Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: element RPG - rozwój generała

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowy Świat

    element RPG - rozwój generała

    Co sadzicie o pomyśle rozwoju generała w zależności od tego ile bitew wygrał? Takie jakby poziomy, które mógłby tracić (w jakimś tam stopniu) w momencie przegrania bitwy.
    Moje propozycje bonusów:
    - większe obrażenia jednostek do walki wręcz
    - większe obrażenia jednostek strzelających
    - większa "pojemność generała" (dostępne, na którymś z wyższych poziomów)
    - więcej życia dla konnicy
    Propozycje wysokości poziomów:
    1/4 poziomu gracza, czyli jeśli planszę uda nam się przejść jednym generałem bez żadnej przegranej to generał miałby 8 poziom.
    Przy przegranej bitwie zabieranie 1/2 doświadczenia, które mógłby zdobyć wygrywając.

    Dałoby to możliwość specjalizacji dowódców do konkretnych celów, jak i posyłaniem "słabszych generałów" przodem. A zobaczcie ile radochy byłoby, gdyby taki wypaśny generał na jakiejś przygodzie wpadł w pułapkę

  2. #2
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Podstawowy problem: jak i na podstawie czego proponujesz aplikowac doswiadczenie generalom graczy, ktorzy rozegrali juz 1xxx bitew, z czego duza (nikt nie wie jaka, bo nikt tego rodzaju statystyk nie prowadzil ) czesc przegrali ?
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #3
    Osadnik Awatar imaniek
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowa Ziemia
    coś na styl Heroes 3

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowy Świat
    Zmiany można wprowadzić w nowych światach lub każdy ma generała na 1 poziomie - wyrówna to szanse graczy, którzy później zaczęli, kiedy już wprowadzą pvp

  5. #5
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez FikMikFeegiel Zobacz posta
    Zmiany można wprowadzić w nowych światach lub każdy ma generała na 1 poziomie - wyrówna to szanse graczy, którzy później zaczęli, kiedy już wprowadzą pvp
    Zmiany nie sa wprowadzane na swiatach, tylko w skali calej gry.

    Jesli kazdy dostanie generala na 1 poziomie, to automatycznie gracze na wyzszych poziomach sa pokrzywdzeni, bo maja mniej expa do wbicia max levelu. W takiej sytuacji zmiana albo jest nie do wprowadzenia, albo musi byc na tyle kosmetyczna, zeby nikomu nie dawala zbyt duzej przewagi.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.