Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Wątek: Naprawa błędu z upgradem koszar.

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    19.02.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowy Świat
    wiadomo czy po poprawce dzisiejszej wrócą stare zasady??

  2. #12
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    19.02.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Mercik68 Zobacz posta
    wiadomo czy po poprawce dzisiejszej wrócą stare zasady??
    a i jeszcze wszystko by było ok jak by od początku były te same zasady a nie część ludzi jest do przodu jak ulepszyła koszary i magazyn prowiantu na 5lvl przed 10V Gratulacje dla Ubisoftu za szacunek dla pozostałych graczy

  3. #13
    Początkujący Odkrywca Awatar Herr_Uther
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Mercik68 Zobacz posta
    wiadomo czy po poprawce dzisiejszej wrócą stare zasady??
    "Nowe" zasady nie zostały wprowadzone po to, zeby je teraz zmieniać
    "We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Herr_Uther Zobacz posta
    @FInf - należysz właśnie do osób kompletnie bez wyobraźni biznesowej o których pisałem wyżej i dlatego nigdy nie zostałbyś managerem...
    Wiesz, nie znam CIe, nie wiem kim jestes w RL. Nie wiem co mam CI na to odpowiedziec.
    Cytat Zamieszczone przez Herr_Uther Zobacz posta
    1. Chleb można przetwarzać na buffy lub osadników "na zaś" (więc nie jest tak, że w momencie zatrzymania produkcji wojska i nierobienia przygód chleb automatycznie zapełnia magazyn)
    Sadze ze jednak bj sie oplaca oba budynki naraz buffowac. Niby mozna odlozyc kosze na tydzien jednak jest to ciezka sprawa gdy uzywasz ich kolo 100 dziennie. A pozniej upowac magazyn i nie miec buffow na zwyklych budynkach to tez kiepskie wyjscie.
    Jednak to chleb, z mieczami, piwem, konmi polproduktami wyboru juz nie masz. Musza isc na handel. Wszystkie.
    Cytat Zamieszczone przez Herr_Uther Zobacz posta
    2. Co to znaczy "Jasne ze wystawilbym za 1 monete i by zeszlo. Uwazam ze nie o to chodzi"??? Posiadasz nadprodukcję towaru a limitowaną powierzchnię magazynową więc sprzedajesz wszystko za jak najniższą cenę żeby maksymalnie skrócić czas oczekiwania na klienta - to są podstawy zasad handlu! W takim sprzedawaniu po kosztach chodzi nie o to, żeby zarobić tylko żeby niwelować straty!
    To teraz wez kilkanascie osob ktore upuja koszary w tym samym czasie. Kazdy musi sprzedac by sie nie marnowalo. Ja widze spadek cen wszystkiego (zwlaszcza ze te osoby sie beda zmieniac i ciagle bedzie ktos kto musi sprzedac).
    Ale to uwazam ze nie jest najgorsze.
    Ja np nie mam czasu siedizec dlugo na settlersach. Ja nie moge sprzedawac ciagle (a zauwaz ze masz conajmniej kilka towarow na sell). Tak rozumiem ze to nie Twoja brocha ze nie siedze dlugo w grze i nie sprzedaje ciagle. Wystawianie kilku towarow zabiera czas. Zalezy CI na sprzedazy wiec jeszcze bj obnizasz ceny.
    Ostatni argument jest taki ze np. ja nie gram by handlowac. Staram sie robic przygody ze znajomymi/sam. Up na tydzien odbiera mi moj cel gry (gram dla przyjemnosci, robienie przygod sprawia mi frajde, nie podchodze tak biznesowo, jest wiele rzeczy ktore sie bj oplaca robic ale ich nie robie ze wzgledu na szeroko pojeta przyjemnosc).
    Cytat Zamieszczone przez Herr_Uther Zobacz posta
    3. W trybie PvP też można sobie pozwolić na up koszar i zastopowanie produkcji - od czego przecież jest gildia i zasada "jeden za wszystkich, wszyscy za jednego!". Gracz upuje koszary, ma zastopowaną produkcję na tydzień, a gildia w tym czasie go osłania żeby go nikt nie zaatakował - jakież to ciekawe możliwości taktyczne generuje!!! A "mityczne PvP" na razie nie weszło, nie wchodzi i nie wejdzie, nie ma nawet w zapowiedziach przybliżonego czasu wprowadzenia na serwer testowy, ba! Nie znamy nawet zarysu koncepcji tego PvP - czy będzie "nietykalna wyspa bazowa" czy może pełen luz zajmowania wszystkiego, czy będzie "ochrona levelowa" czy wolna amerykanka, czy wyspy sojuszników będa leżały koło siebie, czy będa losowo porozrzucane, jak się będzie poruszało między wyspami - czy na statkach czy przez portale jak w oryginalnych Settlersach etc. więc spekulowanie na ten temat jest bezcelowe. Podejrzewam, ze tryb PvP będzie takim feature które co roku będzie wyczekiwane przez graczy, ale nigdy nie nadejdzie, ani w becie, ani w 1.0 ani w 2.0 (wiele przeglądarkówek cierpi na taką przypadłość) gdyż aktualny system budowy miasta (limit slotów) uniemożliwia przejęcie w całości chocby jednej, zabudowanej do połowy wyspy wroga. Zniesienie limitu zabije sens gry, pozostawienie limitu zabije sens PvP, pozostawienie limitu dla "wyspy bazowej" pozwalając jednocześnie budować nieskończenie wiele budynków na "obcych" wyspach też jest jakieś takie pokręcone więc... Nie ma co gdybać, zanim wejdzie PvP 99% graczy albo zrezygnuje z TSO albo będzie już miało koszary na maks lvl.
    Ogolnie to sie zgadzam ze wszystkim poza pierwszym zdaniem. Mozna liczyc na pomoc kolegow jednak nie kazdy jest w gildii / chce zawierzac / ufa osobom 3cim. Nie kazdy tez traktuje gildie jak muszkieterow. Mysle ze kazdy powinien grac jak mu sie podoba i nie ma co uspoleczniac na sile graczy.
    Cytat Zamieszczone przez Herr_Uther Zobacz posta
    4. Up z zatrzymaniem produkcji jednego, jedynego budynku też ma sens - tak jak pisałem, trzeba zrobić bilans zysków i strat (może ten up nie jest tak potrzebny, może więcej stracimy czekając w "bezczynności" przez tydzień niż gdybyśmy mieli wolniejszą o ten jeden poziom produkcję wojska, może lepiej go sobie zrobić wtedy kiedy wyjedziemy np. na tydzień na urlop i nie będziemy mieli regularnego dostepu do neta - wtedy produkcja i tak "siądzie" etc) i wtedy się okaże, czy upując zyskamy czy stracimy
    Wiesz, wychodzi mi ze zyskuje, robie up ale nie moge robic przez tydzien tego co sprawia mi frajde. Czy o to chodzi?
    Odnosnie robienia upu na urlopie jest to rozwiazywanie problemu ktorego nie powinno byc. Sa ludzie ktorzy nie maja urlopow i nie powinni byc w gorszej sytuacji.
    Zatrzymanie produkcji jedynego budynku oznacza tyle ze nie mozna korzystac z tego co on daje. A jest to cos co mi sie w tej grze najb podoba. Jasne ze moglbym przez ten czas robic inne rzeczy, ale one mnie tak nie ciagna. Przeciez gram po to zeby miec ztego przyjemnosc. A chyba nie jest to jakis exploit ulatwiajacy rozgrywke? tylko raczej umozliwiajacy jest standardowe kontynuowanie?

    Ps.
    Cytat Zamieszczone przez Herr_Uther Zobacz posta
    A argument o "tolerowaniu przez półtora roku" jest idiotyczny - gra jest w wersji BETA dlatego wiele rzeczy było, jest i będzie zmienianych nagle i w sposób wywracający do tej pory ułożony system, i jest to niesprawiedliwe! Równie dobrze ja, jako osoba która zaczeła grąć dopiero w fazie beta moga argumentowac, że powinienem dostać jakąś rekompensatę wobec tych, którzy zaczęli grać wczesniej i mają "fory" ale tego nei robię bo wiem, że gra NIGDY nie będzei 100% sprawiedliwa wobec wszystkich. Jak komuś się to nie podoba to może usunąć sobie konto :-P
    Moze sie myle ale w wersji beta ma byc niby tylko tlumaczenie. Silnik gry jest w wersji finalnej (to zaslyszane).
    Wiem tylko ze ta gra ma juz prawie 2 lata wiec to calkiem sporo jak na 'bete'.

  5. #15
    Początkujący Odkrywca Awatar Herr_Uther
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Nowy Świat
    Czyli podsumowując Twoją wypowiedź: gra powinna być łatwa, bo nie lubisz się przemęczać, chcesz mieć wszystko szybko, łatwo i przyjemnie! Nie chcesz wyzwań, gra nie może zmuszać Cię do kombinowania, do zmieniania raz obranych strategii rozwoju tylko ma być maszynką do szybkiego trzepania przygód! W takim razie po co w ogóle grasz? Nagraj sobie filmik z ukończenia misji i puszczaj go w zapętleniu, albo przeglądaj sobie tylko raz dziennie stare raporty z dropu i tyle, gra nie jest Ci do niczego potrzebna jeżeli nie szukasz wyzwań i nie stawiasz sobie wyższych celów!

    PS: Gra jest w wersji beta, co prawda w Anglii i bodajże Niemczech jest już w wersji "finalnej" ale mają dokładnie to samo co u nas i cały czas dokonywane są zmiany w silniku. Gdyby było inaczej, oznaczałoby to że w wersji finalnej gry nie ma tak wyczekiwanego trybu PvP i że te tysiące graczy wykupujących premkę żeby przygotowac się na walkę z innymi graczami zostało najzwyczajniej w świecie oszukanych... A to nie byłoby miłe!
    Ostatnio edytowane przez Herr_Uther ; 16.05.2012 o 09:34
    "We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.03.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Kolonia
    Ha wlasnie wczoraj kliknalem up 5 lvlu koszar nieopatrznie, bo u kolegi produkcja wojska hula pomimo upgreadu, u mnie jednak wojsko sie nie rekrutuje, Ide więc po Diablo 3, bo tam chyba takich historii nie bedzie, BTW ciekawe czy wróce :P . Pozdro.

  7. #17
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.03.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Kolonia
    Dodam jeszcze, ze logiczną konsekwencją powinny byc utrudnienia w dostepie do magazynu podczas upu Domu Władyki, typu brak mozliwosci pobierania surowców na handel . Takie rozwiązanie zdecydowanie uprzyjemni grę i skutecznie przeciągnie graczy do czasu mitycznego pvp.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.