W dziale obowiązuje Regulamin Forum oraz Zasady Ogólne.
- Przed założeniem tematu należy upewnić się, że zostanie on rozpoczęty w odpowiednim podforum - Gra lub Forum.
Warto pamiętać o sprawdzeniu czy pomysł nie został już zamieszczony, powtarzające się tematy będą usuwane.
- Nazwa tematu powinna jasno i zwięźle określać jakiego zagadnienia dotyczy pomysł czy też sugestia (np. Propozycja wydłużenia czasu produkcji desek iglastych).
- W jednym temacie mogą zostać zamieszczone pomysły dotyczące tylko jednego zagadnienia.
Zamieszczając propozycję mówiącą o ulepszeniach handlu nie można dodać sugestii dotyczącej zmian w przebiegu bitwy.
- Każdy temat powinien zawierać opis proponowanych zmian (jeżeli jest to uzasadnione, można zamieścić np. schemat czy grafikę ilustrującą zagadnienie) oraz argumenty przemawiające za jego wprowadzeniem.
Czym dokładniejszy opis i bardziej przekonywujące argumenty, tym większe szanse na wprowadzenie pomysłu w życie.
- Posty w danym wątku powinny wyrażać opinię użytkownika o danej propozycji, wszelkie rozmowy poboczne (tzw. off-topic) będą usuwane.
- Autor pomysłu powinien dbać o aktualizowanie pierwszego postu. Jeżeli w trakcie dyskusji początkowy pomysł ulegnie modyfikacjom, należy skorzystać z opcji edycji.
Ułatwi to zapoznanie się z tematem użytkownikom, którzy dołączyli w późniejszym czasie.
- Zamieszczenie propozycji nie jest równoznaczne z możliwością jej wprowadzenia. Administracja zastrzega sobie prawo do wdrażania pomysłów i sugestii w formie innej niż zaproponowana przez użytkowników.
- Temat powinien zawierać ankietę złożoną z trzech możliwości wyboru: ZA, PRZECIW, OBOJĘTNE. Opis owych możliwości może odbiegać od zaproponowanego modelu, jednakże musi umożliwić jasne sprecyzowanie opinii o pomyśle/sugestii.
- Czas trwania ankiety powinien zostać ustawiony na nieokreślony (ankieta bezterminowa).