Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Handel

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.06.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia

    Handel

    Witam.
    Mam uwagę na temat lokalizacji interfejsu służącego do handlu.
    Moi skromnym zdaniem opisanie klawisza do akceptowania ofert "wyślij ofertę handlową" jest nieco mylący bo
    gracz używając go ODPOWIADA na ofertę kogoś kto ją zamieścił a nie wysyła ofertę. Dużo trafniej byłoby go opisać po prostu
    "rozpocznij handel" albo "rozpocznij wymianę handlową" lub wręcz "odpowiedz".

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowy Świat
    Dla mnie przy pierwszej próbie handlu, również opis przycisku wprowadzał w błąd i nie bardzo jasne było co zrobić by rozpocząć wymiane.
    Kolejną kwestią jest brak podglądu ofert zaakceptowanych oraz możliwości rezygnacji. Weźmy przykład: Gracz "A" umieszcza ofertę, gracz "B" aceptuje tę ofertę, z magazynu gracza "B" zostały pobrane materiały na poczet oferty i dopóki gracz "A" nie zaloguje się i nie potwierdzi lub odrzuci wymiany, jesteśmy pozbawieni w/w materiałów.
    Teraz pytanie a co gdy gracz "A" już nigdy się nie zaloguje? Tak więc przydała bysię możliwość rezygnacji z transakcji, powodowało by to częstrze logowanie graczy.

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    38
    Serwer
    Nowa Ziemia
    @Rosenberg, jeśli gracz "A" się już nigdy nie zaloguje, towary wysłane na wymianę wrócą po 8 godzinach w stanie nienaruszonym. Zresztą jeśli się zaloguje, a na ofertę nie odpowie, również dotyczy go granica 8 godzin.
    Ostatnio edytowane przez Szabora ; 15.06.2012 o 00:29

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowy Świat
    Tak gdy to pisałem jeszcze o tym nie wiedziałem, ale dlaczego ktoś w ogóle ma przetrzymywać moje towary to ja nie rozumie.
    Pierwszy raz spotykam się z takim czymś. Zawsze to sprzedający wystawia towar i to jego towar siedzi do póki oferta jest aktualna.
    To co tutaj wymyślili to tylko pomaga w oszustwach i spekulacjach.

  5. #5
    Osadnik Awatar Wolf43211
    Dołączył
    09.04.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Rosenberg nie takie rzeczy się działy na handlu - przeżyjemy

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowy Świat
    Być może. Ale biorąc pod uwagę fakt iż handel jest w tej grze głównym motorem szybliego rozwoju, staje się to mocno kłopotliwe. Nikt już hyba nie łudzi się że z samego potencjału produkcyjnego da się szybko rozwinąć. W tej grze gospodarka materiałowa jest zupełnie do kitu. Weźmy produkcję złota, nie licząc kosztów postawienia mennicy i pieca, jedna moneta kosztuje 37,3~ drewna liściastego, 37,3~ marmuru, 40 narzędzi, 32 węgla więc spokojnie można przyjąć że za 100szt. marmuru lub drewna mamy jedną monetę co by wynosiło za 400szt tylko 4 monety a te materiały sprzedaje się 400szt nawet za 20 monet więc jaki sens ma gra skoro na niej tracimy nie tylko surowce ale i czas. Budując całą kolejkę wytwarzania złota tracimy na surowcach bo zamiast je sprzedać za gotowe monety budujemy kopalnie. ) Ktoś tu nie pomyślał. Sprzedając np: 400 marmuru za 8 monet jesteśmy lepsi i szybsi od samej gry a za 8 monet każdy kupi. )
    Ostatnio edytowane przez Rosenberg ; 19.06.2012 o 01:22

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.