Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Względem symulatora walk

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.03.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Czarci Gaj

    Względem symulatora walk

    Witam. Domyślam się, że nie koniecznie dobre miejsce wybrałem na wstawienie tego topka, jednak..
    Podbijałem wlasnie strefę w lewym-górnym rogalu wyspy. Jak wiadomo 1 Śmierdziel 100 Łotrów. Wystawiłem do bitwy 65 Rekrutów, 45 Ochotników i 65 Łuczników. Efekt był taki, że w pierwszej rundzie padli wszyscy Rekruci i 5 Ochotników, po trzeciej zostalo mi 31 z nich i oczywiście wszyscy Łucznicy. Problem z symulatorem mianowicie polega na tym, że wedle niego powinno być tak:
    http://settlersonlinesimulator.com/d..._11=100&u_18=1
    Ja wiem, że Symulator nie daje idealnego odwzorowania walki i jej skutkow, no ale wtf? Proszę o podpowiedź o co kuna chodzi, żebym już więcej nie popłynoł tak z zasobami przy walce.. :/
    Ostatnio edytowane przez Derython ; 10.04.2012 o 12:17

  2. #2
    Odkrywca Awatar zylaja
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    324
    Serwer
    Nowa Ziemia
    widocznie miales wielkiego pecha. oni zadali prawie, albo prawie, cale obrazenia a Ty minimalne.
    z kazda kolejna runda walki , symulator staje sie coraz to mniej dokladny.
    ps. ja uzywam tego symulatora http://castleempiresim.com/

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.03.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Czarci Gaj
    Pech pechem, no ale różnica miedzy utrata (max straty z symulatora) 51 Rekrutów, a faktycznie tym co straciłem jest ogromna! 65 Rekrutów i 14 ochotników.. No ej.. Bez jaj coś tu jest nie tak jak powinno.

  4. #4
    Odkrywca Awatar zylaja
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    324
    Serwer
    Nowa Ziemia
    przedstawie rozpiske przy minimalnych obr Twoich i przy max jego

    Runda pierwsza

    twoj atak

    łucznicy(65) 1300 obr -> łotrow zostaje 68
    rekruci (65) 975 obr -> lotrow zostaje 44
    ochotnicy(45) 900 obr -> lotrow zostaje 21

    jego atak

    łotry(100) 3000 obr -> rekrutow(65) zostaje 0 , ochotnikow(45) zostaje 39
    smierdziel(1) 100 obr -> ochotnikow(39) zostaje 38

    runda druga

    Twoj atak

    ochotnicy(38) 760 obr ->lotrow(21) zostaje 2
    łucznicy (65) 1300 obr -> lotrow(2) zostaje 0 , smierdzielowi zostaje 3780

    jego atak

    lotry(21) 630 obr ->ochotnikow(38) zostaje 28
    smierdziel(1) 100 obr -> ochotnikow zostaje 27

    runda trzecia

    Twoj atak

    ochotnicy(27) 540 obr -> smierdziel(1 - 3780) zostaje mu 3240
    lucznicy(65) 1300 obr -> smierdziel (1-3240) zostaje mu 1940

    jego atak
    smierdziel(1) 100 obr -> ochotnikow(27) zostaje 25

    runda czwatra

    Twoj atak
    ochotnicy(25) 500 obr -> smierdziel(1-1940) zostaje mu 1440
    łucznicy(65) 1300 obr -> smierdziel(1-1440) zostaje mu 140

    jego atak
    smierdziel(1) 100 obr -> ochotnikow(25) zostaje 24

    runda piata

    Twoj atak
    ochotnicy(24) 480 obr -> smierdziel ginie

    a Tobie zostaje
    ochotnikow 24
    lucznikow 65

    wiec miales wyjatkowego pecha :P

  5. #5
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jesli nie atakowales wczesniej tego obozu to siedzi w nim 150 lotrow, nie 100.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.