Jeżeli ktoś mówi, że dwa razy szybsze działanie koszar nie zakłóci równowagi między graczami premium a non-premium, to chyba nie ma zielonego pojęcia o czym pisze i nie należy podejmowac w ogóle dyskusji...
W KAŻDEJ bezpłatnej grze MMO są tzw elementy uciążliwe (np. u nas - konieczność "odnawiania" budynków, powolny czas robienia bonusów, tragiczna ilość złóż w kopalni złota etc) które można zredukować TYLKO I WYŁĄCZNIE przez konto premium - jest to zrobione po to, żeby gracze którzy mają mało czasu a dużo real money mieli szansę zbliżyć się poziomowo do no-life'ów którzy grają 24/7. A znowu system mikro-płatności jest przemyślany tak, żeby każdy gracz mógł decydować ile i kiedy riil maneja przeznaczy na grę, system abonamentowy w prymitywnych grach przeglądarkowych się nie sprawdza bo mało kto jest tak durny, żeby regularnie płacić za coś, czego na necie jest setki (bo tyle jest pewnie bezpłatnych gier przeglądarkowych). Jeszcze w MMORPG jak WoW to się sprawdza, bo ten abonament jest zaporą raz dla cziterów (nie będa płacić za coś, co mogą w razie wykrycia przez moda stracić od razu przez ban) a dwa dla gimbusiarni (mało kto jest w stanie przekonać rodziców do regularnego płacenia na grę) więc za kasę kupuje się poziom wypowiedzi i zachowania odpowiedni dla ludzi, którzy zarabiają pieniądze, a nie dzieciaków, ale w przeglądarkówkach... bez przesadyzmu!