Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Problem z płatnościami

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Problem z płatnościami

    Założyłem ten wątek ponieważ mam problem z doładowaniem konta
    kwota przelana z banku lecz brak doładowania w grze

    czy ktoś jeszcze ma ten problem ??

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    30.03.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Słoneczny Gród
    tiaa...
    Ostatnio edytowane przez Miusk ; 30.03.2012 o 07:09

  3. #3
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Pisz do supportu tu nikt tego problemu nie przeczyta, oprócz graczy/modów, którzy w tej sprawie nic i tak nie mogą.

  4. #4
    Osadnik Awatar Dondarrion
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    77
    Serwer
    Czarci Gaj
    Szkoda tematu tutaj.... Pisz do supportu, tylko oni Ci mogą pomóc.

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Nowa Ziemia

    cd sprawy

    sprawa supportu
    niestety ale nie jest on za bardzo pomocny w rozwiązaniu tej sprawy
    prawie 3 tygodnie się z supportem kontaktuję i nic nie mogą zdziałać, lub nie chcą.

    To się nazywa dbałość o klienta ********
    Ostatnio edytowane przez jasko76 ; 30.03.2012 o 09:08

  6. #6
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Z tym supportem to nie jest az tak źle, przynajmniej ja mam takie wrażenie, na pierwsze zgłoszenie odpisali po 4 dniach i dostałem zwrot surowców, natomiast na drugiego ticketa dostałem odp po 4h.

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Nowa Ziemia
    pozostało mi się teraz męczyć z "pay by cash" niestety i to nie po polsku

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    28.02.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez set2g Zobacz posta
    Z tym supportem to nie jest az tak źle, przynajmniej ja mam takie wrażenie, na pierwsze zgłoszenie odpisali po 4 dniach i dostałem zwrot surowców, natomiast na drugiego ticketa dostałem odp po 4h.
    to co potrafią to od razu robią

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Nowa Ziemia
    przedstawiam wam treść korespondencji

    support: Z danych w naszym systemie wynika, iż klejnoty zakupione za kwotę™ ****zł‚ trafiły na Twoje konto dnia 02.03.2012. Proszę™ o informację™, czy również tego dnia dokonałeś› przelewu z mBanku.

    ja: ... tego dnia i o przybliżonym czasie również dokonywał‚em przelewu z mbanku... (po pierwszym przelewie z getinbanku nie doczekałem się przelewu więc wysłałem przelew z mbanku - diamenty doszły w ciągu kilku minut)

    support: Uprzejmie proszę™ o przesł‚anie do nas potwierdzenia przelewu (pdf. lub zrzut ekranu).

    ja: ...potwierdzenie przelewu z mBanku zostało wczoraj przeslane i dalej czekam...

    support:Z danych przekazanych mi przez PlaySpan wynika, iż ta transakcja została zrealizowana 01.03.2012 o godzinie 19:42. (czasu innego niż polski się domyślam, ale nie mogę się domyślić o którą transakcje im chodzi - ta z mbanku czy o tą z getinbanku - ponieważ otrzymałem diamenty tylko z jednej transakcji)

    cdn..
    Ostatnio edytowane przez jasko76 ; 01.04.2012 o 15:23

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Nowa Ziemia
    później poprosiłem o kontakt z szefem supportu który mi odpisał:

    [COLOR="rgb(0, 0, 0)"]In terms of the correspondence that she has received from PlaySpan I can confirm that the information she has relayed to you is correct. PlaySpan handle the transactions for us, as they do for many, many game developers and publishers. As we are not specialists in that field it makes perfect sense for us to use a 3rd-party to process the payments.

    In matters such as yours we simply act as a "middle-man" of sorts between yourself and PlaySpan. As a result of this we tend not to deal in matters of great detail, simply the fundamentals of the case at hand. I can once again confirm that the information she has sent you is accurate.

    Furthermore, as we are handling secure information related to financial matters, PlaySpan can only (by law) convey so much information to us. Certain circumstances call for the customer to contact them directly when requesting information or justification.
    [/COLOR]

    czyli została mi walka z samym PlaySpan-em

    cdn..

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.