Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Wątek: Handel

  1. #21
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.05.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Podatki i większa ilość ofert wg mnie odpada i mówię to mając wieloletnie doświadczenie w różnych grach jak i tworzeniu własnych. Jak ktoś tu słusznie już zauważył oferty za jedną sztukę czegoś, od której nie da się policzyć odsetek i do tego niech kilkunastu graczy wystawi po więcej niż jedną taką ofertę. Dział handlu stanie się całkowicie nieczytelny i bezużyteczny.

    Zauważyłem natomiast inny problem działu handlowego. Zaglądam na rynek, akceptuję umowę, mój towar znika z magazynu i... no właśnie, no i nic. Czekam na akceptację. Poczekałem sobie do kolejnego dnia, mój magazyn do pełna załadowany został od nowa wytworzonymi przedmiotami i wtedy nastąpiło odrzucenie oferty przez tego co ją złożył. Efekt: magazyn pełny, w wiadomościach wisi mi taka masa surowca, że nie mam gdzie tego wsadzić, a wszelakie plany budowlane szlag jasny trafił bo nie otrzymałem tego co zamówiłem.
    Powinno się wprowadzić zmianę. Oferta na rynku wisi przez 10 min. Składający ofertę może ją dodatkowo zaakceptować/odrzucić jeszcze jedynie w ciągu kolejnych 10 min od momentu gdy ktoś klinie zakup oferty, po tym czasie każda oferta będzie akceptowana z automatu.
    Po pierwsze: jeżeli się machnęliśmy podczas składania oferty to nadal mamy możliwość nie zaakceptowania jej.
    Po drugie: zapobiegamy głupim zabawom polegającym na składaniu fikcyjnych ofert na rynku.
    Po trzecie: wzrasta skuteczność korzystania z handlu co tym samym uatrakcyjnia grę i zapewnia jej płynność.
    Ostatnio edytowane przez Rungni ; 29.05.2012 o 12:10

  2. #22
    Osadnik Awatar Baranicomber
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    69
    Serwer
    Kolonia
    Moim zdaniem fajnym rozwiązaniem byłoby gdyby towar był zabierany w momencie wystawiania oferty. Osoba przeglądająca nie wysyłałaby oferty a jedynie ją akceptowała tzn. klikasz i masz. Sam często coś kupowałem bo potrzebowałem tego teraz (chciałem coś przyspieszyć bo np. wychodziłem na dłużej), a za 2 czy 3 godziny wcale mi to nie było potrzebne.
    Oczywiście w takim przypadku trzeba by uważać na wystawiane oferty, ale i tak skoro kupujący musi uważać, żeby źle nie kliknąć, to wystawiający też może (zwłaszcza, że wystawia jedną ofertę na 10 min).
    Dodatkowa zaletą jest to, że towar jest zablokowany tylko do 10 min a nie jak dotąd do 8 godzin.
    Wada jest taka, że oferta mogłaby być tylko pojedyncza. Teraz ktoś wystawia ofertę i może dostać kilkanaście zgłoszeń na nią w ciągu 10 min. Jeśli ma dużo towaru to może szybko sprzedać.

    Nie wiem dobrze co będzie jak wprowadzą nowy system handlu, ale mam nadzieję, że problem się chociaż częściowo rozwiąże.

  3. #23
    Początkujący Odkrywca Awatar ksiaze
    Dołączył
    01.02.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Niech dadzą możliwość handlu koszykami, prezentami (chodzi mi o rezydencje itd), bo przez handel na słowo prędzej czy później trafimy na oszusta. Nie chodzi mi żeby to było w zakładce handel, tylko żeby to szło jak przygody.

  4. #24
    Osadnik
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Baranicomber Zobacz posta
    Moim zdaniem fajnym rozwiązaniem byłoby gdyby towar był zabierany w momencie wystawiania oferty. Osoba przeglądająca nie wysyłałaby oferty a jedynie ją akceptowała tzn. klikasz i masz. Sam często coś kupowałem bo potrzebowałem tego teraz (chciałem coś przyspieszyć bo np. wychodziłem na dłużej), a za 2 czy 3 godziny wcale mi to nie było potrzebne.
    Oczywiście w takim przypadku trzeba by uważać na wystawiane oferty, ale i tak skoro kupujący musi uważać, żeby źle nie kliknąć, to wystawiający też może (zwłaszcza, że wystawia jedną ofertę na 10 min).
    Dodatkowa zaletą jest to, że towar jest zablokowany tylko do 10 min a nie jak dotąd do 8 godzin.
    Wada jest taka, że oferta mogłaby być tylko pojedyncza. Teraz ktoś wystawia ofertę i może dostać kilkanaście zgłoszeń na nią w ciągu 10 min. Jeśli ma dużo towaru to może szybko sprzedać.

    Nie wiem dobrze co będzie jak wprowadzą nowy system handlu, ale mam nadzieję, że problem się chociaż częściowo rozwiąże.
    1. Myśl bardzo dobra - sam miałem to kilkukrotnie
    2. Rozwiązaniem mógłby być przycisk "do wyczerpania zapasów" - czyli oferta po akceptacji kupującego automatycznie jest wrzucana na nowo jeśli w magazynie jest wystarczająca ilość surowca

  5. #25
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.03.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez Madmanna Zobacz posta
    Witam, zauważyłem, że na forum jest wiele pomysłów dotyczących zmian w handlu. Większość z nich jest bzdurnych, łatwo mogłyby zachwiać całym rynkiem (zwiększenie limitu pow. 400, więcej niż 1 oferta na gracza, dłuższy czas etc. etc.). Inne zabiłyby całą radość z handlowania (wprowadzenie oficjalnych przeliczników - stosunku towarów w wymianie).
    Trzeba przyznać, że rozbudowany handel barterowy w Settlersach jest największą zaletą gry i tym, co odróżnia ją od innych gier przeglądarkowych.

    Niestety wiele "kosmicznych" ofert skutecznie zniechęca do aktywniejszym uczestniczeniu w nim. Dlatego mam pomysł:
    -wprowadzenie opłaty za wystawienie oferty (procentowe nie bezwględne, np. 10%)
    -dodatkowy podatek od faktycznego zawarcia umowy (np. kolejne 5%)


    Korzyści takiego rozwiązania - brak inwazyjnego wpływu na przebieg rozgrywki, eliminowanie śmiesznych ofert, skupowanie części dóbr wyprodukowanych przez graczy (zalety tego dostrzegą twórcy gry).
    Choroba psychiczna? rozumiem, że ktoś może akceptować takie "genialne pomysły" jak handluje w porywach wodą lub rybami, ale wybacz. Twoje pomysły są po prostu śmieszne i nie rozwiązują żadnych problemów, z którymi boryka się targ.

    Herr_Uther szacun za post !!!!!!
    Ostatnio edytowane przez Untendog ; 29.05.2012 o 18:18

  6. #26
    Osadnik Awatar Sedzia_Dredd
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    153
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez HansOrphelin Zobacz posta
    Nie wiem czym dla Ciebie są posty które noszą choćby znamiona rozsądku, a zwłaszcza które to hasła były dla Ciebie anarchistyczne, ale ja dorzucę jedno i konkretne : precz z podatkami!!!
    [...]
    A teraz refleksja natury ogólnej co do naszego systemu edukacji:
    Nie dziwota że w naszym kraju pewne rzeczy idą jak po grudzie, że rządzi biurokracja, a zmiany na lepsze następują w tempie ewolucji pierwotniaków (niezależnie od opcji politycznych). Nie może być inaczej skoro kształcimy "ekonomistów" którzy jeszcze dobrze magistra nie posmakowawszy, ze znawstwem "profesura" na każdy napotkany problem mają jedno rozwiązanie: wprowadzić podatek!!! wprowadzić podatek tym nierobom, bo jak mają za dużo, to nie wiedzą co czynią i zaraz kmiotki anarchistyczne herezje głosić zaczynają!!!
    do-kład-nie!

    zmiany planowane na przyszłość są wystarczające. żadnego innego kombinowania nam nie trzeba. nie znam gry (dobrej gry a nie szajsu!), w której ktokolwiek wprowadzałby jakiś podatek... poza oczywiście grami komputerowymi typu Faraon, ale tam zebrane podatki nie przepadały, tylko można było je użyć w różnych celach. Tu zbieranie podatku byłby po prostu wyrzucaniem surowców do dziury bez dna...
    ::. .:: Emotions... There oughta be a law against them ::. .::

  7. #27
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Madmanna ale ty jesteś ograniczony. Wracamy doecny marmuru na rynku. zą oferty 400 marmuru za 1 monetę i 1 monetę za 400 marmuru, rynek działa w dwie strony więc przestań chrzanić głupoty że się na czymś znasz i że to przez moją osobę pada rynek. Bo to co ty tutaj wymyśliłeś to poszedłbyś pod sąd jak Jaruzelski za szkodę dla państwa. Jeżeli masz tak słabo dopracowane pomysły to ja jakoś nie jestem przekonany że ty na tej ekonomii masz jakieś sukcesy. Pozdrawiam i polecam zacząć myśleć.

  8. #28
    Osadnik Awatar Baranicomber
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    69
    Serwer
    Kolonia
    Znalazłem rewelacyjną metodę na rozwiązanie wszystkich problemów związanych z serwerem. Wprowadźmy 25% podatek VAT.
    Tylko sobie wyobraźcie taki miecznik kupując węgiel potrzebny do wyrobu np. (potrzebuje 40) musi kupić 50 a nawet 54 (zaokrąglenie oczywiście na niekorzyść podatnika :P), żeby móc zapłacić VAT. I tak z każdym budynkiem (wytop żelaza, wytop stali, miecznik). Takie rozwiązanie ukróciłoby znacznie nadmiar produktów na rynku i szalejącą deflację. Zapobiegłoby wykorzystywaniu małych dzieci ze wschodu do produkcji tanich towarów i ukróciło macki wielkim potentatom niemiłosiernie bogadzącym się nieopodatkowanym handlu.

    Również świetnym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie wieku emerytalnego (67 lat) wyobraź sobie, gdybyś tylko codziennie odkładał 1/4 wszystkich towarów na ZUS (Zakład Ubezpieczeń Settlersów) i tak zaledwie do 67 roku życia (min 40 lat przepracowanych), to już wtedy ZUS będzie Ci wypłacał emeryturę Wyobraź sobie, nic nie robisz i masz dochody. Co Ty na to? Czyż to nie wspaniałe rozwiązanie?

    PS. Nie bierzcie mojej wypowiedzi zbyt poważnie i nie próbujcie nic takiego wprowadzać (tak na wszelki wypadek)

    Moim zdaniem cały ten temat jest bardziej śmieszny niż konstruktywny
    Inteligentni ludzie robią inteligentne rzeczy żeby głupi ludzie mogli być jeszcze głupsi...

  9. #29
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.04.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat
    Jak chciałbym płacić podatki i liczyć czy mi się opłaca handlować czy nie to otworzyłbym własną firmę a nie grał w settlersy.
    Pieprzeni socjaliści są wszędzie.
    W sumie ten podatek dawałby tyle co u naszym kraju- nic.

  10. #30
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowy Świat
    Proponuje ulepszenie zakładki handlu żeby nie wszystkie surowce pokazywały się w jednym okienku lecz tez można wyszukać interesujący nasz produkt np: wyszukaj produkt marmur i wyskakują osoby które posiadają do sprzedaży Marmur. Dlatego jest to uciążliwe jeżeli dużo graczy wystawia swoje produkty i trzeba wyszukać surowce z tak dużej listy

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.