Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Czas

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    19.05.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Kolonia

    Czas

    Witam
    Mam propozycje skrócenia czasu oczekiwania w tej grze na cokolwiek . Dołączając do tej gry myślałem sobie że będzie fajnie ładnie gierka która jest kultową od wielu lat (tytuł ) . A tu takie rzeczy nie rozumiem czym kierują się twórcy wypuszczając taką grę ale na pewno nie grywalnością . Z tego jakie wnioski nasuwają się po tygodniu to : strasznie długi czas oczekiwania na surowce ( nawet przy dużych ilościach takiego samego budynku produkcja idzie wolno ) 2 : czas szkolenia wojska nie porównywalny do ich siły 52 rekrutów na 52 rabusiów ponad 30 strat i by atakować drugi raz należy czekać długii moim zdaniem za długi czas . surowce typu deski z drewna liściastego czas produkcji 1 deski to : ponad 10 min załóżmy że mamy 4 tartaki czyli co ponad 10 min 4 deski co daje jakieś 24 deski na godzinę WOW super ilość . oczywiście istnieje szansa podwyższania levela budynku ale żeby to zrobić należy mieć surowce heh . Mam jeszcze na koniec propozycje zamienić kryształki na monety co tydzień np 300 monet lepszy z nich pożytek niż z kryształów nie są jakieś przesadnie drogie i każdy może sobie kupić 200 raz na miesiąc i lepiej na tym wyjdzie a cena monet w zamianie za kryształy to jakieś niedopatrzenie twórcy gry taka cena ?? przecież gra jak sama nazwa wskazuje jest do grania a nie do handlu i czekania strategia strategią a gdzie grywalność GRY czekanie na wszystko nie zliczoną ilość czasu powoduje frustracje i zastanawianie się nad sensem grania . Wiem że znajdą się tacy co im wszystko się podoba itp ale nie oszukujmy się chciałbym grać a nie czekać i np walczyć a co do za radość wypuszcza człowiek generała z 50 rekrutami i wraca 20 czyli atak kolejny jutro hahaha

  2. #2
    Początkujący Odkrywca Awatar Herr_Uther
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Nowy Świat
    Żadna gra przeglądarkowa nie została stworzona po to, żebyś mógł dojść do czegoś szybko i sprawnie - praktycznie każda to granie na LATA a nie na dni (np. w Grepolis dojście do top 100 zajęło mi ponad 1,5 roku, podobnie w ********ch, w Bloodwars nawet nie zbliżyłem się do top 500 etc), jeżeli Cię już to irytuje to lepiej zakończ przygodę z nią bo potem w miarę wzrostu poziomów gra zabiera coraz więcej czasu a wszystko toczy się cały czas wolniej i wolniej - produkujesz na misje nie 52 a 520 rekrutów, żeby zdobyć chleb i miecze na taką ilość musisz czekać nie jeden dzień ale kilka, do tego po wygraniu misji awansujesz ledwo o 1/5 albo i 1/10 poziomu a "drop" jest tak marny w porównaniu do strat, że nawet nie ma co wspominać więc w gruncie rzeczy te kilka dni zbierania sił idą na marne... Na wyższych poziomach pozostają tylko ludzie którym to pasuje, tacy jak Ty których po paru dniach to zniechęca odpadają na starcie

    A propozycja z monetami jest poroniona - monety można wyprodukowac albo kupić od innych, kryształów nie i cotygodniowy "prezent" jest jedną z niewielu opcji (poza płaceniem realną kasą) na ich zdobycie
    Ostatnio edytowane przez Herr_Uther ; 20.05.2012 o 18:06
    "We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    19.05.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Kolonia
    Grałem kiedyś w Desert Operations pierwsza 3 po roku gry wiem że gry takie są na lata ale grywalność też jest ważna bo czy frajdą jest wciśnięcie np budowania pohandlowania i nie robienia nic więcej ? Jak sądzisz czemu ludzie przesiadają się na gry typu bat.. cenzura nie będę robił reklam po to że grają. Wizualnie gra jest ok odezwę się jak dotrę dalej zobaczymy czy wytrzymam to co mówisz bo po twojej wypowiedzi wnioskuje że jesteś No 1.

  4. #4
    Początkujący Odkrywca Awatar Herr_Uther
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Nowy Świat
    No cóż, niektórym sprawia frajdę np. "granie" w Tibię (które to "granie" sprowadza się do ustawiania botów na multikontach), inni znowu pakują masę realnej kasy po to, żeby kupić sobie nowy czołg w WoT (tylko po to, żeby udowodnić światu, że się ma dłuższa hmm... lufę od innych T-34 i Panter :-) a znowu mój brat uważa za najbardziej ekscytującą grę świata szachy korespondencyjne, gdzie czasami na e-mail z ruchem przeciwnika czeka po 3-4 dni. A mam wielu znajomych w TSO którym największą frajdę sprawia nie walka, nie robienie misji, nie maksowanie budynków tylko własnie gapienie się przez poł wieczoru na okienko handlu i wyłapywanie okazji :-)

    PS: Nie jestem No. 1, nie ma mnie nawet w pierwszej 100 graczy mojego świata - mam dopiero 35 poziom
    "We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.