
Zamieszczone przez
Avila
Nie.
Kolejno:
1. zwiększenie szybkości odkrywania nowych złóż = nikt nie kupuje "wesołych geologów" za klejnoty, bo się nie opłaca = firma nie ma zysków w postaci $
2. większe złoża = destabilizacja rozgrywki, wkrótce wszyscy mieliby miliardy miedzi, żelaza czy marmuru, gospodarka leży
3. dwa złoża za jednym zamachem = jak wyżej, nie musisz wtedy inwestować w większą liczbę geologów albo logować się, aby wysyłać jednego kilka razy. Jednocześnie odpowiedzi na 1 i 2.
Czy ów teoretyczny człowiek, który ma się cieszyć, bedzie się cieszył z okrywania marmuru przez 25 minut, a nie przez 30? Albo żelaza przez 55 minut, a nie 60? Skoro by się cieszył, to można coś takiego wprowadzić, żeby ów geolog dostał taki awans po np. 5000-cach misji. W przeciwnym wypadku - zły pomysł.