Obecnie w grze jest tak, że po wyeksploatowaniu złoża z kopalni zostają gruzy, z których nie można odzyskać surowców bez względu na poziom.
Niemniej jednak same złoża są małe - co oznacza w praktyce, że nie opłaca się wybudować kopalń powyżej określonych leveli.
Proponuję stworzyć możliwość (np. za surowce) podwojenia danego złoża (ale określoną ilość razi i za odpowiadającą wyższą cenę), aby rozbudowy kopalni do wyższych poziomów miały sens.
Np: złoże brązu 750 -> 1500 brązu za 250 ryby, 25 chleba, 5 mięsa i zablokowanie 1 geologa na 5 minut.
Przykładowo ilość możliwych wzbogaceń na złożu: 3 po różnych cenach.
Oczywiście przed wybudowaniem kopalni.
Oczywiście wartości dałem tylko dla przykładu, nie żebym się ich jakoś usilnie trzymał - może być zwiększenie n. o 10% za jakąś cenę i dane np. jako pogłębianie kopalni.