Zobacz wyniki ankiety: Czy to dobry pomysł?

Głosujących
29. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak, to by się przydało

    12 41.38%
  • nie, to bez sensu

    10 34.48%
  • wszystko mi jedno

    7 24.14%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Wątek: Losowość w przygodach

  1. #11
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    W obecnej chwili tez niektóre przygody zdyskwalifikowane z miejsca biorąc pod uwagę straty do zysku.

    Z obecnych fioletowych przygód to wymagająca jest jedynie Mroczne bractwo ze względu na konnych inne sa łatwiejsze od niektórych ze średniej półki.

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    13.04.2012
    Posty
    24
    Serwer
    Nowy Świat
    1 - stanowczo NIE, gdyż jednemu mogą się trafić jakieś słabe jednostki, gdzie praktycznie starczy konna (1-2 rundy walki), a komuś innemu coś cięższego i potem zacznie się płacz i lament poszkodowanych
    3 - co do losowości pułapek, to TAK.. To dobry pomysł i znacznie urozmaici grę .
    2,4 - nie mam zdania.

  3. #13
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez dellphi Zobacz posta
    Zawsze można wprowadzić zmienne poziomy trudności tej samej przygody....i tak np standardowy poziom to niezmienne umieszczenie obozów, ich składów ale też i niezmienny drop , wraz z wzrostem poziomu trudności inne ułożenie obozów, pułapek, składu ale też lepszy drop .
    Poziomy albo przy zaczynaniu przygody pole do wyboru typu przygody - standardowa lub losowa.
    Cytat Zamieszczone przez Sedzia_Dredd Zobacz posta
    1) - obsada obozu w zadanym zakresie (20-60 wyborowych łuczników + 20-60 ochotników, przy zachowaniu sumy 80) - wystarczy lekko zmienić niektóre obsadzenia by przygoda ze strat np 500R zmieniła się w 600R, 100K, 50Ż
    Gdyby coś takiego weszło to wiadomo że aż za dużych zmian by nie było, strata pewnie by była tylko o kilkanaście rekrutów wyższa, ale nie żeby nagle nie wiadomo ile konnych i żołnieży, no chyba że posyłasz jednostki jak na zwykły obóz zapominając sprawdzić czy np zamiast 5R+1Z+194K nie trzeba teraz wysłać 8R+1Z+191K w takim przypadku 3R więcej, ale jak nie policzysz to faktycznie możesz starcić jeszcze sporo konnych. Dlatego ja proponuję możliwość wyboru: jak gracz chce to robi losową i ma lepszy drop albo standardową z takim dropem jak jest obecnie.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.