Zbierałem wojsko by zniwelować straty podczas ataku i problem tkwi w tym że i tak straciłem taką samą liczbę rekrutów jaką straciłbym wysyłając o 50 mniej i o 10 mniej łuczników.Problem jest więc dość istotny...
Zbierałem wojsko by zniwelować straty podczas ataku i problem tkwi w tym że i tak straciłem taką samą liczbę rekrutów jaką straciłbym wysyłając o 50 mniej i o 10 mniej łuczników.Problem jest więc dość istotny...
to nie problem.jesli w obu przypadkach walka skonczyla sie w pierwszej rundzie to straty zawsze beda takie same
może to nie problem ale gdzieś znika logika
Może przyzwyczajenie z innych gier, mi to bardziej brakuje zróżnicowania jednostek, np. typowo Offensywne, jak i typowo deffensywne. Może na obecnym poziomie(Bez PvP) to nieistotne, ale później przydało by się.
Dokładnie system walk jest trochę dziwny robi mętlik w głowie
Walisz z grubej rury jakimiś lepszymi mieczykami pada od razu jakiś tam syf, a później z tego co wychodzi jeszcze on oddaje![]()
[;