Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: Konto premium

  1. #11
    Początkujący Odkrywca Awatar Herr_Uther
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Nowy Świat
    Jeżeli ktoś mówi, że dwa razy szybsze działanie koszar nie zakłóci równowagi między graczami premium a non-premium, to chyba nie ma zielonego pojęcia o czym pisze i nie należy podejmowac w ogóle dyskusji...

    W KAŻDEJ bezpłatnej grze MMO są tzw elementy uciążliwe (np. u nas - konieczność "odnawiania" budynków, powolny czas robienia bonusów, tragiczna ilość złóż w kopalni złota etc) które można zredukować TYLKO I WYŁĄCZNIE przez konto premium - jest to zrobione po to, żeby gracze którzy mają mało czasu a dużo real money mieli szansę zbliżyć się poziomowo do no-life'ów którzy grają 24/7. A znowu system mikro-płatności jest przemyślany tak, żeby każdy gracz mógł decydować ile i kiedy riil maneja przeznaczy na grę, system abonamentowy w prymitywnych grach przeglądarkowych się nie sprawdza bo mało kto jest tak durny, żeby regularnie płacić za coś, czego na necie jest setki (bo tyle jest pewnie bezpłatnych gier przeglądarkowych). Jeszcze w MMORPG jak WoW to się sprawdza, bo ten abonament jest zaporą raz dla cziterów (nie będa płacić za coś, co mogą w razie wykrycia przez moda stracić od razu przez ban) a dwa dla gimbusiarni (mało kto jest w stanie przekonać rodziców do regularnego płacenia na grę) więc za kasę kupuje się poziom wypowiedzi i zachowania odpowiedni dla ludzi, którzy zarabiają pieniądze, a nie dzieciaków, ale w przeglądarkówkach... bez przesadyzmu!

  2. #12
    Początkujący Osadnik Awatar Kasteros
    Dołączył
    10.03.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez xarexs Zobacz posta
    Natomiast te 20 -30 zł może zapłacić spora grupa osób
    Bez urazy ale tyle to może zapłacić z 70-100 osób max. ponieważ w przeliczeniu na 2 miechy wychodzi 60 zł czyli równowartość gry z premium games, 2-3 biletów do kina, prepaida do wow-a lub polowy do sw:tor, dwóch książek czy nawet abonamentu za int/telefon. To takie małe podsumowanie dlaczego za tę kwotę niewiele osób kupi "premiuma", a jeśli niewiele osób kupi "premiuma" to administracji nie opłaci się zatrudnić programisty(za miech roboty bierze okł. 4000 zł) do tej robótki. Chyba że przedłużyliby godziny pracy aktualnym programistą co prowadziłoby do zmiany umów i podniesienia pensji. Tak więc sam widzisz że ten interes nie opłaca się administracji.

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.03.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Czarci Gaj
    Herr_Uther grałem dużo gier na ogól rpg lub mmorpg i zawsze przestawałem w momencie jak mnie zaczynała nudzić, i niema to nic wspólnego z płaceniem abonamentu czy mikropłatnościami. A za mojego doświadczenia wyszło że gry z mikropłatnościami wyciągają więcej kasy od graczy który się "wciągnęły" do danej gry nyż abonament.

    Kasteros ja nie jestem programistą ale skrócenie czasu budowania dla grupę osób z abonamentem w istniejącej gry i dopisanie skryptu który to kasuje po zakończeniu abonamentu nie jest żadnym wyczynem, a raz napisany skrypt działa i nie wymaga programisty dodatkowego, rezerwowego, nawet na ćwierć etatu, nie mówiąc o pełnym.

    W sumie nawet jeżeli administracja to przeczyta i zareaguje i dopasuje czas budowania, znając życie to i tak po kilku miesiącach a mnie tutaj już od dawna nie będzie.
    Wróciłem dzisiaj z wyjazdu majowego, zalogowałem się i co tu mówić nie mam żadnej ochoty siedzieć 2h żeby rozruszać produkcje.
    Może jutro....a może wcale...

  4. #14
    Początkujący Osadnik Awatar Kasteros
    Dołączył
    10.03.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez xarexs Zobacz posta
    Herr_Uther Kasteros ja nie jestem programistą ale skrócenie czasu budowania dla grupę osób z abonamentem w istniejącej gry i dopisanie skryptu który to kasuje po zakończeniu abonamentu nie jest żadnym wyczynem, a raz napisany skrypt działa i nie wymaga programisty dodatkowego, rezerwowego, nawet na ćwierć etatu, nie mówiąc o pełnym.
    TO właśnie widać że nie jesteś programistą by "utrzymać" coś takiego trza PROGRAMISTY, innej opcji nie ma, a napisanie skryptu do każdej gry jest inne poziomem w zależności jak poprzednie zostały wykonane, ale zajmuje to okł 10-14h dla niezaznajomionego programisty, chyba ze administracja poprosi o to obecnego.
    When I"m done with you, you won't trust your own mind

    Steam

  5. #15
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Kasteros w jakim świecie Ty żyjesz? Myślisz że Polska jest ich głównym rynkiem zbytu?
    20-30 złotych to niecałe 10 euro. Niemiec czy Francuz to pierdnie i ma abonament na rok

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.03.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Czarci Gaj
    Kasteros nie będę się z tobą spierał, tylko uważnie przeczytaj co piszesz w swoich postach,sam sobie zaprzeczasz. W 1-im piszesz jakie to są niesamowite koszty,dodatkowe etaty, umowy, etc... a w drugim że to zajmuje 10-14 h pracy 1-go programisty. Wiem że na zachodzie oni dobrze zarabiają (programisty , znaczy się) ale bez przesady.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.