Założyłem ten wątek ponieważ mam problem z doładowaniem konta
kwota przelana z banku lecz brak doładowania w grze
czy ktoś jeszcze ma ten problem ??
Założyłem ten wątek ponieważ mam problem z doładowaniem konta
kwota przelana z banku lecz brak doładowania w grze
czy ktoś jeszcze ma ten problem ??
tiaa...
Ostatnio edytowane przez Miusk ; 30.03.2012 o 07:09
Pisz do supportu tu nikt tego problemu nie przeczyta, oprócz graczy/modów, którzy w tej sprawie nic i tak nie mogą.
Szkoda tematu tutaj.... Pisz do supportu, tylko oni Ci mogą pomóc.
sprawa supportu
niestety ale nie jest on za bardzo pomocny w rozwiązaniu tej sprawy
prawie 3 tygodnie się z supportem kontaktuję i nic nie mogą zdziałać, lub nie chcą.
To się nazywa dbałość o klienta ********
Ostatnio edytowane przez jasko76 ; 30.03.2012 o 09:08
Z tym supportem to nie jest az tak źle, przynajmniej ja mam takie wrażenie, na pierwsze zgłoszenie odpisali po 4 dniach i dostałem zwrot surowców, natomiast na drugiego ticketa dostałem odp po 4h.
pozostało mi się teraz męczyć z "pay by cash" niestety i to nie po polsku
przedstawiam wam treść korespondencji
support: Z danych w naszym systemie wynika, iż klejnoty zakupione za kwotę ****zł trafiły na Twoje konto dnia 02.03.2012. Proszę o informację, czy również tego dnia dokonałeś przelewu z mBanku.
ja: ... tego dnia i o przybliżonym czasie również dokonywałem przelewu z mbanku... (po pierwszym przelewie z getinbanku nie doczekałem się przelewu więc wysłałem przelew z mbanku - diamenty doszły w ciągu kilku minut)
support: Uprzejmie proszę o przesłanie do nas potwierdzenia przelewu (pdf. lub zrzut ekranu).
ja: ...potwierdzenie przelewu z mBanku zostało wczoraj przeslane i dalej czekam...
support:Z danych przekazanych mi przez PlaySpan wynika, iż ta transakcja została zrealizowana 01.03.2012 o godzinie 19:42. (czasu innego niż polski się domyślam, ale nie mogę się domyślić o którą transakcje im chodzi - ta z mbanku czy o tą z getinbanku - ponieważ otrzymałem diamenty tylko z jednej transakcji)
cdn..
Ostatnio edytowane przez jasko76 ; 01.04.2012 o 15:23
później poprosiłem o kontakt z szefem supportu który mi odpisał:
[COLOR="rgb(0, 0, 0)"]In terms of the correspondence that she has received from PlaySpan I can confirm that the information she has relayed to you is correct. PlaySpan handle the transactions for us, as they do for many, many game developers and publishers. As we are not specialists in that field it makes perfect sense for us to use a 3rd-party to process the payments.
In matters such as yours we simply act as a "middle-man" of sorts between yourself and PlaySpan. As a result of this we tend not to deal in matters of great detail, simply the fundamentals of the case at hand. I can once again confirm that the information she has sent you is accurate.
Furthermore, as we are handling secure information related to financial matters, PlaySpan can only (by law) convey so much information to us. Certain circumstances call for the customer to contact them directly when requesting information or justification. [/COLOR]
czyli została mi walka z samym PlaySpan-em
cdn..