Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 38

Wątek: Totalnie nie kumam!!!!!

  1. #21
    mis271
    ja jakoś od początku gdy jestem zarejestrowany raptem ze 3 razy miałem problemy z zalogowaniem się. ale to były problemy kilku minutowe. używam Mozilli od lat i nigdy się nie na nie zawiodłem. po za tym logowałem się internet exploler też nie było problemu. opery i chroma nie używałem więc nie wiem postaraj się zaktualizować wszystkie wtyczki addobre flesza, teoretycznie powinno pomóc oprócz tego zaktualizuj sobie javę. pomimo że tego gra nie używa.

  2. #22
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Czarci Gaj
    ok wszystko to zrobię ale wytłumacz mi czemu 6 oddzielnych laptopów z innymi IP nie działa???? inne przeglądarki są też a i inni użytkownicy zgłaszają ten sam problem na Czarcim Gaju?????

  3. #23
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Czarci Gaj
    thordis niestety wiem o tym myślę tak samo jak Ty....temat zapomną i MY w supporcie możemy dalej olewać trzeba poczekać pokrzyczą pokrzyczą i się zamkną......

  4. #24
    mis271
    to widocznie mają problem już w supporcie. napisz do nich tylko spokojnie bo z nerwami nic nie wskórasz. nie znam świata czarci gaj. zauwarz że gram na nowym świecie.

  5. #25
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.03.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ja też mam identyczny problem od kilku godzin :/

  6. #26
    Osadnik
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez thordis Zobacz posta
    A co ci???????? Da pisanie?????? na forum????? jak pewnie????? nikt z adminów????????? nie odpowie???????!!!!
    Takie problemy, szczególnie, że nie są jednostkowe mają rację bytu na forum. Publicznie.
    Osoby, które zechcą wydać pieniądze powinny mieć świadomość jakie mogą być tego konsekwencje. Jak słusznie zauważył autor - beta jest wtedy gdy są problemy ale nie wtedy gdy się płaci
    Znajomy darował sobie płaczliwość, po wydaniu sporej ilości gotówki porzucił grę albo raczej ona jego. Grać i tak nie miał możliwości a support cóż, poza powtarzaniem jak mantry tych samych złotych rad, które NIE rozwiązywały problemu nie zrobił nic. Nie dopuszczał nawet winy po swojej stronie, bo nie i już. Kali zapłacił, Kali może iść.

    Ja miałem kontakt z Supportem kilka razy i nawet z jednym z Adminów. Odpowiedzi przychodziły szybko i były wyczerpujące temat w 100%, a ludzie są życzliwi i cierpliwi jak mało gdzie. W sumie, pomoc techniczna działa tu według mnie bardzo dobrze.... a nie jest to norma w sieci..... grałem w kilka gier przeglądarkowych i wiem co mówię
    Życzliwość i cierpliwość to ich elementarny obowiązek, nawet gdy klient tego nie wykazuje Rzecz w tym, żeby szły za tym konkretne działania.

  7. #27
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Czarci Gaj
    moim zdaniem powinien zając się tą sprawą Rzecznik Ochrony Praw Konsumentów i tyle napisałem już odpowiedni mail w tej sprawie, czekam na odpowiedź i czy Rzecznik zajmie się tą sprawą, jeśli tak to nie omieszkam w tym wątku poinformować wszystkich.
    Pozdrawiam serdecznie

  8. #28
    Osadnik Awatar AndyMcQuinn
    Dołączył
    15.03.2012
    Posty
    27
    Serwer
    Kolonia
    Niezależnie od stopnia zdenerwowania graczy, jak i odpowiedniego lub nieodpowiedniego podejścia supportu do tematu, trzeba rozróżnić kilka rzeczy.
    Po pierwsze, podstawowa część gry jest udostępniona za darmo w formie open beta, czyli nie skończonej jeszcze gry, którą mogą testować wszyscy i zgłaszać wszelkie problemy i niedoróbki, jednocześnie zgadzając się na to, że z powodu tych błędów i niedoróbek mogą nie mieć możliwości korzystania ze wszystkich elementów owej gry.
    Po drugie, zakupienie jakiegokolwiek elementu płatnego (niezależnie czy przez SMS czy przelewem) powoduje od strony prawnej takie same skutki jak umowa kupna-sprzedaży i jest wiążąca dla obu stron. Jednym słowem, gracz staje się klientem i ma takie same prawa, jak klient kupujący pralkę czy aparat. Jednak trzeba tu rozróżnić 2 rzeczy: jeśli kupujemy wirtualną walutę za prawdziwe pieniądze i jeśli mimo problemów w grze, waluta ta nie traci swojej siły nabywczej w grze (wszak możemy poczekać i kupić za tą walutę te same elementy później), to niestety, ale od strony prawnej jest ok. Co innego, gdybyśmy wykupili funkcję, która ma ograniczenie czasowe, typu konto premium, to wówczas można domagać się realnego odszkodowania za brak możliwości korzystania z tej funkcjonalności w czasie problemów z grą.

    Pozostaje oczywiście moralna sprawa uczciwego podejścia firmy do użytkownika, ale to już zupełnie inny problem...

  9. #29
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Czarci Gaj
    z moralnością support to kuleje jednak jeśli na to patrzeć że kupiłem a nie mogę wydać....w takim razie dlaczego mam zamrożoną wirtualną walutę???? z pkt prawnego owszem klient jest nikim dla właściciela gry ważne aby klient płacił co potem robi to już pikuś....jednak jak kupuję lodówkę lub aparat to mogę to zanieść jak nie działa do servisu i poprosić o zamianę tu niestety tak nie ma bo zawsze jest odpowiedź że mogą występować problemy w grze i trzeba siię z tym liczyć blablabla.....

  10. #30
    Początkujący Odkrywca Awatar Herr_Uther
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Nowy Świat
    Greg - przeżywasz jak mrówka okres a sprawa jest banalnie prosta - gra jest w wersji BETA, ma więc swoje niedoróbki i rozpoczynając grę (czyli akceptując jej regulamin) zgodziłeś się z tym, że będa wystepować przejściowe niedogodności. Masz takie same szanse wywalczyć coś u Rzecznika albo w sądzie jak koleś, który kupuje sprzęt powystawowy albo B-sort i potem okazuje się, że coś nie działa - czyli żadne. Sprawa ze "znikającą wyspą" (czyli niepojawienie się okienka czatu, część surowców wyświetla się na "0", nie ma podglądu znajomych a wyspa "znika") jest banalna i wystarczy 3-4 razy się przelogować, niektórzy mają gorzej np. koledze nie działa okienko czatu WCALE. Kiedyś działało, teraz nie działa. Nie pomaga reinstalka Firefoxa, Flasha, wyłączanie programów w tle etc - nie ma czatu w więc nie ma i handlu a więc w zasadzie nie ma gry, bo on ma produkcję ustawioną pod jeden rodzaj surki i nastawiony jest na jej sprzedawania - jeżeli jej nie sprzeda, to nie ma życia bo ma magazyn zapchany jednym rodzajem surowców a innych brak. Mimo problemów z Firefoxem chłopak nie płakał, próbował pod IE (fail - to przecież IE, pod nim nic nie działa :-) próbował pod kilkoma przeglądarkami, w końcu okazało się że działa tylko pod Chromem, ale - tu uwaga bo ciekawe - regularnie co 10-15 minut go wywala i musi robić relog. I co? I wyobraź sobie, że chłopak nie płacze, nie jęczy na forum jak to mu źle i jak to go modzi/administracja/właściciele gry skrzywdzili tylko robi te relogi co 10 minut i gra!!!

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.