Jeden z trudniejszych bloków do wyliczenia, ponieważ jego celem jest wyłączenie trzech obozów a, b i c otaczających przywódcę w którego niszczymy pojedynczym atakiem.
Obozy umieszczamy w sposób przedstawiony poniżej, gdzie A, B oraz C to generałowie blokujący a W generał atakujący przywódcę.
Generał A do obozu a zawita po przejściu ścieżki złożonej z 42 palików.
Generał B obóz b zaatakuje po przejściu z 37 palików.
Generał C do obozu c dotrze po pokonaniu, podobnie jak generał A, 42 palików.
Generał W obóz w zaatakuje po przejściu 49 palików.
Generałowie A oraz C obozy docelowe zaatakują po przejściu takiej samej ilości palików, lecz w strefie oddziaływania obozu obozu B znajdą się po przejściu odpowiednio generał A 29 palików i generał C po przejściu 32 palików. Generała A wysyłamy więc w momencie gdy generał B przejdzie 37 - 29 = 8 palików, generała C w momencie gdy generał B przejdzie 37 - 32 = 5 palików. Obozy generałów A oraz C są tak ustawione, że generałowie zostaną przechwyceni w pierwszej kolejności przez obozy docelowe. Nie ma potrzeby więc sprawdzania korelacji między nimi. Pozostaje do wyznaczenia moment wysłania generała W, który w strefie oddziaływania obozu b znajdzie się po przejściu 31 palików, obozu c po 34 palikach i obozu a po przejściu 37 palików. Aby zapewnić odpowiedni moment wyłączenia strefy oddziaływania blokowanych obozów, generała W wysłać by można było po 37 - 31 = 6 palikach (wyłączenie obozu B liczone na drodze generała B), 42 - 37 = 5 palikach (wyłączenie obozu A liczone na drodze generała A) lub 42 - 34 = 8 palikach (wyłączenie obozu C liczone na drodze generała C). W podanych wartościach trzeba jeszcze uwzględnić opóźnienie w wysłaniu kolejnych generałów w stosunku do momentu wysłania generała B: w stosunku do generała B nie ma opóźnienia, generała W wysyłalibyśmy w momencie przejścia przez generała B 6 palików; w stosunku do generała A mamy opóźnienie równe 8 palików, czyli generała W wysyłamy w momencie przejścia przez generała B drogi równej 8 + 5 = 13 palików; w stosunku do generała C mamy opóźnienie równe 5 palików, czyli generała W wysyłamy w momencie przejścia przez generała B drogi równej 5 + 8 = 13 palików. Wybierając wartość największą, gwarantującą wyłączenie stref wszystkich blokowanych obozów, generała W wysyłamy w momencie przejścia przez generała B 13 palików.
Skład i ilości armii.
- Przywódca w: [1Że 2Śm]: [1Ż 249Ku] (1Ż)
Według wyliczeń symulatora, walka w obozie przywódcy trwa 2 rundy (∅ 2,00).
- Obóz a: [150Op]: [50Ż 85EŻ]
Symulator wyliczył czas walki na poziomie od 7 do 14rund (∅ 10,02).
- Obóz b: [80Op 100Ł]: [36EŻ 125K]
Symulator wyliczył czas walki na poziomie od 6 do 13 rund (∅ 9,37).
- Obóz c: [80Ha 40Op 60Ł]: [1R 1Ż 29EŻ 125K]
Symulator wyliczył czas walki na poziomie od 5 do 11 rund (∅ 7,32).
Potwierdzenie poprawności wykonanych wyliczeń. Generał C w momencie rozpoczęcia walki w obozie b:
Generał W w momencie rozpoczęcia walki w obozie a:
A oto efekt bloku:
Bezpieczeństwo wykonania bloku:
(czas dojścia W do obozu w 45 - czas dojścia A do obozu b 37+ opóźnienie w wysłaniu W 13) / 4 paliki na rundę + 2 rund walki W + 1 runda zapasu = 8
8 rund wyliczonych do pokonania przywódcy > 6 rund walki generała B, czyli blok może się udać, ale nie musi
.