Witam,
wczoraj popołudniu kupiłem 2500 klejnotów i do tej pory ich nie otrzymałem,pieniądze z konta wzięło a klejnotów nie mam.
Czy ktoś wie jaki jest tego problem...
Pisałem już do Pomocy technicznej ale najwidoczniej są za leniwi bo nie odpisują.![]()
Witam,
wczoraj popołudniu kupiłem 2500 klejnotów i do tej pory ich nie otrzymałem,pieniądze z konta wzięło a klejnotów nie mam.
Czy ktoś wie jaki jest tego problem...
Pisałem już do Pomocy technicznej ale najwidoczniej są za leniwi bo nie odpisują.![]()
Pomoc pracuje pon-pią; więc ciężko by było im odpisać w ciągu pół dnia, w dodatku mają pewnie wiele skarg wysyłanych, co utrudnia im pracę.
Jeśli nawet by było tak jak mówisz to jeszcze zostaje kwestia nie otrzymania klejnotów
czesc tez tak mam i sie wkurzam ale kase wzieli o tym nie zapomnieli(
ja wysłałam sms-nie dostałam odpowiedzi z kodem, wysłałam przelew-klejnotów brak...
rozbój w biały dzień , proszę coś natychmiast z tym zrobić albo ta sprawa inaczej sie potoczy.
Kontakt jest poprzez stronę główną.
Nie pierwszy raz coś takiego się zdarza, jeżeli ktoś czeka na klejnoty, dodają czasami bonusy za czekanie, więc nie ma co się irytować. Wystarczy umieć trochę poszukać, poczytać, spełnić warunki wysyłania zażaleń. Opisz problem, wyślij, czekaj. Wszystko poprzez formularz kontaktowy na stronie głównej, a nie na forum.