Największym problemem handlu jest konieczność klikania xx razy jeśli chcemy kupić większą ilość towaru(kilka-kilkanaście paczek). Proponowałbym wprowadzenie licznika/okna, który umożliwi ustalenia i wysłania xx ofert za jednym zamachem.
Największym problemem handlu jest konieczność klikania xx razy jeśli chcemy kupić większą ilość towaru(kilka-kilkanaście paczek). Proponowałbym wprowadzenie licznika/okna, który umożliwi ustalenia i wysłania xx ofert za jednym zamachem.
zgadzam się z przedmówcąja jeszcze dodałbym w handlu opcję wyszukiwania danego towaru, bo chcąc kupić np. deski trzeba się sporo naszukać:
pozdrawiam
Dorzucę od siebie w temacie handlu: powinna być lista z 3 ostatnio wystawionymi przeze mnie ofertami z opcją ponownego wystawienia. Zaoszczędziłoby to mnóstwo klikania. Druga trywialna poprawka, tj. działające kółko myszy nad paskiem ilości.
bezwzględnie należy unormować zasady handlu- nie może być tak, aby moje towary, którymi "płacę" za zakupy wisiały zawieszone w próżni do momentu akceptacji oferty przez drugą stronę. Poszedł bym nawet jeszcze dalej i wprowadził zasadę koniczności akceptacji wystawionej oferty i to w określonym czasie ( np. 30 minut)- wtedy były by w obrocie tylko oferty przemyślane.
Zgadzam się z przedmówcami. Fajnie by było widzieć na liście taki układ: nazwa towaru, ilość do wymiany (np. 400), ilość rolloutów (czyli ile razy te 400 itemów mogę wymienić), na jaki towar chcę się wymienić, ilość towaru, na który chcę się wymienić.
Kolejna rzecz to właśnie to, co poruszył rafal70. Mnie również denerwuje, kiedy wysyłam kilka ofert np. po 400 węgla na coś tam i tracę ten węgiel na czas, kiedy łaskawy pan zechce zaakceptować transakcję. System powinien reagować automatycznie tzn. Jeśli gracz wystawił ofertę wymiany 400 na 400 i poszedł spać to towary zgłoszone do wymiany powinny być akceptowane od razu. Żeby nie było, że będzie to działało cały czas to taka oferta mogła by być widoczna przez wszystkich tylko przez te 10 minut.
Tu temat dalej jest lipny. Jeśli usuwam transakcję np. po 5 minutach - to czekam te 5 minut, a oferty i tak dostaję. Jeśli usuwam to znaczy, że nie chcę więcej ofert w tym temacie i moja oferta handlu powinna być usunięta z listy ofert. Tak samo po zakończeniu oferty trwającej 10 minut. Czas się kończy i oferta handlowa powinna zniknąć.
Fajnym elementem gry mogłyby się okazać aukcje za produkty mistrzowskie. Oferty mogły by iść np. tylko za pieniądze, ale towar mógłby być dowolny z danego zakresu. Aukcja mogłaby trwać np. 1-2 godziny. Gracz mógłby wystawić np. max 3 aukcje w tym czasie lub w zależności od poziomu np. 1 aukcja więcej, co 10 leweli.
Fajny też mógłby się okazać taki wskaźnik gospodarczy, który pokazywałby np. aktualne wydobycie węgla i zapotrzebowanie na niego dla budynku normalnego i z premią. Taki wskaźnik mógłby występować w postaci zwykłej tabeli.
Budynki rozbudowywane z wykorzystaniem pieniędzy mogłyby wyglądać zdecydowanie ciekawiej niż obecnie. Czasem sama ciekawość, jak wygląda budynek na wyższym lvl powoduje upgrade
Nie wiem czy pomysł z przenoszeniem budynków jest dobry. Prawdę mówiąc jest zbyt dużym ułatwieniem i ja bym od tego odszedł i zostawił element wprowadzający odrobinę myślenia w grze. Zauważcie, że czasy Settlers 1 i 2 to były najlepsze lata świetności tej gry i system był genialny. W S2, jak się skończyło złoto to był koniec i można było zaczynać misję od nowa. Kolejne wersje tej gry to była totalna klapa ekonomiczna. Proste gry ze średnią grafiką szybko się nudzą i są dobre na Facebook.
Zgadzam się z przedmówcami to zawieszenie w próżni ofert jest denerwujące, może chociaż lista moich ofert z możliwością anulowania tych które wiszą za długo ...
To ja w takim razie od siebie powiem, że w handlu powinno się pojawić coś takiego aby można było handlować wojskiem żeby później nie trzeba było czekać aż jednostki się wytworzą.