Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 38

Wątek: Totalnie nie kumam!!!!!

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.02.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie mówię, że nie powinien się domagać swojego. Mówię, że są inne sposoby na wyegzekwowanie tego, niż ten płaczliwy pierwszy post.

    Ok skoro sprawa z przeglądarkami jest jasna, to czy na pewno posiadacie aktualnego flasha? Trochę dziwna sprawa, że jednym gra chodzi innym nie. Więc najpierw warto wyeliminować problem ze swoim sprzetem.

    PS myślę, że gdyby podejść po ludzku do supportu to ten również po ludzku by odpowiedział. Weźcie pod uwagę, że skończył się długi weekend. Niektórzy mieli wolne, mogło wpłynąć sporo zgłoszeń, Ci co zostali mogą nie wyrabiać. Więcej wyroruzmiałości i luzu, a i mniej stresu to życie będzie weselsze :-)

    // edit - czyżby problem dotyczył tylko serwera czarci gaj?

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez effcia Zobacz posta
    Nie mówię, że nie powinien się domagać swojego. Mówię, że są inne sposoby na wyegzekwowanie tego, niż ten płaczliwy pierwszy post.

    Ok skoro sprawa z przeglądarkami jest jasna, to czy na pewno posiadacie aktualnego flasha? Trochę dziwna sprawa, że jednym gra chodzi innym nie. Więc najpierw warto wyeliminować problem ze swoim sprzetem.

    PS myślę, że gdyby podejść po ludzku do supportu to ten również po ludzku by odpowiedział. Weźcie pod uwagę, że skończył się długi weekend. Niektórzy mieli wolne, mogło wpłynąć sporo zgłoszeń, Ci co zostali mogą nie wyrabiać. Więcej wyroruzmiałości i luzu, a i mniej stresu to życie będzie weselsze :-)

    // edit - czyżby problem dotyczył tylko serwera czarci gaj?
    Myślę, że niekoniecznie. Pomijając forum również spotykam się co krok z niepochlebnymi opiniami na temat jakości pracy supportu. Sama raz miałam przyjemność się z nim kontaktować. Pomijając fakt, że problem nie był już problemem zanim otrzymałam odpowiedź (grubo przeszło tydzień czasu oczekiwania) to opisałam dokładnie swój problem, można rzecz łopatologicznie a odpowiedź? Cóż, dotyczyła tylko tematu problemu natomiast wyglądało to analogicznie do:
    "Czy ta pralka jest w kolorze niebieskim również?"
    "Tak, ta pralka ma specjalny program do prania jedwabiu".
    Niby o pralce, ale jednak...dodatkowo odpowiedź miała wybitnie charakter ctr+v na słowo kluczowe.

    W sytuacji gdy gra jest w wersji beta uważam, że obsługa klienta tym bardziej powinna być tip top, choć rzecz jasna winno być to normą.

    Nie mówię, że nie powinien się domagać swojego. Mówię, że są inne sposoby na wyegzekwowanie tego, niż ten płaczliwy pierwszy post.

    Ok skoro sprawa z przeglądarkami jest jasna, to czy na pewno posiadacie aktualnego flasha? Trochę dziwna sprawa, że jednym gra chodzi innym nie. Więc najpierw warto wyeliminować problem ze swoim sprzetem.
    A skąd wiesz czy pierwsza, druga i trzecia próba była "płaczliwa"? Są pewne progi cierpliwości u klientów. Zresztą to już sprawa ewentualnej kultury - niezależnie od tego czy klient jest "płaczliwy" czy nie to rozwiązanie problemu dotyczącego zakupionego towaru czy też usługi należy mu się jak psu buda.

    Rozumiem, że eliminacja możliwości problemu "po stronie klienta" jest uzasadniona, jedna w przypadku większości polskich firm/oddziałów (i mówię to jako klientka, jako była pracownica "drugiej strony" - choć rzecz jasna nie tutaj a także na podstawie doświadczeń znajomych) przybiera to formę spychologii.
    Ostatnio edytowane przez LazurowyGaj ; 08.05.2012 o 22:52

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Czarci Gaj
    ok dla wyjaśnienia logowałem się z 6 innych laptopów każdy w innej sieci netu plus tmobile play etc i w każdym to samo co do przeglądarek zacząłem od Mozilli na operze skończyłem wszędzie to samo a więc Effciu mam pytanie czy znasz jakąś przeglądarkę na której ta gra ruszy???????

    Lazurowy no właśnie to mam na myśli, że support robi sobie jaja i tyle!!!!!!
    Ja też jak byłem informatykiem w GIODO to większość czasu spędzałem na odpowiedziach: hmmmm dziwne bo u mnie działa........., ale tam nie płacili użytkownicy za to tu płacę i wymagam a jak support ma szczeniaków zamiast fachowców to raczej niech zamkną tą grę i zwracają kasę za zmarnowany czas!!! im płacą za to że się opierdzielają nam nie, za to że spędzamy godziny na próbach logowania!!!!
    I wali mnie to czy dostane następnego bana bo banuje się tylko tych co mówią prawdę w oczy i tyle w tym temacie!!!!!

  4. #14
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ja miałem kontakt z Supportem kilka razy i nawet z jednym z Adminów. Odpowiedzi przychodziły szybko i były wyczerpujące temat w 100%, a ludzie są życzliwi i cierpliwi jak mało gdzie. W sumie, pomoc techniczna działa tu według mnie bardzo dobrze.... a nie jest to norma w sieci..... grałem w kilka gier przeglądarkowych i wiem co mówię

  5. #15
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Czarci Gaj
    byłem Modem na travianie takie numery nie przechodziły administracja szła w piach jak coś nawalało powyżej 3 godzin i tam był rezon a tu jest śmiech na sali...włączono grę z problemami nikt nie potrafi tego ogarnąć i tyle brak fachowca a to czy ja płaczliwy czy nie to mnie wali ja płacę i wymagam obsługi i usługi a wchodzenie supportowi w tyłek bo tak fajnie będą patrzeć to mnie nie obchodzi, nie obchodzi mnie również że był długi weekend skoro stawiam usługę dla klienta to mam serwis i zaplecze skoro mnie na to nie stać to nie biorę się za handel dla graczy powyżej 3 osób i tyle!!!

  6. #16
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Halo halo ... ta gra jest na razie wersją beta ... to tak gwoli przypomnienia. Czyli nie jest to jeszcze wersja ostateczna. Rozwijamy się i poprawiamy, testujemy i wprowadzamy nowości - tak by odpowiedział Admin

  7. #17
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Czarci Gaj
    a co admin by odpowiedział na moje pytanie o zakup klejnotów i brak możliwości ich wydania???? bo jak je kupuję to jest ok sms i karta działają a jak je mam wydać to już jest problem z tą Betą........
    więc czemu wersja Beta ma możliwość sprawnej obsługi zakupu klejnotów a sprawna obsługa gry kuleje??? No kto mi to wyjaśni??? Zakup już nie jest na Becie?????

  8. #18
    Odkrywca Awatar thordis
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    210
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A co ci???????? Da pisanie?????? na forum????? jak pewnie????? nikt z adminów????????? nie odpowie???????!!!!

  9. #19
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Czarci Gaj
    thordis w sumie masz rację ale warto o tym pisać choć dla tego aby czytając to się najedli wstydu

  10. #20
    Odkrywca Awatar thordis
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    210
    Serwer
    Nowa Ziemia
    jakby mieli choć troche wstydu to problemu by nie było, a tak beda probowali pomoc ci uzytkownicy, może im sie nawet uda, temat sie zamknie i bedzie gitara.

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.