Zobacz wyniki ankiety: Co sądzisz na temat propozycji rozwoju walki?

Głosujących
21. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • ZA

    10 47.62%
  • PRZECIW

    8 38.10%
  • OBOJĘTNE

    3 14.29%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Wątek: Rozwój trybu walki

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.06.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Czarci Gaj
    Ale coś w tym dobrego jest np. można sterować jednostkami z lotu ptaka tak jak podobnie w herosie i warcawcie, albo zastosować coś podobnego jak w Zeusie.Może gra na przeglądarke musi być lepsza w walce i ekonomii od tych na pc, czy konsole.

  2. #12
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.07.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Kolonia
    Tak się zastanawiałem nad tym, że seria posiada charakter ekonomiczny i posiada swoich wiernych użytkowników, którzy preferują strategie tego typu. I rzeczywiście, gdyby nagle wpleść tam mocny wątek militarny, w którym byłoby się zmuszonym do manualnej koordynacji ataku/obrony, to możliwe, że wielu z nich mogłoby takie rozwiązanie przeszkadzać. Więc może nie zmuszać a dać wybór?

    Obecnie gra polega na prowadzeniu odpowiedniej polityki wewnętrznej. Natomiast polityka zewnętrzna ogranicza się do wysyłania generała i cięcia w pień ludy, które sąsiadują z naszymi terenami. Jest to jedyna ścieżka rozwoju (w sensie pozyskania nowych terenów). A gdyby tu wprowadzić możliwość decydowania o tym, czy do kontaktów z sąsiadami używam dyplomacji czy siły?

    Jak reagują użytkownicy?

    Jeśli jestem fanem strategii ekonomicznej to dobrze zarządzam swoimi włościami, jestem bogaty i jeśli nie mam chęci prowadzić z kimś wojnę, to np. mam możliwość albo wykupu ziem albo dzierżawy. Wydaje mi się, że można tu wymyślić wiele form współpracy z sąsiadami lub sposobów na to by opuścili swoje ziemie (pokojowo). Przy opcji współpracy ekonomia na moich terenach może być inna od tej obecnej na terenach należących do sąsiadów (np. bo muszę im coś odpalić (przy dzierżawie), może korzystam z ich usług (outsourcing)). Naprawdę pole do popisu.

    Natomiast jeśli oprócz ekonomii rajcuje mnie również strategia militarna, to wtedy mogę wypowiedzieć sąsiadom wojnę, atakując ich w modelu nad którym dyskutujemy od początku tego tematu.

    Rozwiązanie jest to bardzie naturalne, bliskie temu jak funkcjonuje rzeczywiste państwo.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.