Taki podział handlu na poziomy byłby krzywdzący dla graczy. Jak sam zauważyłeś możesz taniej kupić żelazo niż je wyprodukować. Jeżeli ktoś ma piec do żelaza na 5 poziomie i mu stoi bo np nie ma miejsca (pozwoleń) na kopalnie żelaza, a węgla też ma nadmiar to (gospodarka nastawiona na kupowanie rudy), jak pociągnie to na buffie zrobi z tego 200 żelaza i nie wyjdzie na tym wcale źle. Tak jak pisze Herr_Uther podział rynku spowoduje, że pewnymi towarami w ogóle nie będzie się handlować. Na wyższych poziomach każdy zbiera egzotyki i ciężko by było to kupić, bo nikt nie chce sprzedać, natomiast nie potrzeba ludziom np. długich łuków czy desek liściastych, ale nikt tego nie kupi, bo nikomu nie potrzeba.
Nie rozpisuję się już. Nie mam co robić tylko uczyć ekonomi ludzi, którzy wcale się niczego nie uczą.