Przedstawiam stare nowe budynki których mi brakuje w wsrsji online w settlers 7. Lubie urozmaicenie im więcej tym lepiej
Świniarnia - jest łowca ale to dodatkowa opcja mogła by ew. wyrabiać lepsze mięso bo te w lesie są takie chude ;-) i złużyć do innych lepszych buffów np. 12h
Tkalnia, krawiec + jeszcze uprawa bawełny którego budynku tu nie ma. Cały cykl służył by do wyrobu odzieży po to aby w domu władyki zamieniać na złote monety ew. klejnotyBył by to cykl lepszy bardziej wymagający niż produkcja złotych kufli i bardziej wydajny powiedzmy 100 kurtek daje 10 monet.
Wieże strażnice służyły by do obrony. Im bardziej rozbudowana tym lepszą daje obronę. Tylko czego? Ano musiała by powstać nowa wyspa mniejsza niż ta obecna ale były by tam złoża tytanu, granitu i saletry. Wyspa byłą by częściowo do zdobycia a częściowo nie na której stacjonowały by obozy bandytów które co jakiś czas by atakowały teren na której były by twoje bardzo cenne kopalnie. Aby je obronić należało by postawić wieże strażnicze i co jakieś czas je naprawiać aby się całkowicie nie zniszczyły. Gdyby doszło by do zniszczenia to na terenie stała by główna fortyfikacja w której stacjonowało by nasze wojsko w celu ostatecznej obrony. Wrogie ataki nie powinny być za duże ale chodziło by oto aby przypilnować ochronę naszych kopalni granitu itp bo są zbyt cenne aby tak bezkarnie pozostawić. Dostępność mogła by być od poziomu 52 tak jak teraz pisze że na 52 geolog może rozpocząć poszukiwania. To opcja powinna być dla graczy na wyższych levelach aby było ciekawiej, im dłuzej grasz tym powinno być przyjemniej prawda ?
Jesłi macie jakieś lepsze pomysły na wykorzystanie tych budowli to piszcie.
Dodatkowo dodał bym jeszcze jakiś budynek do podnoszenia umiejętności nowo produkowanych jednostek. Coś na zasadzie jak w settlersach II gdzie potrzebne było brąz, srebro i złoto lub tak jak w settlers 7 drzewko technologiczne. Drzewko było by lepsze gdyż służyło by wszystkiemu. Do ulepszania jednostek zadawanych obrażeń i obrony, celności o np. + 5. Można by ulepszyć wydajność wydobycia z kopalni, drwali, leśników, farm, studni itp. Na każdy rodzaj wydobywanego kruszcu, cech danej jednostki itp musiało by być osobne ulepszenie aby nie było zbyt pięknie ze jedno ulepszenie wszystkim jednostką poprawiło by daną cechę jak i wszystkie kopalnie po równo by zwiększyły wydajność wydobycia. Chodzi o to aby cały czas był cel aby można coś rozwinąć. Oczywiście ulepszenia powinny być kilkustopniowe min. 3 i im wyższy poziom ulepszenia tym trudniej go osiągnąć.
Czekam na wasze sugestie.
Chciałem dodać ankietę ale nie wiem jak się ją wstawia - proszę o pomoc moda