Moje pomysły:
1. Skoro są specjalne budynki, które produkują z powietrza coś tak jak np. manufaktura to można by produkować monety w bankach. Przykładowo 1 lvl 1 moneta, 2 lvl 5 monet, 3 lvl 10 monet, 4 lvl 50 monet, 5 lvl 100 monet na 24h. Oczywiście będzie to budynek za diamenty z ograniczoną ilością kupnaW serii The Settlers mamy do czynienia z bankami - w 5 części mieliśmy bank, który pomnażał nasze talary.
2. Myślę także że modyfikacja karczmy by się przydała. Po wykupieniu wszystkich geologów, odkrywców, generałów (chociaż tych ostatnich to się szybko nie wykupi) budynek jest do zburzenia. I tu można to zmienić. Skoro to karczma to można tam organizować festyny, które zwiększa zaciąg osadników (2x) i tak: krótki festyn 6h, średni festyn 12h, długi festyn 24h - dostępne od określonych poziomów. Kosztowało by to odpowiednią ilość wędlin, napitku, a może nawet i monet.
3. Nowa przygoda co dwa tygodnie. Tu chyba nie raz domyślam się na forum padła taka sugestia, więc nie będę długo opisywać. Zainspirowałem się League of Legends gdzie co pewien czas mamy nowego bohatera. Niech będzie sporo tych przygód im więcej tym lepiej będzie ciekawie.
4. Ostatnia rzecz raporty z walk. Obstawiam, że 98% starych wyjadaczy do tego nie zagląda, a jak się robi przygodę to skrzynkę potrafi zespamować. Niech będzie możliwość wyłączenia tego badziewia.