mam wielki problem piszę cały czas do supportu a on nie odpowiada i nie naprawia błedu który mam w grze między innymi brak handlu szeptu globalnie i pomocy mam wrażenie że mnie ignorują gdzie mam dalej pisać
mam wielki problem piszę cały czas do supportu a on nie odpowiada i nie naprawia błedu który mam w grze między innymi brak handlu szeptu globalnie i pomocy mam wrażenie że mnie ignorują gdzie mam dalej pisać
a gdzie to znajdę?
Adres
Ubisoft GMBH Sp. z o.o. Oddział w Polsce
ul. Domaniewska 39A
02-672 Warszawa
T.: +48 22 208 22 30
F.: +48 22 208 22 40
Kontakt : grzegorz.szabla@ubisoft.com
youtube.com/watch?v=RLVRZ843L0g
Droga Patrycjo1989,
W Twoim przypadku nie ma mowy o błędzie technicznym, lecz założonej blokadzie na czat. Skoro wysłałaś już zgłoszenie do Supportu, jestem pewien, że wkrótce otrzymasz odpowiedź - pamiętając o tym, iż Support nie pracuje w soboty i niedziele.
Temat zamykam.
Pozdrawiam,
BB_Mishap