Zobacz wyniki ankiety: Która z propozycji Ci odpowiada ?

Głosujących
165. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • 1 propozycja (dodanie przygód do poszukiwań)

    31 18.79%
  • 2 propozycja (kasacja przygód za fragmenty map)

    19 11.52%
  • 1 i 2 propozycja

    102 61.82%
  • Żadna z nich

    7 4.24%
  • Nie mam zdania na ten temat

    6 3.64%
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 34

Wątek: Przygody - małe zmiany

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.03.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Czarci Gaj
    Osobiście uważam, że problem leży w zbalansowaniu przygód. Czarni rycerze dochodzą teraz do 2.2k monet, mapki do 6-7m za sztukę. W zasadzie ta przygoda wpływa na całą ekonomię gry. Z drugiej strony co się dziwić skoro straty 1k rekrutów i garstka ochotników wystarcza na ukończenie przygody z jednym z najlepszych dropów w tej grze, gdy na Zakazanych czy Bractwie są kilka razy większe (nie mówiąc o 1100 konnych w tej ostatniej). Cała ta sytuacja sprawia, że tylko Wysokie lvl i to te które szybciej wbiły 41 są w lepszej sytuacji, a nowi praktycznie są skazani na żmudne wbijanie lvli i brak możliwości szybkiego zarobku. Tylko dobre zbalansowanie zaawansowanych przygód może poprawić sytuację.

  2. #12
    Nowicjusz
    Dołączył
    15.03.2012
    Posty
    0
    Serwer
    Kolonia
    Zastanawiam się tylko nad jednym - dlaczego tak mało osób głosuje. Mamy ok. 600 odsłon a zaledwie 70 oddanych głosów. Temat poruszony w tym poście jest ważny ze względu na atrakcyjność gry i dotyczy wszystkich graczy. A tu co - większość przeczyta i olewa temat bo wydaje mu się, że nic nie można wskórać. A właśnie, że można. Gdyby większość oddała swój głos to administratorzy wzięli by to pod uwagę i zostały by wprowadzone jakieś zmiany. A tak ciągle się czyta, że gra nudna, co po podbiciu wyspy itd. itp.
    DRODZY GRACZE GŁOSUJCIE I WYRAŻAJCIE SWOJĄ OPINIĘ!!!!!!!!!!!!!!
    Jeśli chodzi o propozycje to zgadzam się z obiema.

  3. #13
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Liczba odsłon to nie liczba unikalnych graczy. Ja zaglądałem tu średnio co 2 posty, więc masz 6 wizyt od jednego gracza, a jak ktoś częściej zaglądał? Fakt wielu graczy jak wejdzie przeczyta i wyjdzie, ale nie licz, że 600 graczy to czytało, jak na moje to trzeba liczyć max 200 osób. Czyli ok 60 oddało swój głos.

  4. #14
    daveandnokia
    myślisz, że przeczytają twojego posta?? Tylko parę procent tutaj przesiaduje na forum i aktywnie "żyje", reszta to tylko tak na chwilę, aby coś dowiedzieć się o problemie itp. A na odsłony to też nie patrz, gdyż zlicza nawet te osoby, które wchodzą po kilka razy (na przykład ja:P) i czyta wypowiedzi choćby lub też bierze udział w dyskusji.

  5. #15
    Osadnik
    Dołączył
    23.05.2012
    Posty
    83
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Wymiana Przygód na Fragmenty mapy, nie jest zasadniczo dobrym pomysłem, automatycznie obniżyło by to ich wartość, za czym idzie łatwy dostęp do kupna "wszystkich Przygód" w sklepie, trzeba było by zwiększyć ich ceny by nie były one łatwe w dostępie, zaś nawet wtedy będzie "to" łatwe dla graczy którzy inwestują w grę. Nie chcę nic sugerować, ale ten pomysł wymaga wielu modyfikacji, albo przedstawienia go w nowym świetle

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.03.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Czarci Gaj
    Ale właśnie o to chodzi, aby obniżyć cenę map. Na Czarcim Gaju dziś chodziły już po 7 monet i mówię tu o ofertach kupna a nie sprzedaży. Prawda jest taka,że ludzie z wyższym lvl dadzą sobie radę. Mimo, że dużo kosztują jestem wstanie sobie zapewnić stały dostęp do przygód co za tym idzie do kasy z dropu a to z kolei przekłada się na rozwój wyspy. Mam jednak ludzi w gildii lvl 30+ którzy w tym momencie nie maja szans na zakup przygód czy fragmentów map ponieważ nie są stanie odpowiednio rozbudować gospodarki ponieważ nie mają kasy z dropu gdyż nie stać ich na mapy czy przygodę. Moim zdaniem, nie trzeba wprowadzać wymiany przygód na mapy. Wystarczyć zbalansować przygody, aby wszyscy nie rzucali sie tylko na Czarnych Rycerzy (teraz 2200monet) ale robili też np Zakazane Eksperymenty (50 monet). Na pewno uzdrowiło by to ekonomie gry.

  7. #17
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez zderzak79 Zobacz posta
    Moim zdaniem, nie trzeba wprowadzać wymiany przygód na mapy. Wystarczyć zbalansować przygody, aby wszyscy nie rzucali sie tylko na Czarnych Rycerzy (teraz 2200monet) ale robili też np Zakazane Eksperymenty (50 monet). Na pewno uzdrowiło by to ekonomie gry.
    Eksperymenty maja prawie dokladnie taki sam drop jak Czarni. Zeby ludzie chcieli je robic, trzebaby zredukowac straty do poziomu przynajmniej zblizonego (co biorac pod uwage typ i sile jednostek w ZE byloby bardzo trudne). Problem jest taki, ze wtedy te 2 misje bylyby rownorzedne, a ZE kilkakrotnie latwiejsze do znalezienia, co obraca balans w druga strone ...
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  8. #18
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ja podałem już proste rozwiązanie aby nie było "bezwartościowych" przygód. Wystarczy wprowadzić Premie do każdej przygody, a z przygód tylko XP, natomiast unikalne surowce do zdobycia tylko w zamian za Premie. Premia dawała by właścicielowi przygody prawo do poszukiwań i wydobycia tych surowców do końca czasu trwania przygody - oczywiście dopiero po pokonaniu wszystkich obozów

    Kilka spraw mieli byśmy z głowy:

    a) Wszystkie przygody były by opłacalne
    b) Ceny przygód i mapek nigdy by nie spadły - a popyt w sklepie na nie, znacznie by się zwiększył
    c) Spadł by odsetek oszustw w grze
    d) Wszyscy gracze, bez względu na poziom, mieli by równe szanse w dostępie do unikalnych surowców

  9. #19
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie wiem w jaki sposób to wymysliles, ale:

    Cytat Zamieszczone przez Hakardrag Zobacz posta
    a) Wszystkie przygody były by opłacalne
    Nie, oplacalnosc przygod ksztaltowalaby sie w sposob jeszcze gorszy niz teraz, z tego powodu, ze przygody z malymi stratami moznaby drenowac z surowcow 2-3 krotnie dluzej niz te, na ktorych traci sie 3-5k wojska. Z dwoch glownych powodow:

    - jesli straty sa male, to starcza miejsca w domkach na przygotowanie wojska przed rozpoczeciem przygody, dzieki czemu czesc przygod, przy zalozeniu ze dysponujemy weteranem i 4-5 generalami, da sie zrobic w mniej niz 3 godziny (wliczajac czas transportu wojska).
    - akurat tak sie sklada, ze w przygodach z najwiekszymi stratami z reguly poswiecamy spore ilosci konnicy, co dla ludzi z koszarami na <4 levelu i nieuzywajacych buffow przeklada sie na dodatkowe 2-3 dni czasu trwania przygody (chyba, ze konnych zrobi sie przed rozpoczeciem przygody, ale wtedy znowu wymaga to przerwy miedzy przygodami oraz dodatkowego miejsca w domkach).

    b) Ceny przygód i mapek nigdy by nie spadły - a popyt w sklepie na nie, znacznie by się zwiększył
    Jesli jedna przygoda ma limit czasowy 10 dni i robisz ja w 4 godziny, a druga - 6 dni i robisz ja w 3-4 dni, to na oko widac, ze druga przyniesie Ci 3-5x mniejsza ilosc wydobytych surowcow; takiego rozwarstwienia nie ma nawet teraz.

    d) Wszyscy gracze, bez względu na poziom, mieli by równe szanse w dostępie do unikalnych surowców
    Nie mieliby, porownaj sobie straty (a wiec i czas wykonywania, i przygotowan) nawet w najpopularniejszych przygodach u graczy ktorzy np. przegapili dostep do weterana albo nie maja jeszcze mozliwosci produkcji kusznikow tudziez surowcow na nich. Alternatywnie, zobacz sobie jak bardzo w niektorych walkach obcina straty uzycie armat.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  10. #20
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.03.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Eksperymenty maja prawie dokladnie taki sam drop jak Czarni. Zeby ludzie chcieli je robic, trzebaby zredukowac straty do poziomu przynajmniej zblizonego (co biorac pod uwage typ i sile jednostek w ZE byloby bardzo trudne). Problem jest taki, ze wtedy te 2 misje bylyby rownorzedne, a ZE kilkakrotnie latwiejsze do znalezienia, co obraca balans w druga strone ...
    Ja nie mówię sparkz aby tylko obniżyć straty w Zakazanych Eksperymentach, równie dobrze można je podwyższyć w Czarnych Rycerzach. Dodatkowo można zmienić współczynnik znajdowania przygód. A niech się różnią jednostkami potrzebnymi do ich ukończenia. Wydaje mi się, że najlepszy sposób to taki który łatwo wprowadzić w życie. W tym co napisałem to kwestia zmiany cyferek czy delikatnych poprawek a efekt natychmiastowy, natomiast propozycje takie jak zaproponował Hakardrag to rewolucja w grze i trzeba by całą grę przerabiać co wydaje mi się raczej niemożliwe.

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.