Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Opactwo - proponowana poprawka

  1. #1
    Początkujący Osadnik Awatar mTymieniecki
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Opactwo - proponowana poprawka

    Witam,

    Nie wiem czy tak ma być, ale na chwilę obecną można poprowadzić drogę przez środek Opactwa. Proponuję zablokować całą przestrzeń zajmowaną przez ten budynek.

    Pozdr
    mtymieniecki

  2. #2
    Odkrywca Awatar Fourola
    Dołączył
    24.02.2012
    Posty
    182
    Serwer
    Nowa Ziemia
    To opactwo jest traktowane jak budynek 2x2. Tak najprościej można to określić. Podobny błąd jest z kopalnią złota/dowolnym budynkiem w s2..
    Zgłaszałem nawet na tso cos podobnego, powiedzieli, że naprawią, ale jakoś im się chyba nie śpieszy.

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.02.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Nowa Ziemia

  4. #4
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    ja miałem w pokazanym miejscu drogę i spokojnie można bylo opactwo wybudować ...
    teraz podczas ładowania mapy wyraźnie widać ze stoi ono na drodze, bo droga sie wczytuje najpierw, potem budynek

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    06.05.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Kolonia
    nie macie innych problemów do naprawiania?
    serio xD

    tak jak ostatnio naprawiono problem, ze garnizony po powrocie z misji juz nie będa stawiac sie tam gdzie normalnie się nie da - tylko czy to naprawde było takie istotne? ;]
    Wazniejsze chyba aby np wyprodukowali wreszcie coś aby drogi miały sens, albo żeby wsio nie wyglądało jak układ zagospodarowania przestrzennego jak na mahattanie ;]

  6. #6
    Odkrywca Awatar Fourola
    Dołączył
    24.02.2012
    Posty
    182
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Tindaloo Zobacz posta
    nie macie innych problemów do naprawiania?
    serio xD

    tak jak ostatnio naprawiono problem, ze garnizony po powrocie z misji juz nie będa stawiac sie tam gdzie normalnie się nie da - tylko czy to naprawde było takie istotne? ;]
    Wazniejsze chyba aby np wyprodukowali wreszcie coś aby drogi miały sens, albo żeby wsio nie wyglądało jak układ zagospodarowania przestrzennego jak na mahattanie ;]

    Dla każdego coś innego ma sens. Dlaczego mieliby dawać bonus do dróg? Nic nie kosztują, można bez problemu calą mapę drogami zapełnić. Nie będą one dawać korzyści, to chbya oczywiste, więc nie wiem czemu nawet o tym myślisz. ; )

    A problem jest zdecydowanie ważniejszy niż korzyść z dróg, która prawdopodobnie nigdy nie zostanie wprowadzona.

  7. #7
    Osadnik Awatar Wolf43211
    Dołączył
    09.04.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Słoneczny Gród
    U mnie Opactwo zajmuje jedno pole a kościołek w tle to wystający element dekoracji i pewnie tak to winno się traktować .

  8. #8
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    17.02.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Opactwo to przegięcie, jeszcze kilka takich eventowych budynkow i kompletnie rozwali się handel

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    06.05.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Kolonia
    nie rozwali się ;] bo niby jak

  10. #10
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    80
    Serwer
    Kolonia
    Och tak, nie da rady już sprzedawać napitku po korzystnej cenie, to się "handel rozwalił" a piłki są chodliwe, da się sprzedać mało piłek za całkiem sporo złota czy innych surowców - dzienny przyrost +12 piłek dla każdego to dobry zastrzyk "kapitału". I dobrze, dzięki temu gra jest ciekawsza. Handel zaś działa tak, jak działał zawsze - prawem popytu i podaży.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.