Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 83

Wątek: Zaginął generał i wojsko, to część ewentu?

  1. #61
    Banned
    Dołączył
    16.02.2012
    Posty
    1,101
    Serwer
    Nowy Świat
    A więc tak:

    Polecam wyczyścić cache w przeglądarce, przelogować się po zresetowaniu przeglądarki i sprawdzić czy działa. Jeśli nie to znaczy że jest to poważniejszy problem i należy zgłosić się z nim do supportu.

    account.support@thesettlersonline.pl

    lub

    http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie

    Na odpowiedź od supportu czeka się do 48 godzin, czas może się wydłużyć gdy problem jest poważniejszy lub jest większa ilość zgłoszeń, natomiast firma dokłada wszelkich starań by były one rozpatrywane na bieżąco.

    Ps. Awantury, narzekania na forum oraz spamowanie wiadomościami do supportu co godzinę nie przyspieszy procesu odpowiedzi, a nawet go wydłuży ze względu na to iż support musi przebijać się przez stos spamu zanim dojdzie do prawidłowej treści maila.

    Pozdrawiam,
    MOD_Soliren

  2. #62
    Osadnik Awatar costam
    Dołączył
    20.02.2012
    Posty
    39
    Serwer
    Nowa Ziemia
    MOD_Soliren a tak na marginesie czy Ty w ogole czytasz co jest na tych kilku stronach napisane ?
    czy ot tak kopiuj wklej jeden post zeby sprawiac pozory pracy ?

    jesli czytalas to ups ... przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz :P

    a skoro irytacja graczy jest nazwana awantura no to sorki
    i narzekac bedziemy bo mamy na co , nie sadzisz ?

    no chyba ze ma to byc taki jak to na jakims forum nazwano slodkopierdzacy kacik wzajemnej adoracji gdzie bedziemy pisac jak tu milo i jak przyjemnie
    jak sie wspaniale gra , a nie moznosc uzyskania chocby odpowiedzi to pestka , bo bardzo lubimy byc ignorowani :P
    to wtedy co innego , umiescie to w regulaminie forum zeby przypadkiem ktos nie mial czelnosc napisac ze mu sie cos nie podoba

    pozdrawiam ,
    costam

  3. #63
    Początkujący Osadnik Awatar Scorpiuss
    Dołączył
    12.02.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ja widzę że Mod_Soliren ma problem ze zrozumieniem czytanego tekstu... Może to nie my powinniśmy sobie cache wyczyścić tylko admini i moderatorzy bo albo nie widzą tego co piszą gracze albo bawią ich nasze reakcje na te same głupkowate rady typu RELOG/WYCZYŚĆ CACHE etc...

  4. #64
    Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    106
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Soliren Zobacz posta
    A więc tak:

    Polecam wyczyścić cache w przeglądarce, przelogować się po zresetowaniu przeglądarki i sprawdzić czy działa. Jeśli nie to znaczy że jest to poważniejszy problem i należy zgłosić się z nim do supportu.

    account.support@thesettlersonline.pl

    lub

    http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie

    Na odpowiedź od supportu czeka się do 48 godzin, czas może się wydłużyć gdy problem jest poważniejszy lub jest większa ilość zgłoszeń, natomiast firma dokłada wszelkich starań by były one rozpatrywane na bieżąco.

    Ps. Awantury, narzekania na forum oraz spamowanie wiadomościami do supportu co godzinę nie przyspieszy procesu odpowiedzi, a nawet go wydłuży ze względu na to iż support musi przebijać się przez stos spamu zanim dojdzie do prawidłowej treści maila.

    Pozdrawiam,
    MOD_Soliren
    Spamujesz nie na temat. Czyszczenie cache, przelogowanie nie zwróci generała i wojska. Problem zaczął się od wprowadzenia ewentu piłkarskiego. Czyli od czwartku, czyli już prawie tydzień. Wysłałem dwa zgłoszenia w odstępie dwudniowym, więc nie pisz że ktoś wysyłał co 1 godzinę bo nie ma tu takich czubków. Tu jest dział „problemy techniczne”, a zaginiecie generała jest takowym. Mylisz awantury z merytorycznym podejściem do problemu. Więc skąd twoja frustracja i brak zrozumienia tematu? Gdzie byłeś z informacją gdy pojawiła się epidemia zaginięć? Posty informujące o tym nie pojawiły się dzisiaj.


    Pozdrawiam.

  5. #65
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jeśli generał do kogoś nadal nie wrócił (a minęło już kilka dni), powinno to nastąpić po dzisiejszej konserwacji.

    W sprawie ewentualnej rekompensaty za kilka dni "bez generała", proszę pisać do supportu - nie mogę obiecać, że każdy gracz dotknięty tym problemem coś dostanie, ponieważ każda sprawa jest analizowana indywidualnie, jednak z pewnością warto spróbować.

  6. #66
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.04.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Kolonia
    konserwacja?
    dzis bedzie konserwacja? kiedy o ktorej godzinie ? zawsze byla w czwartek..

  7. #67
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.04.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Kolonia
    Po powrocie z misji pilkarskiej 4 zniknela mi ok 400-500 osobowa armia co do dokladnej ilosci nie jestem pewien . co dziwnego , generalowie wrocili , tyle ze bez wojsk . Nadal sa liczeni gdyz na 255 domow , pracuje 1220 osadnikow a armia zmalala mi do ok 200 - 300 woja . Ktos wie jak je odzyskac ??

  8. #68
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Kolonia
    ja miałem to samo i wróciło po jakiś 2 godzinach więc wojsko wraca samo z dłuższym okresem czasu

  9. #69
    Odkrywca Awatar Jurek12345
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    581
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    Proszę pamiętać, że w niektórych okolicznościach generał wysłany na przygodę, może z niej powracać nieco dłużej niż 30 minut (w przypadku standardowego generała). Jeśli Wasz generał nie powróci do, powiedzmy, 4 godzin, proszę pisać bezpośrednio do naszego Supportu: Jak skontaktować się z Supportem?
    A czy znajdę gdzieś odpowiedź w jakich to okolicznościach ten powrót generała może trwać dłużej?

  10. #70
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.04.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Kolonia
    wojsko wrocilo . Uff . 640 jednostek

Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.