Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Pare pomysłów do przedyskutowania

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.03.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Pare pomysłów do przedyskutowania

    Proszę usunąć
    Ostatnio edytowane przez trupers1978 ; 17.07.2012 o 21:23

  2. #2
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ja odnośnie "Szmuglera" ....
    Ten budynek jeśli by został zaakceptowany, byłby pewnie za kolejne 20k klejnotów

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.03.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Nie ja ustalam zasady w grze
    pewnie jednostki były by dostosowane do innych tak aby walki były zbalansowane
    to tylko propozycja jak ktoś ma jakieś sugestie proszę pisać

    Jak się komuś nie podoba to niech nie czyta i nie pisze jak niema lepszego pomysłu oraz nic ciekawego do napisania .
    Ostatnio edytowane przez trupers1978 ; 30.06.2012 o 08:28

  4. #4
    Osadnik Awatar Misiunator
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    34
    Serwer
    Nowy Świat
    ale się rozpisałeś
    wszystko świetnie tylko kilka jednostek wydaje mi się zasłabych (ciężka konnica dobra jest mi się wydaje tylko)
    OBRAZEK WYCIĘTY PRZEZ ADMINISTRACJĘ

    Prawda jeszcze ze szkoły:

    Dziewczyny mają wyższe średnie, ale to faceci zostają naukowcami.

  5. #5
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    wiekszosc propozycji wzglednie ok, dwa zastrzezenia:

    - budynki do produkcji opancerzenia: liczba licencji jest ograniczona, gdzie planujesz upchnac dodatkowe budynki (na wyzszych poziomach pewnie z 10-15 sztuk)? Do tego takie bonusy fajnie wygladaja na papierze (bo są i ubarwiają grę), ale w praktyce są prawie bezuzyteczne.

    - kazda z jednostek ktore proponujesz jest slabsza od rekruta, a wiec z miejsca bezuzyteczna. Do tego jeszcze takie niuanse jak np. proponowana juz kilkakrotnie ciezka konnica, ktora w praktyce bedzie dzialala dokladnie tak samo jak zwykla (jak chcecie wiedziec czemu - poszukajcie na forum informacji o tym jak dziala system walki).
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  6. #6
    daveandnokia
    najbardziej udanym pomysłem byłby Port. Przydałby się na ułatwienie i skracania czasu z przenoszeniem wojska.

  7. #7
    Odkrywca Awatar Fourola
    Dołączył
    24.02.2012
    Posty
    182
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Za grosz umiejętności równoważenia gry, jednostek. Proponujesz lepszych konnych, którzy kosztują mniej. Ignorowanie obrony jest rzeczywiście wielkim aspektem dla tej gry, ponieważ jednostki mają 0 punktów obrony.

    Skróty.. Dlaczego akurat tylko do tych budynków? Jak coś to do wszystkich lub wybranych przez gracza, jednak od tego są silosy, więc wątpię, by coś takiego było kiedykolwiek.

    Proponowany smolarz jest bardzo dobry pod względem efektu, daje olbrzymią ilość węgla znacznie mniejszym kosztem niż obecny smolarz i premiowanie tego budynku daje nam jeszcze większą korzyść. Powodzenia..

    Szmugler.. Ta gra nie polega na losowości i moim zdaniem jest to wielki atut tej gry. Tu liczy się umiejętność planowania, rozwoju, handlu a nie SZCZĘŚCIE.

    Tak, dajmy wszystkim graczom 96 monet dziennie. Pomińmy fakt, że za codzienne logowanie dnia 6 można dostać ich ~20 czy 40 na pewnym poziomie, a nagrody mają być coraz lepsze. Lub po prostu komentarz: AŻ.

    Misiunator, że tutaj sobie pozwolę na offtopic:
    http://forum.thesettlersonline.pl/th...egulamin-Forum
    Oczywiście, że Twój problem, nie czytasz regulaminu.
    Ostatnio edytowane przez Fourola ; 29.06.2012 o 21:39

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.