Strona 114 z 157 PierwszyPierwszy ... 14 64 104 112 113 114 115 116 124 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,131 do 1,140 z 1568

Wątek: problem z wejsciem dogry

  1. #1131
    Początkujący Osadnik Awatar KorLenkone
    Dołączył
    30.01.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Mam wrażenie, że to jest zupełnie losowe - aktualnie wyrzuca mnie od godziny. Czasem w ogóle się nie da zalogować, a czasem wywala z gry po 10-30 sekundach. Moja znajoma gra bez problemu dopóki nie próbuje wejść do mnie na mapkę.
    Wczoraj u mnie gra śmigała a kilkoro znajomych miało ciągłe problemy.
    Tak czy inaczej - jak dla mnie porażka :/

  2. #1132
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.01.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowa Ziemia
    BB_XAAR nie widzisz ze Nowa Ziemia padła?

  3. #1133
    Osadnik
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Prudecja na serwerze nowy świat śmiga w 100% bezproblemowo wiec wychodzi na to zze problem tylko z tym 1 serwerm

  4. #1134
    Osadnik
    Dołączył
    23.04.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Moi Drodzy, Kochani

    wiemy już, że w BB są deweloperzy (np. BB_xaar), wiemy że są "technicy", którzy zajmują się analizowaniem problemów wydajnościowych. Jednak takimi tematami jak włączenie lub wyłączenie możliwości rejestracji na danym serwerze nie sterują żadni "techniczni" (deweloperzy, administratorzy) tylko steruje tym tzw. biznes. Dział "support" do którego piszemy jest to - jak mogę przypuszczać - taka wysunięta jednostka biznesu, która przyjmuje nasze zażalenia i następnie uderza do działu technicznego z zapytaniem "co się stało" albo "czy klient ma rację", etc. Ten "support" przygotowuje pewnie raporty dla biznesu (np. raz na tydzień), w których prawdopodobnie znajdują się takie informacje jak dochód z zakupionych klejnotów, liczba aktywnych graczy, liczba zgłoszonych reklamacji i zapytań, no i pewnie te zgłoszenia reklamacyjne są posortowane na jakieś grupy. Można przypuszczać, że te grupy to np. "problem techniczny w BB", "problem w przeglądarce u klienta", etc.

    Zmierzam do tego, że to jakieś osoby "biznesowe" decydują o tym, czy ma być włączona możliwość rejestracji na dany serwer. One podejmują decyzje w oparciu o jakieś twarde dane przedstawione przez "support" i przez dział techniczny. I to, że codziennie nie można się zalogować przez kilka godzin, to wcale w tych twardych danych nie musi "wychodzić". Myślę, że z powodzeniem można wygenerować dla biznesu takie raporty, z których biznes się nie zorientuje, że w zasadzie nie da się grać na serwerze "Nowa Ziemia". Druga sprawa jest taka, że nawet jeżeli biznes sobie zdaje sprawę z tych problemów technicznych, to może je najzwyczajniej olewać - np. poprzez nie wywieranie presji na dział techniczny, żeby coś się w naszej sprawie poprawiło. Kolejna sprawa jest taka, że zdając sobie sprawę z problemów technicznych, biznes może nadal celowo rozwijać ten serwer - np. poprzez reklamowanie go na różnych portalach, np. poprzez nie wyłączanie możliwości rejestrowania konta na tym serwerze.

    Jeżeli chcemy realnie wpłynąć na poprawienie dostępności serwera "Nowa Ziemia", to musimy uderzyć do biznesu. Kwestia jest tylko taka, jak dotrzeć do tego biznesu, bo to nie będzie pewnie łatwe. Myślę, że najłatwiej będzie uderzyć po prostu do niemieckiej firmy Blue Byte, która jest albo wprost właścicielem polskiej gry albo sprzedała jakiejś polskiej firmie licencję na grę. No w każdym razie w obu przypadkach powinna być zainteresowana tym, żeby klienci byli zadowoleni z jej produktu.

    Niemiecka firma Blue Byte podaje do siebie namiary: http://www.bluebyte.de/en/contact.php - jest e-mail, fax, adres dla poczty tradycyjnej.

  5. #1135
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    31.01.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Gratuluję fantastycznego rozwiązania problemu na serwerze Nowa Ziemia... Może jeszcze tylko 5 tysięcy przerw technicznych i będzie dobrze... Pozdrawiam wszystkich z innych serwerów którzy mogą się spokojnie zalogować...

    Z drugiej strony skoro licznik xp który na teście działa już 2 miesiące tak długo trzeba było do gry przenosić to mnie już nic nie zdziwi...
    Pozdrowienia dla BB i gratulacje z fantastycznego podejścia do klientów...

  6. #1136
    Początkujący Osadnik Awatar KorLenkone
    Dołączył
    30.01.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Właśnie wystosowałam małego paszkwila po angielsku do BB

  7. #1137
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    17.02.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    No i znowu sytuacja się powtarza wszystko dziala dobrze robia przerwe techniczna i juz sie nie da wejsc.
    Szczerze to jeszcze w żadnej grze przeglądarkowej nie widziałem tylu problemów co tu.

  8. #1138
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.01.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez KorLenkone Zobacz posta
    Właśnie wystosowałam małego paszkwila po angielsku do BB
    Było dodać link do tego wątku ponad tysiąc odpowiedzi w tym wątku powinno ruszyc kogoś...

  9. #1139
    Początkujący Osadnik Awatar KorLenkone
    Dołączył
    30.01.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Opisałam pokrótce sytuację oraz podejmowane przez polski zespół "działania" oraz brak ich efektów - znając Niemców odpowiedź przyjdzie na pewno, wtedy, w zalezności od jej treści, zamieszczę więcej informacji.

  10. #1140
    Osadnik Awatar Underlight
    Dołączył
    24.04.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez KorLenkone Zobacz posta
    Opisałam pokrótce sytuację oraz podejmowane przez polski zespół "działania" oraz brak ich efektów - znając Niemców odpowiedź przyjdzie na pewno, wtedy, w zalezności od jej treści, zamieszczę więcej informacji.
    oby to faktycznie coś dało

    dziś serwer ma dla mnie chyba dzień dobroci, natomiast dla odmiany postanowił dokopać mojemu bratu - nawet jak jakimś cudem uda mu się zalogować, to zaraz wykopuje... i tak w kółko i w kółko... :/

Strona 114 z 157 PierwszyPierwszy ... 14 64 104 112 113 114 115 116 124 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.