tym wszystkim gdzie jak ktoś sie weteranami porozbija to tylko popatrzeć będe mógł (bo niczym go nie strące nie wydając tych 100zł.na weterana) jak i wielu innych czyli kopanie leżącego a ten któremu nie brakuje będzie miał jeszcze więcej.

  6. #6
    Osadnik Awatar Archax
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    24
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Lightowy Zobacz posta
    Przestańcie z tym wszystkim gdzie jak ktoś sie weteranami porozbija to tylko popatrzeć będe mógł (bo niczym go nie strące nie wydając tych 100zł.na weterana) jak i wielu innych czyli kopanie leżącego a ten któremu nie brakuje będzie miał jeszcze więcej.
    po 1. max można mieć 2 weteranów 1 za diamenty ( i jego cena to 120-60 złotych zależnie który pakiet wybierzemy) i 2 z eventu (któego mogłeś zdobyć bo posiadałeś już konto)
    2. w moim pomyśle duży nacisk kładzie się na gildie które teraz nie mają praktycznie żadnego sensu, więc jeśli byłby jeden "silny" gracz bo płaci za grę (co nieZnaczy że musi być silny) i jednak gildia która miała by 30 słabych członków kto by wygrał? według ciebie silny gracz pewnie bo płaci kikaset złotych za grę ALE SIĘ MYLISZ
    więc tak 30 członkó bedzie miało wojsko o łącznej liczbie około 13000 żołnieży (zakładam że każdy ma 1 weterana i 1 generała wystawionego na wyspe PvP) (mając taki limit można zrobić idealne połączenie rekrutów, łuczników, konnych i żołnieży) a ten "silny gracz" może mieć siłe max 2500 (2 weteranów i 10 generałów) i powiedz mi jak 2500 wojsk ma wygrać z 13000????

  7. #7
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    80
    Serwer
    Kolonia
    Silny gracz też ma gildię za sobą. Jeśli dobrze wybrał, to jest to gildia złożona w 70% z silnych graczy, przeciwko gildii graczy słabych. Zgadnij, kto wygra.

  8. #8
    Początkujący Odkrywca Awatar Herr_Uther
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Nowy Świat
    Wystarczy krótka analiza składów osobowych najsilniejszych gildii żeby zobaczyć, że "wymiatacze" i "leszcze" jakoś dziwnie się przyciągają i tak w jednej gildii niemal wszyscy ludzie to osoby, które mają poziom 45+, grają z premką albo kupują rzeczy na allegro, zalogowani niemal po 10-15 godzin na dzień a znowu w drugiej gildii są prawie same przypadkowe osoby które nawet się nie znają i ze sobą nie rozmawiają a większość oscyluje koło 32-38 poziomu i na tym poziomie stoi, bo grają rzadko. Po wejściu (hipotetycznym - bo coś takiego nigdy się nie wydarzy) trybu PvP nawet w gildiach w których poziom leszczy i wymiataczy jest wyrównany zaczęłyby się czystki i wyrzucanie leszczy, którzy w gildii są tylko dla ochrony, a jeżeli przywódca gildii takich czystek by nie zrobił - masowy exodus topkowych graczy do topkowych gildii. Po 2-3 miesiącach utrwalenie się składów, wyodrębnienie 2-3 mocnych gildii wokół których byłby wianuszek "paktowiczów" - gildii mniejszych, ale objętych korzystnymi sojuszami i ochroną oraz oczywiście "dawców" - graczy grających mało i będących w mało znaczących gildiach. I potem 5-6 miesięcy ekscytacji bo "łał, rozwaliliśmy w ośmiu gildię liczącą ponad 20 ludzi!" a potem znudzenie, bo ileż można grać w takim samym układzie dyplomatycznym, który zapewnia "nietykalność" od topkowiczów a jednocześnie radosne farmienie na leszczyznach... Czyli powtórzono by scenariusz z niemal każdej strategicznej gry MMO :-)
    "We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online

  9. #9
    Osadnik Awatar Archax
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    24
    Serwer
    Słoneczny Gród
    aha czyli jak według was ma wyglondać system PvP to chyba oczywiste, że silni wygrywając. Co to byłby za system gdyby w walce 45lvl+ przegrał by z 20 nieuważasz że to bezsensu? bo chciałbym Cię poinformować, że system PvP ma wejść jeszcze w tym orku a najpuźniej w nastęonym. To jest chyba oczywiste Ci co poświęcaja na gre więcej czasu są lepsi i silniejsi inaczej to niemiało by sensu gdyby gracz który gra powiedzmy raz dzieńie po 30 minut był tej samej siły co taki który gra 15h. bo jeśli twoim zdaniem powinni być oni sobioe równi i tak będzie wyglondał system PvP (gracz poświecejący 30 minut dzieńie bedzie miał siłe jak ten co gra15h) to znaczy że w tą gre grać niewarto

  10. #10
    Początkujący Odkrywca Awatar Herr_Uther
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Nowy Świat
    Poświęć trochę czasu na naukę języka ojczystego bo trudno się czyta te Twoje "buendy".

    Nie planuj tak na "hola" tego PvP bo póki co go nie ma, a argument "będzie w tym roku, najpóźniej w przyszłym" powiedz Niemcom, Amerykanom i Anglikom, oni czekają już ponad 2 lata na PvP, mówiono im że będzie po wyjściu z bety (1,5 roku temu) przed Wielkanocą, świętami BN, przed kolejną Wielkanocą a teraz znowu mówi się "nieokreślonej przyszłości". A co do "wyrównywania szans" - problemem każdej niemal gry MMO jest to, że bardziej doświadczeni gracze leją słabszych i to jest chyba istota wszelkiego rodzaju rywalizacji, w końcu kto chciałby walczyć z równorzędnym bądź silniejszym przeciwnikiem, przecież ciągłe przegrywanie nie daje wcale satysfakcji!
    "We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.