Zobacz wyniki ankiety: Jesteś ZA czy PRZECIW nowej jednostce ?

Głosujących
42. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • ZA

    24 57.14%
  • PRZECIW

    14 33.33%
  • Wstrzymuję się

    4 9.52%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: Nowa jednostka HUSARIA

  1. #11
    Osadnik
    Dołączył
    08.02.2012
    Posty
    57
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Chyba ktoś za dużo naoglądał się Jędrka.

    Ulepszoną konnice jako taką fajnie byloby wprowadzić... jako jednostka na później, ale nie w tej formie co tutaj... pierwszy atak i obrażenia jak wyborowy łucznik...

    Jestem za kopiami z drewna egzotycznego ( i tak bale leżą ) lub broń palną z saletry, węgla odrobiny tytanu.

    Życie 10 (15 góra, 20 to już chyba za dużo), obrażenia 10-20 i celność 90% - Byłaby to nowa lepsza konnica, praktycznie 1 konny byłby tak silny jak 2 poprzednich, koszt duży wiec w sumie raczej nie do tracenia jak kusznicy, wiec tez nie wszedzie do wykorzystania.


    Poza tym pamiętajmy, że jednostki dla graczy w zmodyfikowanej formie lub dokładnej są także w przygodach... obóz z 100 takimi to jest przesiew we wszystkim, czy to elitarnych czy zwykłych zołnierzach... rekrótów nie wyślesz bo 1 fali nie przeżyją. Conajwyżej konnice zwykłą na zagładę. Konnica nowymi rekrutami ; d
    Ostatnio edytowane przez Darkeners ; 15.07.2012 o 12:42

  2. #12
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Darkeners Zobacz posta
    Życie 10 (15 góra, 20 to już chyba za dużo), obrażenia 10-20 i celność 90% - Byłaby to nowa lepsza konnica, praktycznie 1 konny byłby tak silny jak 2 poprzednich, koszt duży wiec w sumie raczej nie do tracenia jak kusznicy, wiec tez nie wszedzie do wykorzystania
    przy takich statystykach byłaby praktycznie dokładnie taka jak stara konnica.
    Ostatnio edytowane przez sparkz ; 15.07.2012 o 15:01
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #13
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    @Sparkz
    Dokładnie, więc jaki byłby sens tworzenia tej nowej jednostki ?

    @Darkeners
    Oj chyba coś Ci się nieźle pokręciło - nie przykładasz się do gry?
    Husaria w założeniu ma być elitarną jednostką decydującą o wygranej - tak jak to było w rzeczywistości.

  4. #14
    Osadnik
    Dołączył
    08.02.2012
    Posty
    57
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie przesadzajmy tutaj z idealizowaniem husarii, co do mojego pomysłu to nie zgadzam się, że byłaby jak stara konnica.

    Tylko w kilku przygodach traci sie konnice, a w niektorych atakach 50 konnicy, zamiast 100, co daje miejsce na innych żołnierzy w cale takie słabe by nie było, zważywszy na pierwszy atak.

    Poza tym, jak już zwróciłem uwagę, jakby takie jednostki były w obozach przeciwnika, to mielibyśmy tylko przygody do omijania ze względu na straty. To przecież zrobiłoby odrazu przesiew w żołnierzach, a o rekrutach już nie wspominając.

    Generalnie fajnie by było, jakby było więcej jednostek, ale też musi to w sumie koniec końców być zgrane z systemem PVP, bo przecież nie będzie osobnej produkcji wojska na PVP, a drugiej na przygody. Choć mi osobiście do PVP się nie spieszy.

  5. #15
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Darkeners Zobacz posta
    Tylko w kilku przygodach traci sie konnice, a w niektorych atakach 50 konnicy, zamiast 100, co daje miejsce na innych żołnierzy w cale takie słabe by nie było, zważywszy na pierwszy atak.
    Taniej już byłoby wyprodukować extra chleb na zwykłych konnych.


    Poza tym, jak już zwróciłem uwagę, jakby takie jednostki były w obozach przeciwnika, to mielibyśmy tylko przygody do omijania ze względu na straty. To przecież zrobiłoby odrazu przesiew w żołnierzach, a o rekrutach już nie wspominając.
    Przy takich obrażeniach rozjeżdzałoby się ich rekrutami, tak jak podobne im jednostki amazonek w Horsebacku.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  6. #16
    Osadnik
    Dołączył
    08.02.2012
    Posty
    57
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie przesadzajmy z tymi zwykłymi konnymi, bo w takim razie nikt by żołnierzy nie kupował.

    Konnica, szczególnie, że ma pierwszy atak, nie może mieć takich obrażeń, że 250 konnych bez problemu rozjedzie 200 żołnierzy, to ułatwi zbyt wiekszość przygód.

    Chyba, że zepchniecie ich do normalnego ataku.

  7. #17
    Osadnik
    Dołączył
    23.01.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowa Ziemia
    tak czy owak są ulepszeni piechurzy, ulepszeni łucznicy a ulepszonej jazdy brak.
    Jestem z ulepszona jazda ale bez przesady żeby jeszcze strzelała. Moim zdaniem ulepszony lekko atak oraz % zadawanych i wytrzymałość jak to jest z piechurami była by wskazana i miało by to odbicie przy wyższych lvl oraz jakieś urozmaicenie w grze.

  8. #18
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Jazda powinna być JAZDĄ całą gębą, a nie strachliwym i drogim dodatkiem, gdzie byle rekrut z bronią rodem ze starożytności - bo tym jest miecz z brązu - jest ją wstanie powstrzymać a nawet wytępić

    Ile jest warta dobra jazda, jak kogoś interesuje, niech sobie przeczyta o polskiej szarży pod Kircholmem

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.