
Zamieszczone przez
sars904
wybacz bb_xaar ale odpowiedź supportu to czyste <ciach>:
Witaj sars904,
Bardzo przepraszamy za tak długi czas oczekiwania na odpowiedź.
Problem z logowaniem do gry może być związany ze stabilnością połączenia. Jeżeli korzystasz z połączenia bezprzewodowego, upewnij się, że siła sygnału jest odpowiednia (właściwości połączenia).
W przypadku internetu mobilnego, problem może być związany z jakością połączenia, która może być obniżona, zależnie od ilości użytkowników w okolicy. Unikaj otwartych dodatkowych przeglądarek, oraz gier/aplikacji w tle, które wykorzystują Flash (niektóre komunikatory wyświetlają w ten sposób reklamy).
Proszę również upewnić się, że Twój komputer posiada zaktualizowane najnowsze sterowniki karty sieciopwej ze strony producenta, oraz żadne dodatkowe aplikacje w tle nie obciążają połączenia.
Aby wykluczyć jakiekolwiek problemy z kontem, bardzo proszę przetestować grę na innym komputerze, przy innym połączeniu.
Nasze serwery pracują prawidłowo i nie uzyskaliśmy podobnych zgłoszeń w ostatnim czasie.
Bardzo proszę również o regularne aktualizowanie Flasha do najnowszej wersji.
Jezeli problem nie ustąpi, bardzo proszę o bardziej szczegółowe informacje na temat błędu, problemu.
Proszę o podanie wersji testowanych przeglądarek (koniecznie po wyczyszczeniu pamięci podręcznej oraz plików ciasteczek, oraz najnowszej wersji wtyczki Flash).
Bardzo proszę o informację o wyniku testowania rozgrywki na innym komputerze (przy zachowaniu wszelich zaleceń (wyczyszczeniu pamięci podręcznej oraz plików ciasteczek, oraz najnowszej wersji wtyczki Flash).
Dodatkowo, bardzo proszę o podanie sposobu połączenia z internetem, oraz parametrów łącza.
Postaram się pomóc jak najszybciej.
Pozdrawiam,
Piotr
Zespół The Settlers Online
//Proszę dbać o kulturę wypowiedzi
Natalcia