Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: sens gry - czas na jej obsługę

  1. #11
    Początkujący Osadnik Awatar Nim8
    Dołączył
    31.03.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Czarci Gaj
    Do twórcy tematu: Lludzie! Czego wy chcecie od gry przez przeglądarkę... piszecie takie wywody filozoficzne jakby to miało być co najmniej nowe settlers 9 -.-

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    06.05.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Kolonia
    Gra jest rzeczywiście monotonna, pisze to po miesiącu gry.
    Wiadomo, beta, więc z surowcami w tych samych miejscach jest jak jest i mozna mieć nadzieje, że planuja to zmienić, no ale chciałem ruszyć inna kwestie.
    Wiadomo, ze twórcy chcą zarabiać i aktualnie główne źródło dochodu pochodzi od tych co chca sobie ułatwic gre tak aby ten sam cel osiągnąć poprzez rzadsze odklikiwanie tych samych rzeczy (studnie/pola/kopalnie) w grze, ale być może tak płacić będą tylko tak zwani "casuale" - ludzie, którzy nie szukaja wyzwania w grach, tylko prostej łatwej rozrywki (większość społeczeństwa)
    Jednakrze to "gamerzy" tworzą społeczność(community), czyli zwykle tą istotniejszą część gry o wiekszym wpływie na grywalność. - Ci ludzie są zwykle inteligentni i zwykle nie wydadzą PLN na każdą bzdurę, więcej, poprostu bedą kożystać z tych kryształów, które dostaną za darmo.

    W jaki sposób twórcy gry chcą zachęcić te osoby do płacenia za grę? Aktualnie ubisoft traci, że tego nie robi.

    Nim8, sory, ale muszisz byc g łupia jesli wydaje ci sie, że ludzie chca tu settlers 9, bo to o czym mowa w temacie to przede wszytkim zasady gry - a nie grafika! To grafika je procka, nie mechanika i zasady. Myśl zanim piszesz.

  3. #13
    Początkujący Odkrywca Awatar Herr_Uther
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Nowy Świat
    Tindaloo - chyba coś Ci się pomyliło, piszesz że płacić będa tylko ludzie, którzy nie szukają wyzwania w grach a jednocześnie domagacie się zlikwidowania jedynych mechanizmów w grze, które stanowią wyzwanie (tzn. braki surowcowe, konieczność częstego odkrywania surowców i tym samym wchodzenia do gry co parę godzin a nie dni) jednocześnie nie zauważasz, że community tworzą właśnie ludzie którym te utrudnienia nie przeszkadzają i grają mimo to, mają wysokie levele, trzepią misje etc. bez zbytniego wydawania kasy. A osoby które jęczą jak to im źle i że muszą wykorzystywać AŻ ponad 30 minut dziennie na grę raczej szybko odpadają albo właśnie płacą żeby było łatwiej. A Ubisoft nie traci, jakby tracił to serwery już dawno były zamknięte, w każdej grze "F2P" ponad 90% graczy to osoby które nie zapłaciły ani złotówki a mimo to interes się kręci
    Ostatnio edytowane przez Herr_Uther ; 09.06.2012 o 16:05
    "We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online

  4. #14
    Osadnik
    Dołączył
    06.05.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Kolonia
    ojoj, nie przypisuj mi słów innych graczy ;] Czytaj ze zrozumieniem

    Cytat Zamieszczone przez Herr_Uther Zobacz posta
    ... a jednocześnie domagacie się zlikwidowania jedynych mechanizmów w grze, które stanowią wyzwanie (tzn. braki surowcowe, konieczność częstego odkrywania surowców i tym samym wchodzenia do gry co parę godzin a nie dni) jednocześnie nie zauważasz, że community tworzą właśnie ludzie którym te utrudnienia nie przeszkadzają i grają mimo to, mają wysokie levele, trzepią misje etc. bez zbytniego wydawania kasy.
    tego też nie pisałem
    Cytat Zamieszczone przez Herr_Uther Zobacz posta
    A Ubisoft nie traci, jakby tracił to serwery już dawno były zamknięte, w każdej grze "F2P" ponad 90% graczy to osoby które nie zapłaciły ani złotówki a mimo to interes się kręci

  5. #15
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.04.2012
    Posty
    27
    Serwer
    Czarci Gaj
    Wątek bez sensu.
    Jeśli ktoś się pyta po co ma budować pola, studnie i kopalnie wciąż od nowa, to znaczy że faktycznie nie widzi sensu gry, no i tym osobom już dziękujemy.

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowy Świat
    Wątek nie jest bez sensu. Bez sensu są wasze posty typu: "niewymagaj","ciesz się z tego co jest","graj albo wypad".
    Cały ten biznes polega na przyciągnięciu graczy, oraz by chcieli grać. A na pieniądze to trzeba zasłużyć, nie wystarczy postawić serwer.
    W obecnej formie gry raz dziennie na 15min wystarczy, by gra toczyła się swoim tempem. Nie mówie tu o pisaniu pierdół na czacie.
    W porównaniu z innymi grami to żenada. I przestańcie pisać, że jest dobrze bo to dopiero beta. Jest źle bo to beta a to forum jest po to by to poprawić.

  7. #17
    Osadnik
    Dołączył
    19.02.2012
    Posty
    38
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jak masz ochotę mieć wpływ na grę to nie żal się na naszym forum, tylko idź na testowe forum i tam pisz. Bo prawda jest taka, że tylko pomysły z forum tsotesting.com są branę pod jaka kolwiek uwagę.

    BTW, to nie jest gra na którą wystarczy wejść 1 raz dziennie i gitez. Same przygody wymagają więcej czasu, nie mówiąc o handlu.

  8. #18
    Początkujący Odkrywca Awatar Herr_Uther
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Rosenberg Zobacz posta
    Wątek nie jest bez sensu. Bez sensu są wasze posty typu: "niewymagaj","ciesz się z tego co jest","graj albo wypad".
    Cały ten biznes polega na przyciągnięciu graczy, oraz by chcieli grać. A na pieniądze to trzeba zasłużyć, nie wystarczy postawić serwer.
    W obecnej formie gry raz dziennie na 15min wystarczy, by gra toczyła się swoim tempem. Nie mówie tu o pisaniu pierdół na czacie.
    W porównaniu z innymi grami to żenada. I przestańcie pisać, że jest dobrze bo to dopiero beta. Jest źle bo to beta a to forum jest po to by to poprawić.
    15 min dziennie na grę, jakim cudem? No chyba, że na niskim poziomie... Choć w sumie TSO nie jest tak źle, bo przynajmniej nie ma trybu PvP i nie ma tu znanego np. z Plemion czy Grepolis wstawania o 5:30 rano żeby odeprzeć ataki wchodzące tuż po bonusie nocnym i siedzenia do późna zeby wyczaić ataki, które będa wchodziły w następny poranek :-) albo wysiadywanie w dziwnych godzinach żeby załapać się na walkę z dobrą ekipą znanego z gier MMO RPG (która to walka nie może oczywiście być przerwana na żadne AFK bo zaraz koledzy z drużyny wykopią cię i znajdą sobie innego na twoje miejsce). W skali uzależeniowej od 1 do 10 TSO dostaje ode mnie mocną 4 bo w sumie owszem, wymaga logowania się rano i wieczorem żeby ustawić gospodarkę ale z drugiej strony jak nie będzie nas parę dni na kompie to tez nic się nie stanie - nikt nas nie najedzie, nie wyrzuci z gildii, nie zniszczy nam miasta etc.
    Ostatnio edytowane przez Herr_Uther ; 18.06.2012 o 20:16
    "We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online

  9. #19
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowy Świat
    No właśnie o to chodzi, gry settlers zawsze były grami, ale to, to jakieś puzle są. I po co gadka że trzeba płacić, bez płacenia przynajmniej jakieś zajęcie jest, bo tempo wzrostu tak czy siak takie samo. ) A to gdzie ja będe pisał, to moja prywatna sprawa.
    Ostatnio edytowane przez Rosenberg ; 19.06.2012 o 01:41

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.