Miałbym taką propozycję, co by geolog mógł zdobywać doświadczenie, dzięki któremu złoże odkrywane przez niego stawałoby się bardziej bogatsze. Nawet mogłoby to poszerzyć poletko eventów![]()
Miałbym taką propozycję, co by geolog mógł zdobywać doświadczenie, dzięki któremu złoże odkrywane przez niego stawałoby się bardziej bogatsze. Nawet mogłoby to poszerzyć poletko eventów![]()
Ewentualnie aby szybciej szukał nowych złóż i koszt awansowania go byłby wyrażony w monetach.
Niewykonalne - twórcom gry nie zalezy na tym, żeby złoża były co raz większe bo straciliby mnóstwo kasy na niewykupywanych doładowaniach do złóż, silosach, recyclerach etc
"We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online
Ja bym raczej dał jakąś procentową szanse znalezienia żyły złoża, która np będzie miała 5 razy więcej zasobu.
doświadczenie mogło by wpływać na szybkość znajdowania np 2lvl -20% od wartości bazowej itd. ulepszenie kosztowało by powiedzmy od 5 do 25 klejnotów w zależności od lvl geologa as taki wydatek nie byłby problemem, w końcuu co tydzień dostajemy 45klejnotów
za klejnoty i tak można skracać o połowę szybkość geologa (poszukiwacza też), więc raczej nie wprowadzą tego.
::.![]()
.:: Emotions... There oughta be a law against them ::.
![]()
.::