Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: XP dla geologów i odkrywców

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    13.02.2012
    Posty
    37
    Serwer
    Nowa Ziemia

    XP dla geologów i odkrywców

    Skoro jest propozycja XP dla generałów, to dlaczego nie zastanowić się nad XP i drzewkiem rozwoju dla geologów i odkrywców.

    Weźmy takiego geologa - po każdej akcji związanej z odkrywanie złóż, dostawałby jakieś tam XP.
    Po wbiciu levelu można by je zamienić na bonusy np.
    - zwiększenie szybkości odkrywania nowych złóż
    - szansa na odkrycie większych złóż
    - szansa na odkrycie dwóch złóż za jednym zamachem

    Oczywiście wszystko zbalansowane tak, żeby potem taki geolog za 5 minut nie odkrywał 2 kopalni złota po 5000 bryłek w każdej
    Ogólnie chodzi o to, żeby tacy geolodzy, którzy dużo biegają po mapie mieli jakieś bonusy - nie za duże, żeby jednak ci za monety byli lepsi, ale takie, żeby człowiek się cieszył

    Pewnie uwagi będą podobne jak przy generałach, ale powiem raz jeszcze: jeśli wprowadzamy nową funkcję, to niech wszyscy mają ją od zera. Ci, którzy będą grali częściej i tak za jakiś czas wymaksują sobie takiego geologa.


    Podobnie odkrywcy - mogliby szybciej o x% wracać z wyprawy, może drop mógłby być trochę większy lub lepszy - takie tam niewielkie poprawki, które byłyby nagrodą za dłuższe granie.

  2. #2
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    80
    Serwer
    Kolonia
    Nie.
    Kolejno:
    1. zwiększenie szybkości odkrywania nowych złóż = nikt nie kupuje "wesołych geologów" za klejnoty, bo się nie opłaca = firma nie ma zysków w postaci $
    2. większe złoża = destabilizacja rozgrywki, wkrótce wszyscy mieliby miliardy miedzi, żelaza czy marmuru, gospodarka leży
    3. dwa złoża za jednym zamachem = jak wyżej, nie musisz wtedy inwestować w większą liczbę geologów albo logować się, aby wysyłać jednego kilka razy. Jednocześnie odpowiedzi na 1 i 2.

    Czy ów teoretyczny człowiek, który ma się cieszyć, bedzie się cieszył z okrywania marmuru przez 25 minut, a nie przez 30? Albo żelaza przez 55 minut, a nie 60? Skoro by się cieszył, to można coś takiego wprowadzić, żeby ów geolog dostał taki awans po np. 5000-cach misji. W przeciwnym wypadku - zły pomysł.

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.02.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Avila Zobacz posta
    Nie.
    Kolejno:
    1. zwiększenie szybkości odkrywania nowych złóż = nikt nie kupuje "wesołych geologów" za klejnoty, bo się nie opłaca = firma nie ma zysków w postaci $
    Ciekawe zobaczymy jak będziesz miał rozwalone 3-4 kopalnie węgla i żelaza i wtedy powiedz że wesoły geolog jest nie opłacalny

  4. #4
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    80
    Serwer
    Kolonia
    Polecam czytanie ze zrozumieniem.

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    18.06.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Kolonia
    ja mam sugestie co do handlu by wprowadzić opcje również handlu z komputerem , oczywiście materiał kupowany u handlarza komputerowego była by droższa ,
    było by to zależne procentowo od materiału jaki by się chciało kupić i a jaki sprzedać w zamian .

  6. #6
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    nie da sie regulować wolnego rynku (A przynajmniej nie powinno sie próbować), jak wprowadzisz sztywne ceny to większość po pewnym czasie by sama zaczeła po takich cenach sprzedawać

    A jak się chce coś kupić to chyba w kupcu który jest zaimplementowany do gry surowce można nabyc za klejnoty.

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    13.02.2012
    Posty
    37
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Avila Zobacz posta
    Nie.
    Kolejno:
    1. zwiększenie szybkości odkrywania nowych złóż = nikt nie kupuje "wesołych geologów" za klejnoty, bo się nie opłaca = firma nie ma zysków w postaci $
    2. większe złoża = destabilizacja rozgrywki, wkrótce wszyscy mieliby miliardy miedzi, żelaza czy marmuru, gospodarka leży
    3. dwa złoża za jednym zamachem = jak wyżej, nie musisz wtedy inwestować w większą liczbę geologów albo logować się, aby wysyłać jednego kilka razy. Jednocześnie odpowiedzi na 1 i 2.

    Czy ów teoretyczny człowiek, który ma się cieszyć, bedzie się cieszył z okrywania marmuru przez 25 minut, a nie przez 30? Albo żelaza przez 55 minut, a nie 60? Skoro by się cieszył, to można coś takiego wprowadzić, żeby ów geolog dostał taki awans po np. 5000-cach misji. W przeciwnym wypadku - zły pomysł.
    no to teraz ja

    ad1. Albo te bonusy nie spowodują nieopłacalności zakupu wesołego geologa (w końcu firma musi zarobić na diamentach), albo wprowadźmy je tez dla wesołych ludków i sprawa załatwiona

    ad2. większe nie oznacza 10000 złota i 30000 węgla. Powiedzmy +10-20%. Tak, żeby było to czuć, ale nie na tyle, żeby zdestabilizować cokolwiek. Zresztą skoro teraz i tak sa odnawialne, to i tak możesz mieć milion węgla na kupce. O ile kupisz za diamenty 1000 pozwoleń na budowę Magazyny na to i tak musiałbyś zakupić. Nie wiem skąd ci się te miliardy wzięły? Zwiększenie złoża przecież spowoduje tylko to, że rzadziej trzeba będzie stawiać kopalnię od nowa - tylko tyle i aż tyle.

    ad3. dwa złoża, ale z bardzo małym prawdopodobieństwem. 3-5%. Taki łut szczęścia, a nie zachowanie typowe.

    Ludzie nie z takich rzeczy sie cieszą

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.