Zobacz wyniki ankiety: Czy uważasz że handel zaczyna nie mieć sensu?

Głosujących
18. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    7 38.89%
  • Nie

    11 61.11%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: Handel nie ma Sensu. A co wy o tym myślicie ?

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    17.06.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Kolonia
    handel ma sens, tyle że póki co ok 85% ofert to śmiech na sali najdziwniejsze są te typu - sprzedam 50 desek liściastych za 400 drewnianych...

  2. #12
    Odkrywca Awatar spyderek
    Dołączył
    07.02.2012
    Posty
    400
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A jakież to niby towary powinny być drogie a są tanie?

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wraz z nowym handlem co mam nadzieje podczas wakacji wprowadzą ceny pójdą ostro w dół

  4. #14
    Początkujący Odkrywca Awatar Herr_Uther
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Nowy Świat
    Mechanika gry jest taka a nie inna i trzeba się do niej dostosować - w przyszłości, po wprowadzeniu trudniejszych misji na 50+ lvl, prawdopodobnie normą będa misje w których ginie po 200-300 kuszników, w mitycznym trybie PvP do oblężeń trzeba będzie prawdopodobnie masowo używać armat, elitarnych wojaków etc i wtedy inwestycja w budynki mistrzowskie i budowane w nich rzeczy będzie się zwracać a ceny pójdą w górę. Póki co sytuacja jest oczywiście nieciekawa i ceny na rynku rzadkich przedmiotów dyktują osobnicy którzy robią od groma najtrudniejszych misji i mają zatrzęsienie przedmiotów więc wyprzedają je po cenach złomu.
    "We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online

  5. #15
    Osadnik Awatar RumcajsPL
    Dołączył
    09.03.2012
    Posty
    19
    Serwer
    Kolonia
    Czy handel jest bez sensu? A grał kolega PanKonop w grę "ANNO 1503". Tam handlowało się z trzema przeciwnikami wirtualnymi czyli z graczani komputerowymi. To było bez sensu, ale gra jest fajna. Tutaj można handlować czym i z kim się chce, i to moim zdaniem jest świetne. Jak cena mi nie odpowiada to nie kupuję.

    Wiele osób pisze że jest coraz monotonniej bo ceny spadają i za parę monet można kupić 400 chleba. Więc już nadchodzi czas PvP. Jeśli to wejdzie a do tego znajdzie się 20% graczy lubiących się tłuc i mających posażne portfele, to zobaczy kolega jak ceny pójdą do góry.
    Ale handel się ciągle rozwija, więc za jakiś czas może będzie jakieś ulepszenie.
    Tyle że co by nie wymyślono, to przecież nikt nie zmusi nikogo aby płacił więcej za dany towar.
    Życzę miłej gry

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Nowa Ziemia
    PvP wprowadzi osobne wyspy gdzie będzie można wydobywać granit, saltere, tytan oraz bale egzotyczne może to wprowadzi jakiś monopol na te towary dla najmocniejszych gildi

  7. #17
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    80
    Serwer
    Kolonia
    Monopol, ale te towary będą wtedy powszedniejsze na rynku, bo będzie ich zwyczajnie więcej. Więc ceny pewnie będą wysokie, bo będą ważne strategicznie, ale ofert będzie więcej i będą musiały ze sobą konkurować. Więc i tak gdy jeden będzie sprzedawał 5 armat za 400 monet, a drugi za 380, to większy zbyt będzie miał ten drugi. Prawa rynku są niewzruszone, a w takich warunkach ciężko jest zrobić jakieś trusty czy monopole.

  8. #18
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Herr_Uther Zobacz posta
    Mechanika gry jest taka a nie inna i trzeba się do niej dostosować - w przyszłości, po wprowadzeniu trudniejszych misji na 50+ lvl, prawdopodobnie normą będa misje w których ginie po 200-300 kuszników, w mitycznym trybie PvP do oblężeń trzeba będzie prawdopodobnie masowo używać armat, elitarnych wojaków etc i wtedy inwestycja w budynki mistrzowskie i budowane w nich rzeczy będzie się zwracać a ceny pójdą w górę.
    Jesli bedzie mialo ginac 300 kusznikow, to bedzie sie poswiecac 400 albo 500 lucznikow. Przy obecnej dlugosci cyklu produkcyjnego, kosztach budynkow i upgradow nikt nie wyburzy pol wioski i nie wylozy 100k granitu na produkowanie kusznikow na przemial ... Z armatami jeszcze lepiej, bo cykl produkcyjny bardziej rozbudowany...
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.