Strona 56 z 157 PierwszyPierwszy ... 6 46 54 55 56 57 58 66 106 156 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 551 do 560 z 1568

Wątek: problem z wejsciem dogry

  1. #551
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.02.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Soliren Zobacz posta
    A więc tak:

    Polecam wyczyścić cache w przeglądarce, przelogować się po zresetowaniu przeglądarki i sprawdzić czy działa. Jeśli nie to znaczy że jest to poważniejszy problem i należy zgłosić się z nim do supportu.

    account.support@thesettlersonline.pl

    lub

    http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie

    Na odpowiedź od supportu czeka się do 48 godzin, czas może się wydłużyć gdy problem jest poważniejszy lub jest większa ilość zgłoszeń, natomiast firma dokłada wszelkich starań by były one rozpatrywane na bieżąco.

    Ps. Awantury, narzekania na forum oraz spamowanie wiadomościami do supportu co godzinę nie przyspieszy procesu odpowiedzi, a nawet go wydłuży ze względu na to iż support musi przebijać się przez stos spamu zanim dojdzie do prawidłowej treści maila.

    Pozdrawiam,
    MOD_Soliren
    Śmiem twierdzić Panie Moderatorze ,że pisze Pan bezsensowny post bo Xaar już opisał, iż znaleźliście problem (nie wiem czy Wy komunikujecie się ze sobą czy nie) i to nie wina cache ani przeglądarki

    wypowiedź Xaar'a
    [/quote]wszystko wskazuje na to, że udało się zlokalizować źródło problemu. Już jutro - środa, 06.06.2012 - na (wszystkich) polskich serwerach gry The Settlers Online, odbędą się cotygodniowe nocne konserwacje.

    Podczas jutrzejszej przerwy zostaną przeprowadzone prace, które usprawnią działanie serwera Nowa Ziemia.[/quote]

  2. #552
    Osadnik
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    38
    Serwer
    Nowa Ziemia
    @MOD_Soliren.
    Panie moderatorze, że tak kulturalnie powiem, ten post to chyba jakaś kpina. Wyżej Xaar napisał, że JEST WIĘKSZY PROBLEM. Jeszcze raz przeczytam w tym temacie, że ktokolwiek ma przeczyścić przeglądarkę, przelogować się czy wyczyścić sobie muszlę klozetową, to przysięgam, że wyjdę z siebie i dostanę szału. Szczególnie, że ponoć nie tylko problem został zauważony, ale i znaleziona jego przyczyna. Więc to nie o nasze przeglądarki chodzi.

    EDIT:
    A rady o przelogowaniu, gdy istnieje ryzyko, że przez kolejne kilka godzin nie wejdzie się do gry są co najmniej zabawne.
    Ostatnio edytowane przez Szabora ; 05.06.2012 o 14:02

  3. #553
    Osadnik
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Nowa Ziemia
    kiedy nie działa to i czyszczenie cache ani przeglądarki nie pomoże... a nawet przed chwila przez jakiś czas znów nie mogłem się dostać na wyspę, by w pewnym momencie bez żadnych wyżej wymienionych czynności nagle zaczęło działać.. wątpię więc, że ma to jakikolwiek związek z cache czy przeglądarką...

  4. #554
    Osadnik
    Dołączył
    20.02.2012
    Posty
    84
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Soliren Zobacz posta
    A więc tak:

    Polecam wyczyścić cache w przeglądarce, przelogować się po zresetowaniu przeglądarki i sprawdzić czy działa. Jeśli nie to znaczy że jest to poważniejszy problem i należy zgłosić się z nim do supportu.

    account.support@thesettlersonline.pl

    lub

    http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie

    Na odpowiedź od supportu czeka się do 48 godzin, czas może się wydłużyć gdy problem jest poważniejszy lub jest większa ilość zgłoszeń, natomiast firma dokłada wszelkich starań by były one rozpatrywane na bieżąco.

    Ps. Awantury, narzekania na forum oraz spamowanie wiadomościami do supportu co godzinę nie przyspieszy procesu odpowiedzi, a nawet go wydłuży ze względu na to iż support musi przebijać się przez stos spamu zanim dojdzie do prawidłowej treści maila.

    Pozdrawiam,
    MOD_Soliren
    Trzeba się zacząć na nogi leczyć bo na głowę widać za późno, chyba sobie jaja robisz z graczy. Aby zniżyć się do poziomu tej odpowiedzi musiał bym się położyć albo co lepiej okopać.

  5. #555
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Do tej pory byłam spokojna i z nadzieją czekałam na konserwację, ale jak przeczytałam wypowiedź MOD_Soliren to mną zatrzęsło. Nie wiem ile razy ludzie tu pisali że po kilka razy dziennie czyszczą dane przeglądarki i to nie pomaga, tak więc te rady można sobie wsadzić gdzieś.

  6. #556
    Osadnik Awatar Buzia
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    82
    Serwer
    Nowa Ziemia
    padłam i leżę

  7. #557
    Osadnik
    Dołączył
    23.02.2012
    Posty
    36
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Soliren Zobacz posta
    A więc tak:

    Polecam wyczyścić cache w przeglądarce, przelogować się po zresetowaniu przeglądarki i sprawdzić czy działa. Jeśli nie to znaczy że jest to poważniejszy problem i należy zgłosić się z nim do supportu.

    account.support@thesettlersonline.pl

    lub

    http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie

    Na odpowiedź od supportu czeka się do 48 godzin, czas może się wydłużyć gdy problem jest poważniejszy lub jest większa ilość zgłoszeń, natomiast firma dokłada wszelkich starań by były one rozpatrywane na bieżąco.

    Ps. Awantury, narzekania na forum oraz spamowanie wiadomościami do supportu co godzinę nie przyspieszy procesu odpowiedzi, a nawet go wydłuży ze względu na to iż support musi przebijać się przez stos spamu zanim dojdzie do prawidłowej treści maila.

    Pozdrawiam,
    MOD_Soliren
    no cóz ...wole sie nie wypowiadac od tego moda dostalem juz ostrzezenie wygasajace na koniec roku ...... ale ciasteczka warto wyczyscic ..tylko nie u nas w przegladarkach

  8. #558
    Falcoon
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Soliren Zobacz posta
    A więc tak:
    (...)
    Pozdrawiam,
    MOD_Soliren
    To jest mocne

    Pozwólcie drodzy Moderatorzy że coś Wam poradzę... róbcie swoje, bawcie się w szeryfów, banujcie ludzi na czacie, zamykajcie sobie i przenoście w różne miejsca różne tematy na forum, ale pod żadnym pozorem nie udzielajcie nam, graczom, rad błagam starajcie się pozostać na uboczu, nie rzucajcie się w oczy, bo takimi komentarzami tylko sobie wrogów robicie - zupełnie niepotrzebnie to po pierwsze, a...

    po drugie: patrząc obiektywnie, wypowiedź taką jak MOD_Soliren można zakwalifikować, z definicji, jedynie jako spam, lub może nawet trolling ładnie to tak, aby moderator spamował?

    Ps. tak, ja też walczę z serwerem ^^ tylko że mnie to bawi

  9. #559
    Osadnik
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    65
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Soliren Zobacz posta
    A więc tak:

    Polecam wyczyścić cache w przeglądarce, przelogować się po zresetowaniu przeglądarki i sprawdzić czy działa. Jeśli nie to znaczy że jest to poważniejszy problem i należy zgłosić się z nim do supportu.

    account.support@thesettlersonline.pl

    lub

    http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie

    Na odpowiedź od supportu czeka się do 48 godzin, czas może się wydłużyć gdy problem jest poważniejszy lub jest większa ilość zgłoszeń, natomiast firma dokłada wszelkich starań by były one rozpatrywane na bieżąco.

    Ps. Awantury, narzekania na forum oraz spamowanie wiadomościami do supportu co godzinę nie przyspieszy procesu odpowiedzi, a nawet go wydłuży ze względu na to iż support musi przebijać się przez stos spamu zanim dojdzie do prawidłowej treści maila.

    Pozdrawiam,
    MOD_Soliren
    Nie wiem czy Pan moderator czytał poprzednie 55 stron tego tematu?? Wnioskuje że nie... bo praktycznie każdy (no dobrze większość) zanim tutaj napisał czy do supportu zaczął własnie od wyczyszczenia wszystkiego co się da w przeglądarce po czym zrobił restart przeglądarki a nawet komputera, a są nawet takie osoby które sprawdzały na 3 różnych przeglądarkach czy problem się powtarza. Więc proszę nas traktować poważnie...

  10. #560
    Osadnik Awatar costam
    Dołączył
    20.02.2012
    Posty
    39
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Soliren Zobacz posta
    A więc tak:

    Polecam wyczyścić cache w przeglądarce, przelogować się po zresetowaniu przeglądarki i sprawdzić czy działa. Jeśli nie to znaczy że jest to poważniejszy problem i należy zgłosić się z nim do supportu.

    account.support@thesettlersonline.pl

    lub

    http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie

    Na odpowiedź od supportu czeka się do 48 godzin, czas może się wydłużyć gdy problem jest poważniejszy lub jest większa ilość zgłoszeń, natomiast firma dokłada wszelkich starań by były one rozpatrywane na bieżąco.



    Pozdrawiam,
    MOD_Soliren
    ja proponuje najpierw poczytac posty w temacie , pozniej sie wypowiadac :P
    a te 48 h to przez ile pomnozyc ?? razy 2 ? 3 ?
    bo ja na odpowiedz czekam 6 dzien :P

    juz chyba wolalam jak sie zadno z Was nie wypowiadalo publicznie :P
    moglismy narzekac na opieszalosc , teraz mozemy narzekac na ...... jakby to nazwac zeby przypadkiem nie obrazic ? :P
    a juz wiem "bystroscia inaczej"

Strona 56 z 157 PierwszyPierwszy ... 6 46 54 55 56 57 58 66 106 156 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.