Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4
Pokaż wyniki od 31 do 38 z 38

Wątek: Totalnie nie kumam!!!!!

  1. #31
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.02.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Support to też człowiek jak każdy inny. Jeżeli podejdziesz do niego po ludzki to i on zachowa się w ten sam sposób. Jeżeli będziesz go gnoił to nie licz na szybką reakcję, takich ludzi "załatwia" się na końcu. W pierwszej kolejności są Ci mniej kłopotliwi ;-) I naprawdę dziwią mnie komentarze, że "oni muszą, ja nie". Postaw się w podobnej sytuacji, czy gdyby ktoś na Ciebie najeżdżał czy z wielką przyjemnością podszedłbyś do takiej osoby? Czy może odwrotnie?

    I bardzo mnie wkurza stwierdzenie "płacę to wymagam" gdzie wy żeście się uchowali? Tak samo swoje prawa ma kupujący i sprzedający. Nikt tu nie jest bogiem i nie ma przewagi nad drugim. Zgodziłeś się grać na becie, godząc się na to, że mogą pojawić się problemy, tak więc Twoje żale są tu akurat zbyteczne.

    Mniej jadu... Miłego dnia!

  2. #32
    Osadnik
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Czarci Gaj
    Załatwia się wg kolejności zgłoszeń, przynajmniej tam gdzie dane było mi pracować "po drugiej stronie". A bawienie się "w Boga" poprzez spychanie kogoś na koniec kolejki wg własnego "widzimisię bo mogę i mam przewagę w tej sytuacji" powoduje właśnie wylewanie jadu. Po drugiej stronie znajduje się również człowiek, który zapłacił i ma w związku z tym oczekiwania tak jak pracownik oczekuje, że dostanie zapłatę za swoją pracę - a tą jest właśnie obsługa klienta. To nie jego dobra wola, to jego obowiązek.
    Poza tym chyba prawdziwego wylewania jadu przez klientów nie widziałaś
    Zwróć po raz kolejny uwagę, że temat autora na forum nie był pierwszą próbą kontaktu, drugą też nie. A krytyce podlega jakość pracy/polityka firmy a nie personalne uwagi.

    I o ironio, odkąd było mi dane być po drugiej stronie, mam mniej wyrozumiałości dla ludzi się tam znajdujących

    Cytat Zamieszczone przez AndyMcQuinn Zobacz posta
    Po drugie, zakupienie jakiegokolwiek elementu płatnego (niezależnie czy przez SMS czy przelewem) powoduje od strony prawnej takie same skutki jak umowa kupna-sprzedaży i jest wiążąca dla obu stron. Jednym słowem, gracz staje się klientem i ma takie same prawa, jak klient kupujący pralkę czy aparat. Jednak trzeba tu rozróżnić 2 rzeczy: jeśli kupujemy wirtualną walutę za prawdziwe pieniądze i jeśli mimo problemów w grze, waluta ta nie traci swojej siły nabywczej w grze (wszak możemy poczekać i kupić za tą walutę te same elementy później), to niestety, ale od strony prawnej jest ok. Co innego, gdybyśmy wykupili funkcję, która ma ograniczenie czasowe, typu konto premium, to wówczas można domagać się realnego odszkodowania za brak możliwości korzystania z tej funkcjonalności w czasie problemów z grą.

    Pozostaje oczywiście moralna sprawa uczciwego podejścia firmy do użytkownika, ale to już zupełnie inny problem...
    Nie znam się na prawie, ale czy jeśli klient coś kupuje to decyzja o czasie wykorzystania towaru nie należy do niego? Czy jeśli kupię np. bon uprawniający mnie do skorzystania z oferty restauracji, bo chcę wybrać się w zaplanowanym czasie a restauracja nagle zostaje zamknięta na powiedzmy 3 miesiące bo postanowili zrobić remont to jestem w czarnym miejscu? Nie mam po swojej stronie żadnych praw?
    Tak z ciekawości pytam.
    Ostatnio edytowane przez LazurowyGaj ; 09.05.2012 o 09:58

  3. #33
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.05.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowy Świat
    Ja natomiast nie mogę wejść do gry od godziny 7 rano. Zalogowałam się - ale po próbie wejścia w grę utknęłam ;/ To będzie tak cały dzień?

  4. #34
    Osadnik Awatar Maksiu
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    35
    Serwer
    Nowa Ziemia
    U mnie nawet do gry nie chce wejść, pojawia się okienko z "Poradą dnia" i nic więcej, nie uruchamia się kolejka logowania ani nic takiego. Do wczoraj (8.05.12) do godz. 11.00 było ok. Mogłem się z gry nie wylogowywać 3 dni i wszystko było ok, ale teraz to jest jakaś kpina normalnie. Nie ma znaczenia przeglądarka, reinstalacja flasha, czyszczenie cache'u i innych sposobów, po prostu nie da się grać. Nawet jak uda mi się jakoś wbić do gry gry, po kilku lub kilkunastu próbach to zero czatu i od razu wywala, że błąd i relog. Epic FAIL.

    A i jeszcze jedno, gram również na serwerze UK i mam dokładnie te same problemy i na forum jak przeglądałem ludzie piszą o tym samym, więc na 99% wina jest po stronie serwerów....
    Ostatnio edytowane przez Maksiu ; 09.05.2012 o 10:37

  5. #35
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Czarci Gaj
    Ja nie płaczę, ale prowadzę gildię i są ogromne problemy z dodaniem kandydatów z komunikacją a dzięki temu że stoje w miejscu ludzie się denerwują że nie mogą dołączyć o odchodzą(nawet już moje problemy czyli czaty i handel mniej ważne).....mamy jakąś renomę i nie jest nam wesoło skoro ludzie odchodzą.......od trzech dni stoje w miejscu nie płacze bo byłem na tyle rozumny aby zrobić oddzielne forum i tam kontaktuje się z gildią jednak gra upada dzięki temu. A suport nie robi nic....jeśli by coś robili dostałbym odpowiedź typu: mamy problem zajmie nam to tydzień wstrzymaj się ......... Nie miał bym żalu, ale informacji brak a wszyscy udają że jest ok....... a jak kogoś wkurza, że mówię że płacę i wymagam to zawsze można nie czytać ja mam takie zdanie i tyle a na pytanie gdzie się wychowałem udzielam odpowiedzi : we Francji!

  6. #36
    Początkujący Odkrywca Awatar Herr_Uther
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Nowy Świat
    Ale musisz sobie uświadomić, że to tylko gra - parę bitów informacji, trochę grafiki i tyle! A jakby tak serwery całkiem padły i straciłbys swoją postać, wyspę i ukochaną gildie - co wtedy? Będziesz siedział w kącie i płakał całymi dniami? To tylko gra przeglądarkowa, nie jest warta az takiej uwagi, sa w zyciu ważniejsze rzeczy

  7. #37
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.02.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Herr_Uther Zobacz posta
    Ale musisz sobie uświadomić, że to tylko gra - parę bitów informacji, trochę grafiki i tyle! A jakby tak serwery całkiem padły i straciłbys swoją postać, wyspę i ukochaną gildie - co wtedy? Będziesz siedział w kącie i płakał całymi dniami? To tylko gra przeglądarkowa, nie jest warta az takiej uwagi, sa w zyciu ważniejsze rzeczy
    Tu nie chodzi już co jest ważne a co nie tu chodzi o lekceważenie ludzi , rozumiem wersja beta wiec są jeszcze błędy w grze ale ludzie piszą o nich a co Mod robi albo support ?? Mod od czasu do czasu użyje opcji kopiuj/wklej " wyczyść pamięć podręczną itp. " a support ?? lol dostać od nich odpowiedż to graniczy z cudem

  8. #38
    Falcoon
    Gregsecondlife, proponuję Ci, abyś przeczytał 'Zasady użytkowania', na które się zgodziłeś zakładając konto.
    Przykład, który tu padł, dotyczący zakupu pralki czy aparatu, jest tak samo nietrafiony jak śmieszny.

    Jako gracz masz jedno, i tylko jedno jedyne prawo - możesz skasować swoje konto. Nic poza tym. Nawet jeśli dzisiaj wydasz 1000zł na klejnoty, a jutro gra zostanie wyłączona, nikt Ci żadnych pieniędzy nie zwróci. I nie pomoże ani rzecznik, ani prawnik, ani sąd, bo sam się na takie warunki zgodziłeś. Trzeba było je przeczytać przed rejestracją, wiedziałbyś że takie bicie piany jak tu uprawiasz jest bezcelowe.

    A i nie wiem jak tam zwyczaje we Francji, ale w Polsce, tak ogólnie, warto zwracać szczególną uwagę na to na co się zgadzasz, i nie podpisywać nic bez wcześniejszego zapoznania się z tekstem. Inna postawa grozi, delikatnie mówiąc, wydymaniem.

    Więcej spokoju

    Ps. Rzecznik już odpisał? :>

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.