Od wczoraj nie mam połączenia z serwerem rozmów i handlu. Dziesiątki razy czyszczone ciasteczka, zmiana przeglądarki i komputera nie pomaga. Czy ktoś miał coś takiego i co z tym robić?
Od wczoraj nie mam połączenia z serwerem rozmów i handlu. Dziesiątki razy czyszczone ciasteczka, zmiana przeglądarki i komputera nie pomaga. Czy ktoś miał coś takiego i co z tym robić?
Ostatnio edytowane przez extreme78 ; 23.06.2012 o 18:31
ja mam to samo od 3 tygodni piszę do supportu i nikt nie odpowiada niestety
Podbijam temat. Czy ktoś miał takie doświadczenia i co z tym się stało bo już 4 dzień jestem zablokowany...
ja tez jestem zablokowany co robić
Miał ktoś takie doświadczenia wcześniej? Co z tym robić i czy jakoś to przeszło bo support jak zwykle milczy.
Podejrzewam, że możecie mieć bany za jakieś przewinienia. Najlepiej skontaktować się poprzez support i to wyjaśnić
upominaj się extreme
Też tak mam. Najwyraźniej ban.
Najgorsze jest to, że zablokowali wszystko a nie tylko dostęp do globala.
Co to za gra bez handlu?
Wygląda na bana tylko za co a support milczy od tygodnia, mimo że nękam ich dzień w dzień.
U mnie również krótkotrwałe przerwy z dostępem do globala i handlu, po relogu mija, ale powtarza się taka sytuacja