Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: nowe poziomy koszar i magazynu prowiantu

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    28.02.2012
    Posty
    19
    Serwer
    Nowy Świat

    nowe poziomy koszar i magazynu prowiantu

    proponuję zrobić 6 poziom magazynu prowiantu i koszar - czas upgradu 2 miesiące - cena natychmiastowego - 100k kryształków
    i 7 poziomu - czas upgradu rok - cena natychmiastowego upgradu - 500 k kryształków


    wyjątkowo cierpliwi co podnoszenie na 5 poziom i tydzień nudy przetrwali - mogliby wtedy zrezygnować i zrobić miejsce dla nowych graczy

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    08.02.2012
    Posty
    57
    Serwer
    Nowa Ziemia
    2 Miesiace, i 12 miesiecy? 12 miesiecy BEZ PRZYGOD?

    Toż to gospodarczo rozwali każdego, kto chce levelować od 35 do 50...

    Jakby tak miało być 6 poziom raczej powinien być w miesiąc i tak byłaby to rzeznia... a 7 póki co sobie darować ; d

  3. #3
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jeśli dobrze pamiętam czasy:
    2:30min (x24) 1h (x24) 1d (x7) 7d
    czyli dalej by wychodziło
    (x7) 49d (x2) 98d
    ale to i tak spore czasy wychodzą
    Jak ktoś chce szybciej robić wojo to niech koczy je za kryształy, ale wyższe lvl koszar są zbędne.

  4. #4
    daveandnokia
    macie tu informacje:

    Zmiany w grze - 10.05.2012

    Drodzy Gracze,

    poniżej prezentuję listę modyfikacji, które zostały wprowadzone podczas dzisiejszych (10.05.2012) prac konserwacyjnych.

    Drodzy Gracze,

    poniżej znajdziecie listę ostatnich modyfikacji, które zostały wprowadzone na polskiej wersji gry.

    Nowości:
    • Dodano możliwość rozszerzenia kolejki budowania.

    Event świąteczny:
    • Wydarzenie świąteczne (Wielkanoc) zostało w pełni zakończone.
    • Wielkanocne misje (łańcuch misji), które nie zostały ukończone, zostały usunięte z księgi zadań.
    • Kategoria "Wielkanoc!" została usunięta ze Sklepu.
    • "Weteran" (generał) jest dostępny w Sklepie.

    Poprawki:
    • Błąd uniemożliwiający wznoszenie budynków w niektórych okolicznościach został usunięty.
    • Błąd wyświetlający nieprawidłową ilość pozwoleń po powrocie z obcej strefy został poprawiony.
    • Budowanie dwóch budynków jednocześnie nie jest już możliwe.
    • Wyświetlanie błędnej wartości (wyrażonej w procentach) w kolejce budowania zostało poprawione.
    • Usunięto problem z okienkiem związanym z bonusem za regularne logowanie się.
    • Błąd blokujący interfejs gry po ukończeniu kilku misji na raz został usunięty.
    • Po przejęciu obcej strefy (przygody), usuwane będą tylko wrogie obiekty.
    • Wprowadzono poprawke dot. budowania nowych budynków na zawalonych obiektach.
    • Poprawiono format wyświetlanego czasu.
    Podczas ulepszania Koszar i Magazynu prowiantu, produkcja nie była zatrzymywana.
    • Usunięto podświetlanie ikon w menu gwiazdy.
    • Problem z dodawaniem jednostek do garnizomu został usunięty.

    Życzę miłej gry,
    BB_xaar!
    BB_xaar
    Podana jest data oraz co zostało poprawione (pogrubione)

  5. #5
    Początkujący Odkrywca Awatar Herr_Uther
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Nowy Świat
    Sęk w tym że niektórzy uważają że to nie zostało "poprawione" tylko "zepsute" ;-)
    "We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    28.02.2012
    Posty
    19
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Herr_Uther Zobacz posta
    Sęk w tym że niektórzy uważają że to nie zostało "poprawione" tylko "zepsute" ;-)
    chociaż jedna osoba dostrzegła ironię w pomyśle

  7. #7
    Osadnik Awatar Wolf43211
    Dołączył
    09.04.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez smerdajajeczny Zobacz posta
    proponuję zrobić 6 poziom magazynu prowiantu i koszar - czas upgradu 2 miesiące - cena natychmiastowego - 100k kryształków
    i 7 poziomu - czas upgradu rok - cena natychmiastowego upgradu - 500 k kryształków


    wyjątkowo cierpliwi co podnoszenie na 5 poziom i tydzień nudy przetrwali - mogliby wtedy zrezygnować i zrobić miejsce dla nowych graczy
    Przez rok mieć wyłączony magazyn prowiantu ??? ale lvl up jakiś by sie przydał bo 5lvl to tak jak by się człowiek jeszcze nie rozkręcił a już musi smakiem się obejść . Przy wyższych lvl nie ma sensu skracać czas budowy jednostek bo to musiało by mieć wpływ na dostępny czas do ukończenia przygody .

    Co do psucia to dobrze że jeszcze magazynu nie " naprawili"
    Ostatnio edytowane przez Wolf43211 ; 10.07.2012 o 21:45

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    28.02.2012
    Posty
    19
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Wolf43211 Zobacz posta
    Co do psucia to dobrze że jeszcze magazynu nie " naprawili"
    niestety "naprawili" - podnoszę właśnie magazyn na 5 i ani drgnie. Jeszcze niedawno był jakiś bug, że podczas podnoszenia nawet 20 godzinna kolejke w moment robiło - teraz ani drgnie

  9. #9
    Banned
    Dołączył
    15.03.2012
    Posty
    413
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Brak ankiety - zamykam.
    Proszę zapoznać się z Regulaminem działu "Pomysły i sugestie" a następnie założyć nowy temat.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.