Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Zły przelicznik w czasie walki. Czyżby poważny bug?

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Zły przelicznik w czasie walki. Czyżby poważny bug?

    Coś jest nie tak w trakcie walki. Po przejrzeniu raportu dokładnie jest strasznie zaniżony przelicznik. Dwa przykłady:
    Moja armia: 70 rekrutów i 40 łuczników przeciw: Hajduk-60, łowca-120, oprych 20. Psy wybijają mi łuczników i pozostaje mi bodajże 68 rekrutów których obrażenia min=1020. Moi rekruci wybijają hajduki (300 hp) i tylko 3 oprychów (180 hp) co daje 480 obrażeń. Co sie stało z resztą obrażeń?? A to jest wariant przy minimalnych obrażeniach.
    Przykład drugi:
    50 łuczników (500 hp, obrażenia 1000-2000) kontra 200 łowców (2000 hp) Moje wojska zabijają tylko 50 łowców czyli około 500 obrażeń. Gdzie drugie 500? Pewnie jakby przeliczyć obrażenia z każdej walki można by przytoczyć więcej takich przykładów.
    Czekam na jakieś wyjaśnienia co jest powodem takiego stanu rzeczy.
    Pozdrawiam

  2. #2
    Początkujący Odkrywca Awatar cornflakes
    Dołączył
    19.02.2012
    Posty
    128
    Serwer
    Nowa Ziemia
    1 rekrut w jednej rundzie atakuje 1 jednostke, w tym wypadku 1 hajduka. obrażenia obszarowe działają tak że jednostka atakuje więcej jak jedną

    tak samo łucznicy, 50 zabija 50 łowców

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wielkie dzięki za odpowiedź. Dobrze to wiedzieć bo nigdzie o tym informacji nie ma a moja logika podpowiada trochę inaczej ;p

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.