Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: Moja wizja Settlersów...

  1. #11
    Osadnik
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    36
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Każda gra ma swój początek i koniec.
    Jedni odejdą, inni przyjdą. Nie będzie kasy... nie będzie gry.

  2. #12
    Osadnik Awatar Dondarrion
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    77
    Serwer
    Czarci Gaj
    Twoje zdanie, moje jak widać jest inne ale chyba właśnie o to w tym chodzi, żeby każdy miał coś do powiedzenia. No nic poczekajmy co inni na te pomysły i wtedy się dalej pomyśli

  3. #13
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez slawekje Zobacz posta
    Witam...
    Pewnie już za chwilkę, może dłuższą będzie max level i max rozbudowane budynki.
    Max level za jakis rok, max rozbudowane budynki moze z pol roku pozniej. Wtedy sie bedziecie martwic, jesli w ogole tak dlugo wytrzymacie przy grze.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.02.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    no wlasnie sek w tym ze zaczyna wiac nuda :d jakis dreszczyk emocji by sie przydal , nowe fortyfikacje , nowe tereny do pobicia to juz jest frajda , wiecej dziennych misji ,

    general bezpowrotnie tracony tez mi sie nie podoba , moze byc np ze odnawia sie 24 h ale bezpowrotnie to niebardzo zwazajac na to ze ciezko idzie dorabianie sie zlota a moze generalom rozl by level w zaleznosci od pobitych jednostek ?? taki bonusik urozmaicilby gre

  5. #15
    Osadnik Awatar RumcajsPL
    Dołączył
    09.03.2012
    Posty
    19
    Serwer
    Kolonia
    Napewno uczciwym rozwiązaniem jest neutralność swojej macieżystej wyspy, choćby dlatego że każdy gracz zaczął w innym terminie grę.
    Ale jak piszecie gra nie może się skończyć po zabudowaniu wyspy i zapełnieniu magazynów. Tak w grze jak i w życiu, gdy wszystko już wybudowano i magazyny są pełne to musi być wojna. Napewno fajne były by fortyfikacje. Jednak ja obstawał bym jeszcze za jedną sprawą: a mianowicie za marynarką wojenną i handlową tak w celu zajęcia wyspy na której powinno być mnustwo dzikusów, jak też dowiezienia wszelkich materiałów.

    Teleportacja może zostać tylko do przygody, a do zajmowania wysp powinny być okręty z marynarzami którzy chcą piwo, płutna na maszty, deski do reperacji okrętów (czyli można stwożyć cały system niezbędnych spraw, łącznie z chodowlą owiec i warsztatem tkackim. )
    Powinna być wtedy stocznia, admirał, jakaś szkoła morska itp. To błby szał. Oczywiście jak mój poprzednik określił, przy odpowiedniej fortfikacji było by trudno zdobyć taką wyspę.

    Jeśli idzie o pozwolenia bez ograniczeń to jestem przeciw. Niech zostanie tak jak jest. Teraz trzeba się przynajmniej nagłowić jak zdobyć kolejne pozwolenie.

    Piszcie co wy o tym myślicie
    Pozdrawiam

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Obawiam się że i za rok nie zagramy przeciwko innym. mogły by nas choć te barbki atakować czasami, wieje nudą - niestety.

  7. #17
    Osadnik Awatar Dondarrion
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    77
    Serwer
    Czarci Gaj
    W sumie możemy tak gdybać a nic mądrego nie wymyślimy puki nie wejdzie pvp i nie zobaczymy jak to będzie wyglądać. Dopiero potem będzie można zacząć konkretnie myśleć nad wojnami itp...

  8. #18
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Tracenie generałów? Ludzie a co jeżeli ktoś tydzień zbierał pisanki na weterana albo wydał mase klejnotów na doświadczonych generałów?

  9. #19
    Osadnik
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    36
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Będzie w tawernie za 20k monet i w sklepie za klejnoty.
    Mocny musi z szacunkiem bić słabszego i liczyć się z poważnymi kosztami jak przegra.
    A słabszy musi mieć czas na rozwój i obronę.

  10. #20
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Pomysl z marynarka jest przedni. To mogloby byc naprawde ciekawe. Wysylanie statkow na ekspedycje morskie a gdy znajdzie sie jakas dzika wyspa to podbijac.

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.