Ja bardzo podobne zgłoszenie wysłałam:
Nie mogę się zalogować do gry. Od kilku dni ten sam problem. Jak już się
uda zalogować to zrywa połączenie. Nie pomaga czyszczenie,zmiana
przeglądarki,zmiana komputera, zmiana dostawcy internetu.
Całkiem inną odpowiedź otrzymałam. Może powinni w supporcie uzgodnić jakąś jedną wersję odpowiedzi![]()
A później się dziwią, że człowiek bluzga i się irytuje.
Prawdopodobnie ticket został automatycznie przypisany do nieprawidłowego serwera (jak wiecie, problemy dotyczą tylko s1 - Nowa Ziemia).
Dodatkowo, prosiłbym, by ewentualne zastrzeżenia co do odpowiedzi z Supportu zgłaszać w formie odpowiedzi na otrzymaną wiadomość e-mail.
U mnie już wszytko działa jak należy, dziękuje za interwencję.
Przez 2 dni nie mogłem zalogować się na swoje konto,wszystko szlag trafił,a jak się już zalogowałem i rozpoczełem event piłkarski to w połowie meczu znów nie mogę się zalogować,restart nie pomaga,mam aktualne wtyczki,wcześniej było ok,a czas leci w misji... Edit, teraz nawet nie mogę się zalogować na swoje konto,po prostu macie naprawdę cholerne problemy z serwerami... tylko co ja i inni możemy z tym zrobić.. mam tylko nadzieję na jakąś odezwę i bonusy z waszej strony
Ostatnio edytowane przez ozyrysik1 ; 07.06.2012 o 20:53
Posprawdzajcie szybkość otwierania stron internetowych.
U mnie już pisałem, od rana nie ma problemów z logowaniem.
Test:
http://www.numion.com/YourSpeed3/
wynik:
http://www.numion.com/YourSpeed3/Sho...?ID=79,662,513
ale chwalisz się czy żalisz?