Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Konto premium

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.03.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Czarci Gaj

    Konto premium

    Proponuje wprowadzenie kont premium.
    Koszt około 20 zł na miesiąc czy nawet 30zł.

    Na koncie premium:
    - budowanie pól pszenicy i studni po 5 sekund
    - budowanie kopalń po 5,10 i 15 sekund /miedz,żelazo,węgieł/
    - o polowe skrócony czas geologów
    - dwa razy szybsze poruszanie się generałów w podróży i na mapie
    - dwa razy szybsze działanie magazynu prowiantu i koszar


    Nie naruszy to równowagę w grze, bo jedyna przewaga konta premium nad zwykłym kontem będzie krótszy czas który trzeba poświecić w grze na codzienne (jakże monotonne) czynności.
    Posiadacz normalnego konta będzie mógł osiągnąć to samo co ten z premium, po prostu, poświęcając więcej czasu na grę.

    Skorzystają na tym i gracze i autor gry.

    Ci gracze co mają maximum pozwoleń muszą spędzać obecnie grubo ponad 1,5 h dziennie na stawianie właśnie pól, studni i kopalń. Jest to bardzo ale to bardzo nudne i spowoduje pewnie odejście nie malej liczby graczy.

    Niektóry powiedzą:
    No tak, ale od tego są młyny wodne i silosy i autor gry zarabia na ich sprzedaży.

    To prawda ale to dość droga impreza kupno z 50 silosów i tyle samo młynów, nie wiele ludzi w Polsce to zroby a to i tak jest jednorazowo, raz kupi, postawy i koniec.

    Natomiast te 20 -30 zł może zapłacić spora grupa osób i autorzy będą mieli stały dopływ gotówki każdego miesiąca.

    Jeżeli autory będą rozwiały grę, to można spędzić w niej i kilka lat. W obecnym układzie , nie wyobrażam sobie żebym co dziennie po 1-2 h poświęcał na patrzenie jak się budują pola i studnie i jeżcie bym miał grać w Settlers-ów parę lat.....

  2. #2
    Początkujący Odkrywca Awatar kazuja
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Za dużo tego i za tanio :P jak tyle bajerów



    DAJCIE NAM JUŻ PVP BO NUDĄ WIEJE
    REKRUTACJA DO XIII Legionu
    Wymagania: 32 poziom i aktywność

  3. #3
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    gdyby wyrzucic z tego szybsza produkcje wojska to byloby do przelkniecia.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #4
    Osadnik Awatar Oharaa
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    25
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Tak najlepiej niech bota dadzą do gry co sam wszystko będzie za nas robił bo po co się wysilać.

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.03.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Czarci Gaj
    Oharaa - jak uważasz że 1,5 h patrzenia dziennie na budowanie pól i studni ma bić zabawą lub zdarzeniem kształcącym charakter, to masz prostą drogę, nie kupuj konta premium. Zważ tylko że nawet podczas tak szybkiego budowania to i tak trza się logować za 2 razy dziennie, rano i wieczorem i w sumie też z 30-45 min się zejdzie na utrzymaniu produkcji.

    Sparkz - tak naprawdę ważna są tylko pierwsze 2 pkt, resztę dodałem ot tak sobie

  6. #6
    Osadnik Awatar dellphi
    Dołączył
    25.03.2012
    Posty
    27
    Serwer
    Czarci Gaj
    Ja by proponował odwrócić pomysł xarexs'a dotyczący pól, studni i kopalń. Mianowicie zamiast szybszego budowania konto premium podwajało lub potrajało by zasoby. Logiczny wniosek -> rzadziej stawiamy ww. obiekty -> mniej czasu poświęcamy na pierdoły

  7. #7
    Początkujący Osadnik Awatar Kasteros
    Dołączył
    10.03.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez dellphi Zobacz posta
    Mianowicie zamiast szybszego budowania konto premium podwajało lub potrajało by zasoby
    Czyli wnosząc po twoim rozumowaniu trza by było usunąć wszelkie "dopalacze" zasobów ze sklep bo byłyby zbędne, dodatkowo byłaby to niesamowita przewaga dla osób z premium GDYŻ nie trzeba byłoby się logować wieczorem by rano mieć z jedno/dwa złoża marmuru :P

    Pomysł mógłby przejść ale z większymi limitami bo 5 sekund to dość mało, prędzej 15/30/45 sekund, swoją drogą to właśnie przez konta premium posypało się Age of Empires online

  8. #8
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ja osobiscie widzialbym w takim planie taryfowym mozliwosc wystawienia 2 lub 3 ofert na handel

  9. #9
    Osadnik Awatar dellphi
    Dołączył
    25.03.2012
    Posty
    27
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez Kasteros Zobacz posta
    Czyli wnosząc po twoim rozumowaniu trza by było usunąć wszelkie "dopalacze" zasobów ze sklep bo byłyby zbędne, dodatkowo byłaby to niesamowita przewaga dla osób z premium GDYŻ nie trzeba byłoby się logować wieczorem by rano mieć z jedno/dwa złoża marmuru :P
    Uzupełnianie zasobów za klejnoty ciągle miałoby rację bytu z tego powodu że nie wszyscy kupili by premium, a same klejnoty za friko dostajemy raz w tygodniu jako nagrodę za codzienne logowanie. Więc moim skromnym zdaniem tu by się niewiele zmieniło. Co do przewagi, to przecież nikt nie zabroni logowania dwa czy trzy razy dziennie do gry graczom bez premium. Jedynie ułatwienie po wykupie premium byłoby takie, że jedno logowanie celem postawienia pól, kopalni, kamieniołomów i odnowienia zasobów byłoby wystarczające.

    Cytat Zamieszczone przez DeusExpMachina Zobacz posta
    Ja osobiscie widzialbym w takim planie taryfowym mozliwosc wystawienia 2 lub 3 ofert na handel
    Będzie taka możliwość nawet bez premium http://forum.thesettlersonline.pl/th...nik-dewelopera

    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar
    5. Nowy system handlu
    Nowy system handlu jest również w planach na drugi kwartał tego roku. Handel zostanie przeniesiony z menu czatu w inne miejsce (do większego okna). Umożliwi to lepszy i wygodniejszy podgląd oraz więcej możliwości. Będzie można handlować większą ilością dóbr (limit 400 jednostek zostanie zwiększony), w tym niektórymi przedmiotami (np. premiami, które zostaną przez Ciebie wyprodukowane). Co więcej, nowy system będzie umożliwiał wystawianie kilku ofert na raz oraz ich wygodne filtrowanie.

  10. #10
    Osadnik Awatar Wolf43211
    Dołączył
    09.04.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Słoneczny Gród
    dwa razy szybsze działanie magazynu prowiantu i koszar to juz by było przegięcie w grze jak jeszcze do czynienia mamy z graczami którzy grają tylko po to by wyłudzić surowce od innych za pomocą lustrzanki cały handel byłby zagrożony już chyba lepszym rozwiązaniem było by zdobywanie doświadczenia przez generałów i dzięki temu poruszali by się sprawniej . Z pozostałymi rzeczami nie ma co kombinować a w przypadku pvp ekonomicznie zwykły gracz nie miałby szans z premium .

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.